Latias Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 tc47: Tenkt å skaffe deg 3D til høsten? Har man Sky+HD, kan man få se PL-fotball i 3D fra og med neste sesong. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel ikke noen som tilfeldigvis skal til OT 14.mars og se United - Fulham? 2 førstegangsreisende som skal reise (95% sansynlighet for det).. =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hadde jeg vært hjemme til neste år hadde jeg definitivt skaffet 3D-TV her hjemme ja, men skal nok ut og studere så jeg vet ikke. Boksen er ihvertfall klar da, siden den er 3D-klar osv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Ligger Hyrlen å råtner i en veigrøft eller? Etterlyses! Noen må ringe Cold Case teamet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Da gir vi oss med signaturpisspreik, eller hva? Vi behøver ikke å ligge på rekesmørbrødkvalitet heller . Jeg liker bare å være litt bad-boy i blandt. Kan ikke noe for det. Man kan få season reviews dvd'er på play.com for £4.99 pr stk. Fra 98/99 til 08/09. Dvs £49,9 totalt noe som tilsvarer 466NOK for 10 dvd'er med masse moro. Og mtp. at flere av DVDene ligger under en "2 for £8" kampanje kan man faktisk få det helt ned til 400kr. Delivery charge: FREE Total: £42.98 = 401kr :dribble: Tenk på oss fattige som har brukt nesten £100 på akkurat det samme. :< Vurderer å bestille Cantona-boksen jeg nå neste, noen som har den eller? Evt. denne ? Endret 2. februar 2010 av PSV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 JAAAAAAAAAAAAAA! FOR FAEN! HULL! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 YEAH! PAKK IGJEN BAK NÅ! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Bli med å diskuter kampen i fotballpuben --> HER VI LAGER STEMNING Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Leder cornerstatistikken OVERLEGENT også. Chelsea blir kjørt hardt. Bli med å diskuter kampen i fotballpuben --> HER VI LAGER STEMNING Vi kan lage stemning her inne da! Men kan komme over dit, siden det ikke er noen andre her. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Wow. Bare wow. Så den videoen som en eller annen dude her postet og må bare si: Fy faen. Visste at han brygget på noe. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Danny Welbeck scorer enda et mål for Preston. Kanskje det viser seg at dette var et helt riktig lån for ham. Får håpe det fortsetter på denne måten. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Og Tom Cleverly scorte netopp for Watford. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Herlig med to Welbeck scoringer allerede. Og den første var jo perle. Har så stor tro på Danny altså. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 JAAAAAAAAAAAAAA! FOR FAEN! HULL! Makan til jubling for et tidlig mål. Fortsatt 45 igjen, og Chelsea tar dette greit med to mål i andre omgang. Book it. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Pfft. Jeg har kalkulert med 2 poeng til Chelsea denne uken. Gjør meg ingenting om de bare ender opp med 1.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hahahahaha. Alexander Rybak. HAHAHAHHHAHA WUT??????? Rybak rocker jo streeeeeeten! Years ago, when I was younger. I kind of liked a girl I knew. Yeah! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hahahahaha. Alexander Rybak. HAHAHAHHHAHA WUT??????? Rybak rocker jo streeeeeeten! Years ago, when I was younger. I kind of liked a girl I knew. Yeah! Jeg hater Rybak. Jeg hater MGP. Kan ikke kalles musikk det som er med der. 80 % av låtene er eurotrash fra tidligere østblokk-land. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Tekstene er jo det som er gullet da. Er jo så fantastisk barnslige tekster at det blir morsomt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Håper ingen her faktisk tror at Chelsea ikke vinner dette. Dette lukter det et sent Lampard-mål av. La meg si mellom 87 og 89 spilte minutter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Håper ingen her faktisk tror at Chelsea ikke vinner dette. Dette lukter det et sent Lampard-mål av. La meg si mellom 87 og 89 spilte minutter. Få deg til pub'en. Er der festen pågår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå