JohnRichard Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Morrison, Keane og Tunnicliffe har alle fått profesjonelle kontrakter nå, i tillegg til Hussain som vi alle vet, og det så fort de fylte 17. Det er ganske imponerende og forteller oss noe om hvor talentfulle generasjonen vi har nå er. OK, jeg kjenner ikke disse spillerne , men det jeg er redd for er at det er den nye reglene om "egne spillere" som er en del av grunnen til slike signeringer ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Er ikke dette folk fra akademiet som har gått "veien" oppover i United? Må jo signere proffkontrakter med unge spillere skal det bli noe ungdomssatsing.... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Nå var Arshavin veldig sulten og. Han fikk både Brown og Rafael til å tidvis se ut som piss. Når det er sagt, så er jeg enig. Selv om det er klart en ung spiller som Rafael varierer i prestasjonene, så syns jeg til og med toppnivået virker litt begrenset (misforstå meg rett). Oooo'Shea I want you back. Selv om det skal sies at han gjør det helt ok, så er det absolutt ingen unnskyldning til å stå og sove slik Rafael gjør på 1-3 målet. Helt håpløst. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Er ikke dette folk fra akademiet som har gått "veien" oppover i United? Må jo signere proffkontrakter med unge spillere skal det bli noe ungdomssatsing.... Det svært sjeldent spillere blir gitt profesjonelle kontrakter på det tidspunktet, iallefall tidligere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 SHIT! Vi har alt tapt mot Pompey. Nightkeeper har tippa at vi vinner 6-0! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Han duger vel rett og slett ikke lenger. Trist å si det, men nå er det på tide å legge støvlene på hylla for hans del. Godt å se at jeg ikke er alene om dette. Snakket med kamerater, og kun Liverpoolfans mener han ikke lenger holder mål.. Ja, Neville er rød, men han har fått ødelagt de siste sesongene av skader, og per i dag er han langt unna nivået som forsvarer en plass på United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Er ikke dette folk fra akademiet som har gått "veien" oppover i United? Må jo signere proffkontrakter med unge spillere skal det bli noe ungdomssatsing.... Det svært sjeldent spillere blir gitt profesjonelle kontrakter på det tidspunktet, iallefall tidligere. Bra greier dette da Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ang ungdomssatsing.. Så dere City sin liste med unge Nordmenn? 5 stk. United har vell 3 nordmenn. Trodde det var mye jeg.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ang ungdomssatsing.. Så dere City sin liste med unge Nordmenn? 5 stk. United har vell 3 nordmenn. Trodde det var mye jeg.... Jo, men våre er jo gode... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 SHIT! Vi har alt tapt mot Pompey. Nightkeeper har tippa at vi vinner 6-0! Bare å legge ned. trenger ikke spille engang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Hvem har City? Vet de har de to norske keeperbrødrene og han norsk-somalske, er det Ibrahim han het? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Omar Elabdellaoue. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Er vel Ibrahim han het ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Ibrahim ja, men Omar spiller der han og. PS: HVOR ER KAMPTRÅDEN ???????? Hilsen utolmodig g19 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Bare å lage Niko. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner godt at han ikke vil lage med de standardene som er nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har startet, men finner ikke ut hvem som dømmer kampen, hvem som er med i squaden til begge lagene... ellers går det ganske greit! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Da har Hargreaves fått tilbakeslag. Den mannen kommer nok aldri på topp igjen dessverre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Synd for dere. Fantastisk spiller når han er i form! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Da har Hargreaves fått tilbakeslag. Den mannen kommer nok aldri på topp igjen dessverre. utruleg trist!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå