Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, men nå må jeg vel si det igjen. Dette er Agbonlahors første "ordentlige" sesong, når skulle han ha spilt tidligere? Hadde vi kjøpt han tidligere hadde vi ikke sett i nærheten av den samme utviklingen som han har fått i Villa til tross for at målene lenge uteble. Vi hadde forresten også Rossi som nå gjør bra og som virket lovende den gangen, men han fikk ikke den ønskede spilletiden.

 

For the love of God, vær så snill ikke la Martin O'Neill være den fremtidige manageren vår.

Lenke til kommentar

Mannen som hjalp til under overtakingane av Chelsea og West Ham prøvar å få til ei overtaking av United frå Glazer-familien. Harris in United takeover plans

 

"Yes, we have been approached," Harris said.

 

"We can lend our weight to doing something for the good of United and for the good of football - none of the takeovers that I have been involved in have involved any debt.

 

"They've been takeovers by people who've wanted to be involved for reasons other than money."

 

The Seymour Pierce investment bank chief executive declined to name any of the people who have approached him, identifying them only as 'The Red Knights'.

Lenke til kommentar

Bare å kjøre på, bli kvitt Glazer familien er ikke noe vi kommer til å sutre over i veldig lang tid for å si det pent.

 

Men må jo selvfølgelig være at de som tar over har penger på bok sånn at vi ender i samme tullet et gang til. Gå ifra å være den rikeste klubben i verden til den med mest gjeld over natta var ikke moro!

Lenke til kommentar

Glazer-familien ser uansett ikkje ut til å ha så veldig lyst å kvitte seg med klubben pr dags dato, så vi må nok halde ut med dei ei stund til. Harris er jo visstnok United-fan og har sett seg lei av gjeldsbyrden som ligger over klubben, så eg trur nok han ville gått inn for å finne nokon som kunne kvitte oss med gjelda, men det er mykje pengar som skal på plass før noko sånt skulle kunne skje, så vi må nok berre smøre oss med tolmod og håpe klubben får drive på den måten som er best sportsleg.

Lenke til kommentar

Jeg har vært for å selge Nani i lang tid nå, men etter at han kom tilbake fra skade har han jammen meg overrasket. Får bare håpe han fortsetter, og klarer å holde et litt mer stabilt nivå enn det han har gjort før. Med Nani i dagens form og Valencia på hver sin kant har vi endelig to ordentlig gode vinger igjen.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...