Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skulle ikke Cole komme på Golden Goal i kveld? Hørte noe om det tidligere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jo, han er på kveldens GG. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hørt at det er en latterlig fet episode. Gleder meg som faen! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Stupheaden til Butt? Så bare de siste 20 minuttene, men det var vel O-ah-Cantona som scorte i den kampen? Er faen ikke sikker, tilkall quiz-politiet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Skulle ikke Cole komme på Golden Goal i kveld? Hørte noe om det tidligere. Får se en artig rap video som Andy var med i Ikke verst historien med Ireland som ville hjem fra landlslagsamling heller... Endret 29. januar 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skulle ikke Cole komme på Golden Goal i kveld? Hørte noe om det tidligere. Får se en artig rap video som Andy var med i Ikke verst historien med Ireland som ville hjem fra landlslagsamling heller... Såg den i går jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, var en grunn til eg visste hva som kom da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, var en grunn til eg visste hva som kom da Hørte at folk sa "kveldens episode" men det jo reprise. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp, bra episode. Dessverre fikk jeg bare med meg Ireland greia og kåringene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp, bra episode. Dessverre fikk jeg bare med meg Ireland greia og kåringene. Haha, den Ireland greia var veldig bra Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, har du sett Beckham osv? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, var en grunn til eg visste hva som kom da Hørte at folk sa "kveldens episode" men det jo reprise. Ikke alle som gidder å følge med på Zebra på torsdager. De reklamerer ganske lite for det også, mye lettere å få sett på fredag. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, har du sett Beckham osv? Jaja, brunost... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, var en grunn til eg visste hva som kom da Hørte at folk sa "kveldens episode" men det jo reprise. Ikke alle som gidder å følge med på Zebra på torsdager. De reklamerer ganske lite for det også, mye lettere å få sett på fredag. Ja det er det, for da er det jo helg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Points og TomHel. Her? Med på litt MW2 på 360? Litt smådeilig å være syk egentlig, en gang i blant. Bare sitte hjemme og daffe, se film, og sove når man føler for det. Nettopp våknet her. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fy svette hælvete. Lenge siden jeg har følt sånn tyngde som etter 30 minutter i Liverpool-delen. Særlig Rafa's Corner var småtriste greier. Når det ikke er gøy å erte LFC-supportere lenger veit du at det har gått for langt. Stemte til og med oppriktig fra ett obektivt ståsted i pollen. Blir jaggu sentimental av alkohol Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alkohol er ikke bra. Derfor jeg er avholdsmann. Nettopp spilt MW2 9 timer i strekk. Helt ør i hodet. Det kan ikke være bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei så da må du slutte med det tullet å være avholdsmann, start å drikk vann igjen så blir nok alt bedre! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lvl på deg Manx? Gikk fra 65 til 68 i kveld. Det er endel xp. Hadde noen syke runder på ground war med Noobtube'n og one man army. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå