Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg ser det ut som en tyggis som treffer han.

 

Om det er en tyggis eller et piano så skal det ikke bli kastet ifra tribunen, det var godt å se Van der Sar gå inn og gjøre det han gjorde.

 

Nå har den idioten sett sin siste kamp på Old Trafford i denne livstiden, så satser man på at det avskrekker den neste idioten som tenker på å gjøre det samme.

Jeg skulle ønske det var et piano som traff Bellamy, men dog utenfor Old Trafford.

Lenke til kommentar

Lillebror på 11 falt sammen i tårer når Bellamy scorte mot han på FIFA. Mannen er jo faen ikke til å holde ut med. Det er et mysterium hvordan han unnslapp de gule advarslene gjennom semifinalekampene. Bra ting Corey tar opp syns jeg. Burde ikke Bellamy hatt kort når han slo ned armene til Webb ned når han snakket til han og?

 

Hadde vært interessant å hørt grunnen til at han gjorde det i det hele tatt.

Seriøst? Grunnnen til at man kaster ting på Bellamy? Grunnen er vel at han ikke hadde mulighet til å gå bort å kline han ned og måtte kompensere.

 

En av sjefene mine bortforklarte tapet med at Bellamy ble umotivert når han ble truffet i hodet og derfor ikke spilte så bra at City kunne gått videre. Sweet stuff.

:love:

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Skrev for første gang(?) i en tråd i Sosialt som jeg synes var interessant, og siden vi ble enige om at denne kunne brukes til alt slags snakk så synes jeg hadde hadde vært interessant å høre hvordan dagene deres på generelt grunnlag er. Jeg slenger opp mitt innlegg fra den tråden om dagen(e) min(e).

 

* Står opp

* Dusj

* Mat, sanasol og omega 3-tilskudd

* Pakke sekken og pusse tenner

* T-banen til skolen

* Skole, første time sjekker jeg twitteren min (som står på hele dagen, diskuterer fotball), facebook og nyhetene og svarer på alt av meldinger osv. på nett.

* Spør hvilket fag vi hadde i timen

* Jobber stort sett bedre enn alle andre til storefri

* Spiser og diskuterer fotball.

* Jobber med skolearbeid, sjekker langoddsen og planlegger evt. tipping + hva jeg skal se

* Diskusjon.no (diskuterer fotball) og twitter (diskuterer fotball), skrur som oftest på TVen i håp om en reprise på Canal + eller Viasat Fotball. Mulig jeg også er på face for å snakke med en eller annen pen jente, men vi vet begge at det ikke går noen vei, dessuten er det vanskelig å følge kampen når du må svare folk. Transfermarkt.de og La Gazzetta della Sport på nett, tv2sporten.no/fotball, SkySports, vg.no/fotball

* Mulig jeg stikker å spiller litt fotball ellers spiller jeg FIFA/ser fotball/gjør lekser, fortsatt repriser, hverdager er kjipe. Av og til stikker jeg ut med venner på hverdager.

* Mat

* Fotball, det går stort sett fotball hver dag i en eller annen liga, livet er rett og slett herlig på den måten.

* Msn, diskuterer fotball, noen folk har peiling, andre har ikke.

* One Tree Hill/Cougar Town/Community om det har kommet en ny episode.

* Sover, vanligvis sent på natt.

 

Helgen:

* Stå opp sent

* Spise

* (Spille fotball)/Se fotball

* (Venner/film)

* Spise

* (FIFA/CoD)

* (TV)

* Spise

* Sove

 

Alt i parentes er egentlig et spørsmål om hvor mye fotball som går på tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...