Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nivået i Premier League er langt høyere enn i Nederland. Tror nok Rooney ville herjet i Nederland, han også. All statistikken du ramset opp om Huntelaar visste jeg fra før av ettersom at United var interesserte i han tidlig på overgangsmarkedet. (I alle fall gikk det en god del rykter)

 

Berbatov og Anelka linkes til United om dagene og kanskje kjøper vi en av de før overgangsmarkedet stenges? Av de to ser jeg helst at Berbatov kommer, selv om han vil bli en god del dyrere enn Anelka, tror jeg.

 

Kjedelig at Neville er skadet på nytt igjen. Kanskje vi burde forberede et kjempebud på Micah Richards. :cool: Helt sykt om vi hadde kjøpt han, men det skjer ikke. Han blir alt for dyr og i tillegg forlater han neppe City til fordel for Manchester United. Det samme kan vel sies om City, tror neppe de selger en så god spiller til by-rivalen.

 

Det dukker opp nye rykter hver dag. Jeg tror SAF er ferdighandlet. Blir ingen ny spiller på oss og det er like så greit.

Lenke til kommentar
Van Nistelroy eide jo alt da han kom.

9351439[/snapback]

 

Sant det, men det finnes også flopper som for eksempel Kezman. Han scoret sinnsykt mye i Nederland, akkurat sånn som Nistelrooy men floppet totalt i Premier League.

9352062[/snapback]

 

Syntes Kezman fikk relativt lite spilletid i Chelsea, og tror dette er mye av grunnen til at han ''flopppet''

Lenke til kommentar
Van Nistelroy eide jo alt da han kom.

9351439[/snapback]

 

Sant det, men det finnes også flopper som for eksempel Kezman. Han scoret sinnsykt mye i Nederland, akkurat sånn som Nistelrooy men floppet totalt i Premier League.

9352062[/snapback]

 

Syntes Kezman fikk relativt lite spilletid i Chelsea, og tror dette er mye av grunnen til at han ''flopppet''

9352786[/snapback]

 

Kezman var god i den Hollanske serien, men han scoret lite i europacupene når motstanden ble sterkere. Så Kezman ble nok bare for veik for den engelske serien vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Syntes Kezman fikk relativt lite spilletid i Chelsea, og tror dette er mye av grunnen til at han ''flopppet''

 

I følge wikipedia spilte Kezman 37 kamper for Chelsea, 32 av disse fra start. Og dette på bare en sesong. Så vet ikke jeg.. :)

9353136[/snapback]

 

Såvidt jeg vet var det 14 kamper fra start.

 

He failed to make an impact with the London club, and only started 14 games for Chelsea, leaving for Atlético de Madrid after just one season. Despite his disappointing year, Chelsea made a transfer profit on the player.
Lenke til kommentar
Syntes Kezman fikk relativt lite spilletid i Chelsea, og tror dette er mye av grunnen til at han ''flopppet''

 

I følge wikipedia spilte Kezman 37 kamper for Chelsea, 32 av disse fra start. Og dette på bare en sesong. Så vet ikke jeg.. :)

9353136[/snapback]

 

Såvidt jeg vet var det 14 kamper fra start.

 

He failed to make an impact with the London club, and only started 14 games for Chelsea, leaving for Atlético de Madrid after just one season. Despite his disappointing year, Chelsea made a transfer profit on the player.

9353295[/snapback]

 

Ah, okei.. som sagt så var Wikipedia kilden min. Syntes 32 kamper hørtes ganske mye ut, faktisk.. :)

Lenke til kommentar
Syntes Kezman fikk relativt lite spilletid i Chelsea, og tror dette er mye av grunnen til at han ''flopppet''

 

I følge wikipedia spilte Kezman 37 kamper for Chelsea, 32 av disse fra start. Og dette på bare en sesong. Så vet ikke jeg.. :)

9353136[/snapback]

 

Såvidt jeg vet var det 14 kamper fra start.

 

He failed to make an impact with the London club, and only started 14 games for Chelsea, leaving for Atlético de Madrid after just one season. Despite his disappointing year, Chelsea made a transfer profit on the player.

9353295[/snapback]

 

Ah, okei.. som sagt så var Wikipedia kilden min. Syntes 32 kamper hørtes ganske mye ut, faktisk.. :)

9353494[/snapback]

 

Stemmer det, var kun 14 kamper fra start.

 

Aldri stol 100 % på Wikipedia :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...