Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ligger Hyrlen å råtner i en veigrøft eller? Etterlyses! Noen må ringe Cold Case teamet.

Far har vært opptatt dessverre.

 

Chelsea driter seg ut, deilig. Formkurven vår peker oppover, mars og april nærmer seg. Dette ser virkelig lyst ut! I tillegg er det bare en knapp måned til jeg skal stå på Old Trafford. Det er faen deilig å være United supporter når det er slik.

Lenke til kommentar

Tror og håper vi får se både Nani og Valencia mot Pompey. Men ellers vet jeg ikke. Nani har storspilt i det siste, han er i form. Valencia har vært syk hele sesongen, og er nok sugen på spilletid etter å ha blitt benket de siste kampene. Hvis du skal velge en av dem, ta Nani. Han er vel billigere også. :p

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om Nani fortsetter den gode formen, særlig hvis han blir dyttet over på venstresiden. Det er jo der han har spilt dårlig, og da han fikk spille på høyre ble han jo en helt annen spiller. Vil dog ikke benke Valencia, som har vist en stabilitet gjennom hele sesongen. Det beste hadde vært om begge hadde fungert samtidig. Valencia på vestre har jeg veldig liten tro på, i og med at han er en såpass rendyrket innleggs-legger, og at venstrebeinet hans for det meste er til å stå på.

Lenke til kommentar
Vi har jo Evra. Han er jo overalt på den kanten der. Og når vi får Vidic tilbake så har jo han lært seg om hvordan det er å være reserveback etter Rafaels mange løp opp.

Der sier du noe jeg ikke har nevnt.

 

Så noen hvor tidvis ELENDIG Rafael var mot Arsenal? Det var faen bare flaks at hans latterlige valg og feilplasseringer ikke kostet oss mer. Livsfarlig, i tillegg fungerte han heller dårlig som støtte for Nani. F.eks på første målet skulle han vært oppe med Nani, takk gud så var han ikke det å Nani måtte utfordre.

 

Jeg setter flere og flere spørsmålstegn ved kvaliteten til Rafael som back.

Lenke til kommentar

Nå var Arshavin veldig sulten og. Han fikk både Brown og Rafael til å tidvis se ut som piss.

 

Når det er sagt, så er jeg enig. Selv om det er klart en ung spiller som Rafael varierer i prestasjonene, så syns jeg til og med toppnivået virker litt begrenset (misforstå meg rett). Oooo'Shea I want you back.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...