Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja.. Kanskje du vil slå lag med meg da? Ungdomskolen faktisk. :)

Poenget er jo at det er totalt irrelevant hvem som er størst. Det hindret aldri Keane, Wise o.l å gi fra seg juling. Ikke har det betydning hvem som ville vunnet en slåsskamp, siden min pappa ville vunnet uansett.

Lenke til kommentar
Nesten litt synd det ikke ble noe mer da. Richards hadde knøvla Flethcer.

Jeg tviler.

 

Fletcher = topp 3 i verden i sin posisjon de siste to årene. Helt seriøst. Synd han ikke bøtter inn mål, da hadde han vært 1'eren.

 

Nå er det skjelden folk i den posisjonen bøtter inn mål, er jo bare å nevne Makelele(lelele?) og Gattuso :)

 

Fantaskisk kamp i går kveld, men skal sies at jeg trodde alt skulle gå til helvete når hage-gnomen scoret, spesielt siden Rooney bommet på muligheten sin 2 minutter før og Carrick bommet 5 minutter etterpå. Da var jeg sikker på at det skulle bli ekstra omganger og vi røyk etter straffespark konkurransen.

 

Jeg tar i mot naboklage med glede i dag, det ble litt høylytt når Rooney scoret på overtid :)

Lenke til kommentar
For meg ser det ut som en tyggis som treffer han.

 

Om det er en tyggis eller et piano så skal det ikke bli kastet ifra tribunen, det var godt å se Van der Sar gå inn og gjøre det han gjorde.

 

Nå har den idioten sett sin siste kamp på Old Trafford i denne livstiden, så satser man på at det avskrekker den neste idioten som tenker på å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Var godt å se VdS gå imellom og tydelig kjefte publikum huden full.

 

Skuffende at folk gjør slikt. De traff jo riktig mann utpå der, men det ødelegger mye for andre supportere og klubben generelt.

 

Når vi kommer til stykket,er ikke denne Bellamy-kaste-på-saken en todelt sak,slik som alle andre saker?

Faktisk vil jeg legge litt skylden på dommeren for at folk tok loven i egne hender under denne kampen.

 

Personlig så synes jeg Bellamy er en genial fotballspiller som av en eller annen merkelig grunn alltid spiller bra mot gode motstandere,som feks for Liverpool mot Barcelona borte.Det er først når han har spilt mot oss i den lyseblå drakten han virkelig har tatt av med glosene(selvfølgelig har han gjort dette time and again for andre lag, også mot oss,men synes han tar ekstra hardt i nå).Hver gang han ble taklet,hver gang han var i en duell,hver gang City hadde corner,så står han i en uintelligent verbal duell med en av våre spillere.Om han gjør det for å få en av våre spillere til å tilte,eller fordi at han rett og slett er totalt idiot vet jeg ikke,men saken er at dommeren må bryte inn og gi en siste advarsel hvis ikke vanker det kort.

 

Som tilskuer som sitter og ser på dette time and again så smittes en farlig stemning relativt fort over på samtlige innelåst på stadion.Til eksempel,var jeg å så Viking - Stabæk i 2003 eller 2002 på Gamle Stavanger Stadion,der Inge Andre Olsen sparket ned Peter Kopteff når ballen var på andre siden av banen. Kopteff fikk rødt kort for å konfrontere Olsen,samtidig som Olsen fortsatte med grisespill av en annen verden,samtidig som han fyrte gloser imot alt og alle.Det er eneste gang jeg har vært på en fotballstadion med så hatsk stemning.Det var overveldene,og du kunne ikke unngå å bli fanget i øyeblikket.Inge Andre Olsen måtte ha politieskorte ifra stadion i etterkant.Hadde dommeren gjort jobben sin,så hadde dette vært en ikke-sak.

 

Jeg skriver ikke dette for å unnskylde di som kaster,det er selvfølgelig tåpelig,jeg bare setter et lys på at jeg føler saken har 2 sider som bør trekkes frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...