Ol'H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dagens beste spiller for Newcastle: mannen i gult! At Ronaldo fikk gult i første skjønte jeg lite av, At Carr ikke fikk minst 2 gule og et rødt i denne kampen forstår jeg enda mindre av! Mange rare avblåsniger og slo altfor lett ned på holding å sene taklinger. La seg ikke på en linje og holdt den, var veldig ukonsekvent. Men en god kamp av ManU, møtte en midtbane som gjorde det veldig vanskelig for Keane & co men vi rodde det i land. Absolutt fortjent seier! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvordan ligger de ann på tabellen? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er vel litt for tidlig å snakke om tabellplassering endå, men full pott på alle kampene har alle gode indikasjoner på ein god sesong. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dagens beste spiller for Newcastle: mannen i gult! Kunne ikke vært mer enig!!! Men vi vinner tross alt 2-0, etter dritbra jobbing av Rooney på 1-0 skåringa, og forarbeidet på 2-0 skåringen.... Jeg har ikke ord... Bynte nesten å grine..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Etter det lille vi har sett i år så vil jeg si at det vil stå mellom ManU og Chelsea i år, tror verken Arsenal eller LFC har mulighet til å holde følge. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fullt fortjent seier! Men det var som du sa Hyrlen - latterlig dårlig dommer! Snytt for to røde kort og ett straffespark! Pipa ville blitt annerledes dersom vi ikke hadde vunnet, for å si det slik! Sjekk denne her! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Blir ManU vist noe mer på TV for oss dødelige uten Canal+? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Blir ManU vist noe mer på TV for oss dødelige uten Canal+? Viss du henviser til at TVNorge samkjørte med Canal +, så var det bare eit stunt og vil ikkje skje igjen (?). Men viss du absolutt ikkje vil gå glipp av kampene, sjekk ut dette forumet! Endret 29. august 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Blir ManU vist noe mer på TV for oss dødelige uten Canal+? Viss du henviser til at TVNorge samkjørte med Canal +, så var det bare eit stunt og vil ikkje skje igjen (?). Ikke glem CL da, siden United spiller samtidig med kun Arsenal er sjansen stor for at Tv3 viser United direkte. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Deilig! Så sjansen er ganske stor for at vi får se alle CL-kampene til ManU på tv3 da, selv om det blir slik tåpelig "valg" som det var ifjor.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Riktig! Tenkte ikkje på CL Trur vi kan komme bra langt, har endelig ein keeper som har ro og erfaring til å prestere på høgt nivå i Europa. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 I år vinner vi faktsisk CL Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 I år vinner vi faktsisk CL Man får krysse fingrene, og håpe. Det blir hardt, men når L.pool klarte det ifjor skal det gå an for United å klare d nå... Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 styggkjipt at solsjær er ute igjen m skade då hadde håpa at han snart var tilbake, ulykkesfuglen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 La oss håpa det! Etter vi rauk ut av sist CL trøsta eg meg med at vi tapte mot vinnaren, men det skjedde på mirakelsesvis ikkje.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 I år vinner vi faktsisk CL Aldri i verden. Det blir ikke et britisk lag. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Må si meg enig med LarsP. Tror ikke vi vinner i år, men har håp om en semifinale. Inter ser ut til å kunne bli farlige(selv om de bare har spilt en ligakamp). Men har nå Barca som favoritt jeg da. Med Inter og oss selv som den store outsideren. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg håper på Juventus...Blir aldri ManU tror jeg...Nesten helt sikker på at det blir ett Italiensk lag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå