Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 1 linje her. I'm awesome. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kjører på maks og har 4 linjer. Er kos å vippe på kanten synes jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jotun: Det er skinnet "diskusjon.no" som teller. Ikke dynamiske skin. Og der har du fem linjers signatur fortsatt. Nå må ikke du ødelegge mobbingen min da. Følte kanskje at å angripe hardwaren var mer følsomt for silenz Rybak jotun? Kona som har lånt dataen ? Hehehe... Me har systematisk gått gjennom de dyptpløyende tekstene til Aleksander Rybak på kontoret. Å oversette sangene hans til Norsk gir uvurdelig underholdning på morningen Jotun: Det er skinnet "diskusjon.no" som teller. Ikke dynamiske skin. Og der har du fem linjers signatur fortsatt. By the way: Dynamiske skin? Har ikke noe slikt eg. Har aldri skiftet skin, så da trodde eg at eg hadde diskusjon.no skinet?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjekk hva som står i boksen helt nede til venstre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Eg ser. Hardware.no, men ikke dynamisk da... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hva har prawn sandwiches med fotball å gjøre? Det famøse Roy Keane-sitatet om store deler av Old Trafford-publikumet for endel år tilbake, han mente at flesteparten var mer opptatt av sine rekesmørbrød enn selve kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kult, signaturtråden jo! Jeg har to linjer! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 haha, men det er fremdeles 5 linjer Nope, du har for dårlig pc bare.... :O, har 23,6" skjerm, og ser 5. men hvem care.... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Til dei(han?) som klager på Jotun sin signatur: Velger du Hardware.no Dynamisk skinnet har han berre to linjer visst du har stor nok oppløysing. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Til dei(han?) som klager på Jotun sin signatur: Velger du Hardware.no Dynamisk skinnet har han berre to linjer visst du har stor nok oppløysing. Ifølge rettningslinjene så skal det være max 4 linjer på diskusjon.no skinnet. Bare sier det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 5 linjer i signatur er kult. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Liker det jeg ser, Points. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 haha, men det er fremdeles 5 linjer Nope, du har for dårlig pc bare.... Hahahahaha. Alexander Rybak. HAHAHAHHHAHA Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Uhørt Points. Skam deg! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dere rebeller assa. <3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 haha, men det er fremdeles 5 linjer Nope, du har for dårlig pc bare.... Hahahahaha. Alexander Rybak. HAHAHAHHHAHA Haha, nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå