Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal lese om det på flyet til London i morgen, haha. Prøver å få det lagret på iPhone nå, haha. Nuts shit.

 

Alle må be til Gud for at Scholes scorer sitt 100. mål i PL der for meg. :p Hvis han spiller da, han har spilt 180 min i de siste 5-6 dagene nå... :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ser for meg at flyturen til tc blir en litt annen enn han hadde forventet seg. Det her er ikke akkurat informasjon man får kjøpt på nærmeste bokhandel. :p Jeg fant den under enn nettside som forklarte deler av hva CIA bruker amerikanske skattepenger på, boken er fra et forlag som ikke utgir bøkene sine, men når man har forfatter navn og delvis tittelen finner man frem til alt. Alt ligger jo på nettet i disse dager, skremmende.

 

Edit: Jeg skal be for deg, tc, ingenting som hadde vært flottere enn om Scholesy fikk sitt 100. mot Gunners.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Note to self: Ikke skriv innlegg i tråden som "Jeg har en hemmelighet, men forteller den bare til de som spør, for alle bør ikke kjenne til den"

 

Sendte deg PM også.

 

Forresten noen som gidder å telle stemmer i tidenes førstellever-tråden for meg? Jeg regner med at jeg får telt opp i morgen kveld, men har mye å gjøre for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...