Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23, 1. prestige.

 

Klarte ikke å fly rundt på level 70 og se all XPen som jeg ikke fikk brukt til noe :p

 

Hadde en sånn dag jeg også, gikk i fra et par tusen i xp på 66 til midt på 69, godt over 220 000 i xp på ikke alt for mange timer :)

 

Snart i Prestige jeg også, er i snart 69. Demolition funker som faen til å levle med om du ligger ofte på toppen.

Lenke til kommentar
Hva faen da NK? Det er ikke lenge siden du starta med mw2 er det? Husker du skrev i cod tråden at du nettopp hadde starta og greier, da hadde jeg allerede komt til level 20-30 eller noe. Nå er jeg 65, og du 68. Fuckin' :(

 

2 uker siden. :) Gammel gamer vet du, har det i blodet. Da jeg spilte Wow hadde jeg vel 120 dager played fra 05 til 06 før jeg måtte slutte, og jeg har fortsatt abstinenser, fire år etter..

 

Blitt endel spilling ja, skal ærlig innrømme det. Satser på lvl 70 når jeg våkner i kveld / natt. Spiller du på 360?

Lenke til kommentar
The Premier League clash between Arsenal and Manchester United will be filmed in 3D and broadcast over the Sky platform to selected pubs around the UK and Ireland, with their customers becoming the first audiences anywhere in the world to experience live Premier League in 3D.

 

Premier League i 3D blir sykt. Du får duellene rett i din egen stue. Og så kommer Rooney og kysser kameraet (dvs. deg), fy faen for en fantastisk opplevelse. :love:

Lenke til kommentar
Oh boy, glad for at jeg sjeldent møter folk med Noobtube og One Man Army, det blir bare kjedelig i lengden ettersom det krever 0 skills.

 

S&D er forøvrig best xp hvis du klarer å spille.

 

Selvsagt krever det litt skills. Posisjonering, erfaring, jeg pleier som regel å skyte over store deler av banen, fordi jeg vet hvor fienden er.

 

Search & Destroy spiller jeg endel, men foretrekker Ground War, fordi det er essensen av min oppfatning av "multiplayer".

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Det tar jo som regel ikke lang tid å lære å skyte over hele mappen, husker CoD4 hvor "alle" visste hvor de skulle skyte GL og kaste granat. GL gir i seg selv en stor fordel når det gjelder hvor unøyaktig du kan være, one man army gjør det komplett, skal sies at jeg selv ikke ser så mange som utnytter det på ps3, på PC er det vel et helt vanlig fenomen så det er godt mulig at det er det på xbox også. One Man Army er det forøvrig helt på trynet at IW ikke har fikset.

Lenke til kommentar
Premier League i 3D? Det virker litt vel overkill spør du meg.

Det blir vel aldri det samme å se en HD-kamp igjen etter å ha sett kamper i 3D. :p

 

Jeg må være en av få som ikke klarer å se poenget med 3D verken når det kommer til film eller sport. De får heller utvikle HD mer sånn at bildene blir bedre...

Lenke til kommentar
Det tar jo som regel ikke lang tid å lære å skyte over hele mappen, husker CoD4 hvor "alle" visste hvor de skulle skyte GL og kaste granat. GL gir i seg selv en stor fordel når det gjelder hvor unøyaktig du kan være, one man army gjør det komplett, skal sies at jeg selv ikke ser så mange som utnytter det på ps3, på PC er det vel et helt vanlig fenomen så det er godt mulig at det er det på xbox også. One Man Army er det forøvrig helt på trynet at IW ikke har fikset.

 

Første MW har jeg ikke spilt, så kan ikke uttale meg om det. Men GL krever faktisk litt skill, det er ikke bare å skyte random, du må som regel treffe slik at kula eksploderer, du må være taktisk, og hvem kan ikke unngå å smile når du dreper fem-seks stk med en granat? Syntes det forøvrig er merkelig at GL får så mye oppmerksomhet, hva med commando + lighweight? Motstanderen blir jo reneste Usain Bolt når de er ti meter unna, eller hva med Akimbo 1887? Aldri vunnet en nærkamp mot spillere som har de. Et random skudd, og så er man død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...