Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frustrerende at det ikke er noen nærbilder av første driblinga til Nani på 1-0 målet.

Så sannt, så sannt. Nærmeste kamera var jo 60 meter borte.

 

Dette er vel det nærmeste vi kommer:

 

11kf8eb.gif

 

Å steike. De to arsenal spillerne blir jo spilt helt av banen. Utrolig dribling på han der.

 

Nani gitt.... Eg håper han får dette til nå fremover. Vi trenger en sånn type som kan gjøre gull av ingenting på kanten. (Les: mål av en ikkeeksisterende målsjans :))

 

Ka skjedde egentlig? Når slutta han å være ego og begynte å sentre? Når slutta han å prøve håpløse skudd i enhver situasjon? Når begynte han å jobbe tilbake??? Når begynte han å få ting til på banen og ta de rette avgjørelsene med ball i beina?

 

Kontringen og ballen til Rooney ville ikke skjedd bare for noen mnd siden. Da ville han gått seg fast og aldri sentret til en Rooney som kom på løp.

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe meg en bortedrakt til meg, samt damedrakt til et kvinnfolk. Er dette å få tak i i den jevne sportsforretning i Oslo? Evt hvor? Gjerne sentrumsnært.

 

Ta det på Fotballshop på Oslo-City eller Ullevåll-stadion.Di pleier å trykke mens du venter.

Det kan være lurt å ringe på forhånd å forhøre seg om di har det trykket du vil ha.

Di har garantert United-drakter,men damedrakter tviler jeg på.

 

Tlf og adresse er:

Oslo City - 3.etg.

 

Stenersgt 1

0050 OSLO

 

Tlf: 23 69 10 40

 

Edit:Btw,SAF anker utestengingen av Rio,en gang til.

 

Link

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hehe, vittig signatur Jotun.

 

Hull - Chelsea i kveld. For ligainnspurtens del hadde det vært svært gunstig med et CFC poengtap i denne kampen.

 

Helgen:

United - Pompey

Chelsea - Arsenal

 

Dvs: Vinner Chelsea er gunners bortimot garantert ute av det. Skulle de røde fra AG få med seg et poeng eller alle tre, vil det åpne for United til å tette luken samt Arsenal til å klatre innpå. Måten Fergie uttalte at han håpte Arsenal "would batter them" er en indikasjon på hvor viktig disse ukene er. Tror nok ingen forventer et poengtap på de blå allerede i kveld, men gjestene fra London var alt annet enn imponerende mot Burnley og med litt marginer i mot kanskje Phil Brown sender United en gavepakke allerede før helgen? Jeg skal se kampen med argusøyne og ser frem til å heie på the tigers.

 

Onsdag:

Aston Villa - Man United

Everton - Chelsea

"Arsenal - Liverpool" (tar den med)

 

Er jaggu ikke sikker på hvilken av de to øverste kampene som er tøffest. Her er poengtap-faktoren høy og går ting Uniteds vei, vil kunne være top of the leauge om ei ukes tid - med like mange kamper spilt.

 

PS: Vi har igjen Chelsea hjemme på Old Trafford, så vi trenger ikke mer enn et ussel uavgjortresultat og de blå fra London vil svette vel vitende om at ligaens gigant har våknet og vet hvordan slike innspurter gjøres om til rød-suksess.

 

Ligaen er uber-spennende atm.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Med tanke på at Chelsea slet mot seriens dårligste formlag (resultatmessig), kan vi håpe på en uavgjort mot Hull.

Jeg håper og tror Everton kan slå Chelsea. En ny kjempekamp av Pienaar, med litt mer utenomsportslig bråk rundt Terry så kan dette gå vår vei..

 

Frykter Villa litt, men de har vist svakhetstegn, samtidig som vi viste klasse om Arsenal. Usikker på om jeg kommer til å tippe på noen av disse resultatene. Da jinxer jeg helt sikkert alt..

Lenke til kommentar
Mulig signaturen var vittig, men den bryter rettningslinjene!

Hvor trist er du egentlig? Ikke første gang jeg ser slike kommentarer fra den kanten. My god, glad du verken er eller noensinne kommer til bli moderator i denne delen av forumet.

 

Sovehest: Lov å håpe på Hull i kveld, men jeg har ikke troa. Det er (enten) Arsenal eller Everton som må gi oss assistanse og vi må naturligvis gjøre jobben selv.

 

Klarer vi å spise inn de fire poengene i februar-mars mnd og ligge likt på antall kamper, skal jeg muligens åpne tro-kontoen for enda et ligagull.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...