Raste Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Må vel ha en PM jeg også Wis Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 send meg og da, wisbatov Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror at hele greia er bare bullshit, såpass dum er Anderson ikke Si nå ikke det... 08.52 Manchester United midfielder Anderson looks to be on his way out of Old Trafford with a move to French side Lyon on the cards. Crazy om det stemmer da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hahaha.... Merkelig dokument. Men hvordan vet du at det har noe med CIA å gjør? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Anderson har syyyk potensiale, drar han så blir det heartbreak her i gården. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Håper vikrkelig ikke at Anderson forsvinner. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "Snublet" over en side der de skrev det når jeg drev med "litt" bizarr googling, skal se om jeg kan finne den igjen senere i dag. Den er iallefall utgitt av et forlag som utgir nettopp slike type bøker som ikke er ment for alle og enhver, ser at den er å oppdrive fra amazon samt at et amerikansk bibliotek har den, men når den ble utgitt var det iallefall som en "brukermanual". Samme kar som blant annet har utgitt "The CIA catalog of clandestine weapons, tools and gadgets". Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Leste to sider av den linken, ble ikke videre intrigued må jeg si. Fant det heller ikke så voldsomt spennende eller skremmende. Kanskje jeg er litt syk i hodet, I dunno. Skjønner i hvert fall ikke hvordan man kan gidde å lese alle 91 sidene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det er ikke så skremmende lesning i seg selv, men når man leser igjennom hele så kjenner jeg at det sniker en følelse av at det er skummelt at det i det hele tatt er laget en bok for slikt. Edit: Men all kunnskap er nyttig kunnskap. Endret 29. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Leste to sider av den linken, ble ikke videre intrigued må jeg si. Fant det heller ikke så voldsomt spennende eller skremmende. Kanskje jeg er litt syk i hodet, I dunno. Skjønner i hvert fall ikke hvordan man kan gidde å lese alle 91 sidene. +1 Disse bøkene/dokumentene er jo laget for spesialagenter/soldater.At noe slik finnes sjokkerer meg ikke døyten.Ellers så står det ganske mye basic som jeg tror alle her visste på forhånd,som feks hvis du kapper hode av en fyr så dør han Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Aiit, da løper jeg ut døren. God helg folkens, la oss slå Arsenal. Lykke til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 nå venter jeg til å ta noen beslutninger Sir Alex eller han selv går ut og avkrefter eller bekrefter dette. Hvilket beslutning skal du ta? Du skal ikke sende Andy på dør vel?! Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Aiit, da løper jeg ut døren. God helg folkens, la oss slå Arsenal. Lykke til. God tur! Du som skapgooner bør være på vår side, ikke deres! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han skal spre det glade budskap blant Arsenal-fansen, så til slutt sitter heile gjengen og synger Glory, glory Man Utd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sitter han med Arsenal fansen???? Tenk hvis Scholes scorer da.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hva er all den snakken om PM og sånt? Siden alle andre har fått PM, vil jeg også ha! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er forstyrret. Jeg har nettopp lest en guide skrevet i sin tid for CIA som gjør at jeg ikke kommer til å få sove på en uke. Elsker forøvrig å bytte avatar. Jeg er forstyrret. Jeg har nettopp lest en guide skrevet i sin tid for CIA som gjør at jeg ikke kommer til å få sove på en uke. Guide til hva? Sender deg PM. Jeg tror rett og slett ikke dette er informasjon alle bør inneha, det er forstyrrende, svært forstyrrende. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sitter han med Arsenal fansen???? Tenk hvis Scholes scorer da.... Trur det. Om Scholes scorar så er det vel fare for at vi får ein tc mindre her på forumet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han sitter med Arsenalfansen ja. Grunnen er at han reiser sammen med sin bror, som var tilstede med tc på Old Trafford da lagene møttes i FA Cupen for 2 sesonger siden. (Dere vet hvordan det gikk...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå