Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det PM-greiene var ei bok (booklet på ca 90 sider faktisk) fra 70-tallet om hvordan ta livet av "fienden" up close and personal. Hvordan man mest effektivt dreper vedkommende, etc. Boken er skrevet for "leiemordere".

 

Har bare fått lest innledningen, og tror ikke jeg gidder lese resten, men sikkert interessant for noen (skremmende nok, som Wis påpekte).

 

Så om noen drømmer om å bli den neste Jason Bourne, er nok dette pensum.

 

Sånn ellers for å snakke om noe triveligere, så skal jeg se på treningskamp (innendørs) med IK Start i dag (lokallaget :p), gleder meg faktisk til Tippeligaen sparkes i gang på stadion igjen.

Har satt Reservelagskampen på opptak (TV2 Sport), og gleder meg sykt til Arsenal-kampen!!

 

Ønsker alle ei god helg, med seire i alle bauger til United.

Vi ses nok i kamptrådene og her i løpet av helga ;)

Lenke til kommentar

Slenger like godt bare linken opp her, nå som jeg har sendt PM til halve forumet allerede:

 

Her

 

Nei, Corey, ikke skremmende i seg selv, men at det er å oppdrive for alle og enhver nå til dags er litt skummelt, spesielt med tanke på at Palladin Press tidligere har utgitt en bok skrevet som fiksjon som ble fulgt av en person som sto bak tre drap. Det er like skummelt som at enhver person kan finne guider på hvordan man lager bomber av urin og salpetersyre, for meg er det for kuriositetens interesse at jeg oppdriver slikt, men for andre...

Lenke til kommentar
Nei, Corey, ikke skremmende i seg selv, men at det er å oppdrive for alle og enhver nå til dags er litt skummelt, spesielt med tanke på at Palladin Press tidligere har utgitt en bok skrevet som fiksjon som ble fulgt av en person som sto bak tre drap. Det er like skummelt som at enhver person kan finne guider på hvordan man lager bomber av urin og salpetersyre, for meg er det for kuriositetens interesse at jeg oppdriver slikt, men for andre...

 

Selvfølgelig,det er ikke ideelt å ha atombombe-oppskrifter et lite google søk unna,for en ustabil person.Men jeg har vel nådd en viss alder der jeg er herdet for hva som sjokkerer meg og ikke.Til eksempel ble jeg mer sjokka når en skranglete,pillespisende,bleik MJ døde,enn at hundretusenvis dør as we speak på Haiti.

At folk velger å finne slike guider å benytte seg av dem,fiksjon eller ei,er skummelt ja,men når vi lever i en verden hvor psykopater får mer oppmerksomhet enn folk som faktisk bidrar til en bedre jord å leve på,sier for meg sitt :)

Lenke til kommentar

Min ToDo list om dagene:

 

*Våkne av alarmen-

*Slumre-

(*Slumre mer og få dårlig tid.)

*Ut av senga.

*Slå på kaffitrakter.

*Gå på badet for den delen.

*Tappe over kaffi på termos. (Niste ligger i sekken. Nugatti som pålegg om dagene :p

*Starte og skrape bil og kjøre til jobb.

*Stemple inn.

*Gå 100vis av trappetrinn for å komme ombord på denne!

*Sette meg ned og drikke kaffi og ete noko mat.

*Jobbe -> stemple ut -> kjøre heim.

*Ete/lage middag -> slappe av.

*Pusse opp kjeller -> dusje -> (-> United kamp) eta og sove.

 

Helg (lørdag):

*Sove - Stå opp - Pusse opp - Unitedkamp - Dusje - Øl/by'n (sporadisk matinntak)

 

Søndag:

*Fyllesyk og fotball

 

EDIT: OY! På tide å få seg et liv. Babyen kjeme til sommeren og..

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
Leste to sider av den linken, ble ikke videre intrigued må jeg si. Fant det heller ikke så voldsomt spennende eller skremmende. Kanskje jeg er litt syk i hodet, I dunno. :p Skjønner i hvert fall ikke hvordan man kan gidde å lese alle 91 sidene.

Dette var barnemat. Om dere blir skremt av folks tanker og muligheter til å gjøre slik hadde dere hatt godt av noen campfire-stories med meg :)

 

Aiit, da løper jeg ut døren. God helg folkens, la oss slå Arsenal. Lykke til. :D

Bloody hell! God tur, handsome!

edit: Bullshit om Ando drar. Da blir jeg oppriktig grinete.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...