Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trur det. Om Scholes scorar så er det vel fare for at vi får ein tc mindre her på forumet. Haha, det er søren ikke kødd en gang Om Scholes scorer, må vi se etter en litt for glad og hoppende gutt på blandt arsenalfansen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vidic tilbake mot Arsenal Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det PM-greiene var ei bok (booklet på ca 90 sider faktisk) fra 70-tallet om hvordan ta livet av "fienden" up close and personal. Hvordan man mest effektivt dreper vedkommende, etc. Boken er skrevet for "leiemordere". Har bare fått lest innledningen, og tror ikke jeg gidder lese resten, men sikkert interessant for noen (skremmende nok, som Wis påpekte). Så om noen drømmer om å bli den neste Jason Bourne, er nok dette pensum. Sånn ellers for å snakke om noe triveligere, så skal jeg se på treningskamp (innendørs) med IK Start i dag (lokallaget ), gleder meg faktisk til Tippeligaen sparkes i gang på stadion igjen. Har satt Reservelagskampen på opptak (TV2 Sport), og gleder meg sykt til Arsenal-kampen!! Ønsker alle ei god helg, med seire i alle bauger til United. Vi ses nok i kamptrådene og her i løpet av helga Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjapt spørsmål: Dette PM-greiene, har det noe med United å gjøre, bortsett fra at Evra og Rio sannsynligvis er CIA agenter som kan ta livet av en motspiller i nevekamp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjapt spørsmål: Dette PM-greiene, har det noe med United å gjøre, bortsett fra at Evra og Rio sannsynligvis er CIA agenter som kan ta livet av en motspiller i nevekamp? Enda kjappere svar: Nei. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg må slutte å poste her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg leste alt, ja, Smågal. Jeg føler at jeg har lært noe jeg egentlig ikke ønsket å lære. Kom med det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 nå venter jeg til å ta noen beslutninger Sir Alex eller han selv går ut og avkrefter eller bekrefter dette. Hvilket beslutning skal du ta? Du skal ikke sende Andy på dør vel?! Jo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Slenger like godt bare linken opp her, nå som jeg har sendt PM til halve forumet allerede: Her Nei, Corey, ikke skremmende i seg selv, men at det er å oppdrive for alle og enhver nå til dags er litt skummelt, spesielt med tanke på at Palladin Press tidligere har utgitt en bok skrevet som fiksjon som ble fulgt av en person som sto bak tre drap. Det er like skummelt som at enhver person kan finne guider på hvordan man lager bomber av urin og salpetersyre, for meg er det for kuriositetens interesse at jeg oppdriver slikt, men for andre... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei, Corey, ikke skremmende i seg selv, men at det er å oppdrive for alle og enhver nå til dags er litt skummelt, spesielt med tanke på at Palladin Press tidligere har utgitt en bok skrevet som fiksjon som ble fulgt av en person som sto bak tre drap. Det er like skummelt som at enhver person kan finne guider på hvordan man lager bomber av urin og salpetersyre, for meg er det for kuriositetens interesse at jeg oppdriver slikt, men for andre... Selvfølgelig,det er ikke ideelt å ha atombombe-oppskrifter et lite google søk unna,for en ustabil person.Men jeg har vel nådd en viss alder der jeg er herdet for hva som sjokkerer meg og ikke.Til eksempel ble jeg mer sjokka når en skranglete,pillespisende,bleik MJ døde,enn at hundretusenvis dør as we speak på Haiti. At folk velger å finne slike guider å benytte seg av dem,fiksjon eller ei,er skummelt ja,men når vi lever i en verden hvor psykopater får mer oppmerksomhet enn folk som faktisk bidrar til en bedre jord å leve på,sier for meg sitt Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Min ToDo list om dagene: *Våkne av alarmen- *Slumre- (*Slumre mer og få dårlig tid.) *Ut av senga. *Slå på kaffitrakter. *Gå på badet for den delen. *Tappe over kaffi på termos. (Niste ligger i sekken. Nugatti som pålegg om dagene *Starte og skrape bil og kjøre til jobb. *Stemple inn. *Gå 100vis av trappetrinn for å komme ombord på denne! *Sette meg ned og drikke kaffi og ete noko mat. *Jobbe -> stemple ut -> kjøre heim. *Ete/lage middag -> slappe av. *Pusse opp kjeller -> dusje -> (-> United kamp) eta og sove. Helg (lørdag): *Sove - Stå opp - Pusse opp - Unitedkamp - Dusje - Øl/by'n (sporadisk matinntak) Søndag: *Fyllesyk og fotball EDIT: OY! På tide å få seg et liv. Babyen kjeme til sommeren og.. Endret 29. januar 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Leste to sider av den linken, ble ikke videre intrigued må jeg si. Fant det heller ikke så voldsomt spennende eller skremmende. Kanskje jeg er litt syk i hodet, I dunno. Skjønner i hvert fall ikke hvordan man kan gidde å lese alle 91 sidene. Dette var barnemat. Om dere blir skremt av folks tanker og muligheter til å gjøre slik hadde dere hatt godt av noen campfire-stories med meg Aiit, da løper jeg ut døren. God helg folkens, la oss slå Arsenal. Lykke til. Bloody hell! God tur, handsome! edit: Bullshit om Ando drar. Da blir jeg oppriktig grinete. Endret 29. januar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som gidder å sende den guiden på PM til meg å? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han har jo lagt den ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er link i tråden. Forrige side elns. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ops, bare skumleste gjennom i stad, så fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sweet,kampen mot City i reprise på Canal+..Tar opp den jeg Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Newcastle - United (0-1) fra '96 på ESPN Classic. Var faen meg digg tilbehør til øllen.. Butt, Neville, Cantona, Peter, Bruce, Cole. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Stupheaden til Butt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå