Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Snublet" over en side der de skrev det når jeg drev med "litt" bizarr googling, skal se om jeg kan finne den igjen senere i dag. Den er iallefall utgitt av et forlag som utgir nettopp slike type bøker som ikke er ment for alle og enhver, ser at den er å oppdrive fra amazon samt at et amerikansk bibliotek har den, men når den ble utgitt var det iallefall som en "brukermanual". Samme kar som blant annet har utgitt "The CIA catalog of clandestine weapons, tools and gadgets".

Lenke til kommentar
Leste to sider av den linken, ble ikke videre intrigued må jeg si. Fant det heller ikke så voldsomt spennende eller skremmende. Kanskje jeg er litt syk i hodet, I dunno. :p Skjønner i hvert fall ikke hvordan man kan gidde å lese alle 91 sidene.

 

+1

 

Disse bøkene/dokumentene er jo laget for spesialagenter/soldater.At noe slik finnes sjokkerer meg ikke døyten.Ellers så står det ganske mye basic som jeg tror alle her visste på forhånd,som feks hvis du kapper hode av en fyr så dør han ;)

Lenke til kommentar
Jeg er forstyrret. Jeg har nettopp lest en guide skrevet i sin tid for CIA som gjør at jeg ikke kommer til å få sove på en uke.

 

Elsker forøvrig å bytte avatar.

 

 

Jeg er forstyrret. Jeg har nettopp lest en guide skrevet i sin tid for CIA som gjør at jeg ikke kommer til å få sove på en uke.

Guide til hva?

 

 

Sender deg PM. Jeg tror rett og slett ikke dette er informasjon alle bør inneha, det er forstyrrende, svært forstyrrende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...