Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jotun har garantert facebook.

 

Nope.

... Og det er kona som tvinger deg til å se på Home & Away... Du skal ha for den kreative "Hawaii" kamuflasjen, men jeg kjøper den ikke. Det kalles guilty pleasure av en grunn.

Hehehe... Vel, kona mi er såpass mye mindre enn meg at å tvinge meg til noe som helst er vanskelig. Men H&A går akkurat når middagen er (heldig der fruen) stort sett hver dag, og eg har gitt opp å prøve å få sett noe annet. Så tvang er et relativt begrep.

 

Men eg ser ikke bort når det er på tv ;)

 

Og eg evner å bli fascinert av alle intrigene i H&A.

Lenke til kommentar
Jotun har garantert facebook.

 

Nope.

... Og det er kona som tvinger deg til å se på Home & Away... Du skal ha for den kreative "Hawaii" kamuflasjen, men jeg kjøper den ikke. Det kalles guilty pleasure av en grunn.

Hehehe... Vel, kona mi er såpass mye mindre enn meg at å tvinge meg til noe som helst er vanskelig

Jaha ja.

Lenke til kommentar

Håper kamptråden kommer opp ila kvelden eller morgendagen, fortrinnsvis på dagtid. Ser heller at 1.posten er av middels kvalitet men at den er oppe i god tid før avspark slik at vi kan diskutere og bygge opp en stemning, enn at den er verdens lengste og kommer 1t før matchen som sist.

 

Må tidlig til sengs og jobber fra morgen til kveld påfølgende arbeidsdag/imorgen, samt mulig noe på formiddagen på Lørdag. Derfor lager jeg den ikke selv.

Lenke til kommentar
Håper kamptråden kommer opp ila kvelden eller morgendagen, fortrinnsvis på dagtid. Ser heller at 1.posten er av middels kvalitet men at den er oppe i god tid før avspark slik at vi kan diskutere og bygge opp en stemning, enn at den er verdens lengste og kommer 1t før matchen som sist.

 

Må tidlig til sengs og jobber fra morgen til kveld påfølgende arbeidsdag/imorgen, samt mulig noe på formiddagen på Lørdag. Derfor lager jeg den ikke selv.

Er godt i gang. Venter egentlig bare på mer info rundt kampen, så postes den.

Lenke til kommentar
Skrev for første gang(?) i en tråd i Sosialt som jeg synes var interessant, og siden vi ble enige om at denne kunne brukes til alt slags snakk så synes jeg hadde hadde vært interessant å høre hvordan dagene deres på generelt grunnlag er. Jeg slenger opp mitt innlegg fra den tråden om dagen(e) min(e).

Puh, så glad jeg er for at jeg ikke kan skrive en "dette-gjør-jeg-hver-dag"-liste.

 

@Game/Wis: Så sinnsykt pusete dere begge ble med nye avatarer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...