Bruno Mars Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du sett 3D? Så avatar på tirsdag, 3D er sykt tross det er på et relativt stadie tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 *SNIP* hva med commando + lighweight? Motstanderen blir jo reneste Usain Bolt når de er ti meter unna, eller hva med Akimbo 1887? Aldri vunnet en nærkamp mot spillere som har de. Et random skudd, og så er man død. Akimbo er irriterende, men med enhver Shotgun med FMJ er det mulig å løse problemet. Commando er også fryktelig irriterende, du kan stå 10 meter unna, knife og treffe. Jeg vant en gang et FFA-game ved å løpe med Marathon, Lightweight, Commando og Magnum m/ tactical knife, men bryr meg egentlig ikke hva andre spiller med i public, har enda ikke orket å nå 70 og jeg kommer mest sannsynligvis ikke til å gå prestige, skal hovedsaklig spille clan-matches og private uansett og der har man restriksjoner som ikke tillater visse perks og våpen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette har jo blitt DNFK United edition. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette har jo blitt DNFK United edition. For lenge lenge siden. Men er stas da.^^ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg begynte å spille WoW to ganger, men slutta etter en drøy uke begge gangene. Dette til tross for at jeg en en monsterfan av WarCraft-serien, og synes WarCraft-universet er veldig interessant. Alle lovte meg at jeg ville bli hekta, men jeg gikk lei begge gangene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Wow er sjef. Men til noe heelt annet: Noen som bor i Oslo som kan anbefale en god Pub å se kampen på(som tillater en 19 åring på stedet)? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Danny Welbeck scorer 2-0 målet for Preston mot Ipswich. Godt å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, Roy Keane gjør en suveren jobb. Min far er meget glad for at han fikk jobben i Ipswich.(Han ekke det vett.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva kan vi forvente av Burnley? Chelsea ligger på toppen av formtabellen, mens Burnley er nederst. Men Burnley har spilt uavgjort mot Arsenal, og slått United på hjemmebane. Så kan vi forvente noe fra denne kampen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Men Burnley har spilt uavgjort mot Arsenal, og slått United på hjemmebane. Så kan vi forvente noe fra denne kampen? Vel, det skjedde under Coyle. Tror ikke Burnley har sjangs i dag. Tipper en klar Chelsea-seier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Burnley kommer til å tape så det synger. Desverre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Enig, har ingen tro på han nye treneren deres! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noe annet enn målfest til Chelsea er totalt utenkelig. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ok åpning på kampen til nå. Ikke noe merkbar Chelsea dominans enda... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Og der var Chelsea i føringen. Endret 30. januar 2010 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Herregud for en verdiløs spiller Blake er.Større ballmister skal du se laaaangt etter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Herregud for en verdiløs spiller Blake er.Større ballmister skal du se laaaangt etter. Han var verdifull mot oss. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Han hadde jo et lykketreff ut av en annen verden, men pent så det jo ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå