Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mulig signaturen var vittig, men den bryter rettningslinjene!

Hvor trist er du egentlig? Ikke første gang jeg ser en slik kommentar. My god, glad du verken er eller noensinne kommer til bli moderator i denne delen av forumet.

Du er sur fordi jeg følger rettningslinjene? Da er det vel strengt tatt du som har et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men det var en morsom signatur og ingen ble skadet, så derfor driter vi i det. BEHOLD SIGNATUREN, JOTUN!

Så, det du sier er altså at så lenge jeg ikke har noe "skadende" i signaturen min, så kan jeg ha så mange linjer jeg vil?

 

Carebear police. Det er nok ikke jeg som har et problem her, mr regelrytter. Trist.

Virker jo som det ettersom du bryr deg så jævlig mye. Det som er trist er at du er lansert som moderator kandidat, og du ikke bryr deg om reglene som den statusen skal følge...

Lenke til kommentar
Det som er trist er at du er lansert som moderator kandidat, og du ikke bryr deg om reglene som den statusen skal følge...

Du skjønte at awards-tråden var uhøytidelig, ikke sant? Jeg er sikkert så langt unna et moderator-verv som man kommer, ikke at jeg har lyst på et heller. Trives best uten lenker og restriksjoner på mine meninger/ytringer.

 

Jeg bryr absolutt meg om regler men hater pirking, mangel på skjønn og hårsårhet.

 

:)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Det som er trist er at du er lansert som moderator kandidat, og du ikke bryr deg om reglene som den statusen skal følge...

Du skjønte at awards-tråden var uhøytidelig, ikke sant? Jeg er sikkert så langt unna et moderator-verv som man kommer, ikke at jeg har lyst på et heller. Trives best uten lenker og restriksjoner på mine meninger/ytringer.

 

Jeg bryr absolutt meg om regler men hater pirking, mangel på skjønn og hårsårhet.

 

:)

Mulig det, men det er likt for Jotun som alle de tusen andre medlemene på diskusjon når det gjelder signatur, uansett hvor vittig den nå enn er.

Lenke til kommentar
Mulig det, men det er likt for Jotun som alle de tusen andre medlemene på diskusjon når det gjelder signatur, uansett hvor vittig den nå enn er.

Men hvorfor må du, som ikke engang er ryddegutt, være "gledesdreperen" ? Det er ikke din jobb å korrigere andres regelbrudd. Du slår meg som den klassiske rapportknapp-misbrukeren som moderatorene heldigvis har sluttet å lytte til.

 

Jeg driter i om signaturen er på 1, 4 eller 5-linjer, det er ikke poenget. Jeg er helt sikker på at Jotun ikke vil felle tårer i sorg når den slettes heller, for så "morsom" var den ikke. Dette er en prinsippsak, ikke en kamp for å beholde en signatur. Slå på antennene, gutt.

 

Nok sagt om en tåpelig sak.

Lenke til kommentar

Hahaha... Vannvittig bra at signaturen eg hadde tenkt å ha i et døgn for så å fjerne faktisk skulle bry en bruker så vannvittig mye at han selv bryter rettningslinjene han så knallhardt forfekter når han kommenterer ulovligheter i tråden.

 

Rapportering sameboe. Du tror at eg ikke vet at den er på fem linjer? Er jo derfor eg har satt liten skrift på den slik at den ikke skal ta så stor plass....

 

Nå skal eg hvertfall ikke fjerne den enda :D En liten edit bare!

 

Edit: Sånn.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...