Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ingen andre som ville fortelle om dagen sin altså? Kjipt å være den eneste som deler. Nå vet jo alle hvem jeg er :!: Jotun har garantert facebook. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Joda, wisbatov, jeg kan fortelle om dagen min idag jeg. *Sto opp halv4(15.30 altså). Ryddet hele rommet(det var jævli mye rot), støvsugde * tok ut all søppel, pantet flasker etc, gikk på butikken *lagde pizza mens jeg spiller data og snakker på forumet *fortsetter å spille data og være på forumet til jeg sovner inatt engang. I has interessant life Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hehe. Jeg klarer ikke finne han i hvert fall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trynebok er for tullinger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Står opp rundt 0700Spiser frokost og drikker kaffe, samt sjekker forum, mail og facebook Går hjemmefra rundt 0800. Første forelesning stort sett 0815 Er på skolen. Varierer VELDIG hvor lenge jeg er der. Av og til hjemme så tidlig som rundt to. Ofte rundt åtte. Kommer hjem, spiser middag. Nerder (1)Trener (2)Jobber (3)Er på samfundet Skolearbeid Ser fotballkamp om det er Chelsea-kamp. Ser av og til andre kamper (prøver å få med meg de fleste kampene til topp 4) Mer nerding Kvelds Natt Helg: Står opp sent Nerder Prøver å få trent Gjør litt skolearbeid Ser fotball (vanligvis. Lørdag er stort sett fotballdag). Prøver å få med meg Chelsea-kampene på pub, resten er stort sett hjemme Fylla, middag med venner eller asosiale greier på kvelden NB: (1), (2) ELLER (3), vanligvis. Til de som måtte være interesserte Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva studerer du, Brun? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hva studerer du, Brun? Fysikk og Matematikk @ NTNU. Du? Endret 28. januar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Påbygg, studiespes. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal studere eller hvor dessverre, tungt valg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jotun har garantert facebook. Nope. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Aaaah. Den var dyp mx Far min har profil med firmaet ja, men eg har ikke en egen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvor langt skal du egentlig dra den spøken, Jotun? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jotun har garantert facebook. Nope. ... Og det er kona som tvinger deg til å se på Home & Away... Du skal ha for den kreative "Hawaii" kamuflasjen, men jeg kjøper den ikke. Det kalles guilty pleasure av en grunn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Utrolig hva en seier kan gjøre med optimistmen her inne. Godt å se Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ahh, blir betatt av dama i avateren din all over again, Game. Michelle Rodriguez is freakin' fine. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Rio får 4 kamper. Helvette! ååååå Rio, din helvetes idiot. Han ble sikkert terget opp. Det var dumt nok at du slo, men hvorfor anke? Trodde du seriøst du slapp unna den? Endret 28. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Rio får 4 kamper. Helvette! ååååå Rio, din helvetes idiot. Han ble sikkert terget opp. Det var dumt nok at du slo, men hvorfor anke? Trodde du seriøst du slapp unna den? Sikkert for at han skulle få spille mot City? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hadde han ikke fått det alikevel? Hadde han ikke hele gårsdagen å svare på? Endret 28. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 U18-kampen er triste saker. Blackburn leder 2 - 0. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde han ikke fått det alikevel? Nei, da hadde han fått straffen før City kampen, og måtte ha stått over den. På grunn av anken at den ble utsatt. U18-kampen er triste saker. Blackburn leder 2 - 0. Ga opp til pause jeg. Ikke særlig morsomt når jeg kun kunne navnet på 3-4 spillere. Btw, venstrebecken lignet veldig på Evra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå