Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at http://www.1st4footballtickets.com/ er genuine, siden både jeg og iRoman har begge fått billettene uten stress via denne siden. Men, så er det ganske dyrt (spesielt tidligere og langt før kampen). Arsenal bortebillettene var f.eks bare dyre når jeg bestilte i desember eller noe mens det finnes et par billigere nå noen dager før kampen faktisk; siden flere som kanskje ikke kan på kampen må nå få solgt billettene osv.

 

Men poenget er at de er 100% genuine og holder ikke på med svindel osv; så du får se på det litt selv. Ser at det billigste det blir på Carling Cup final per dags dato er ca 2000 kr.

 

Og det er jo en del billigere enn på den siden du linker til da, så gode nyheter for deg da. :)

 

Og hvis du er sikker på at du skal kjøpe fra sånne sider (England) osv, gjør det veeeldig snart!

 

1 British pound = 9.43569362 Norwegian kroner

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Slik som Nani har spillt i det siste, så lurer jeg virkelig på hva som egentlig har vært greia i høst. Ikke har han spillt reservelagskamper, ikke har han spillt førstelagskamper, ikke på benken, ingen skaderapporter heller.

 

En eller annen disiplinærsak som de har lagt helt lokk på? Eller kanskje noe familiære problemer?

 

Hva tror dere? Skjønner ingenting jeg.

 

 

Han har vel vært skadet. Ikke verre enn det :)

 

Han var vraket i en måned før skaden kom, uansett er jeg glad for at en av de spillerene jeg har hatt tro på trives på banen nå.

Lenke til kommentar

Fy faen. Lampard altså. Så alle høydepunktene nå. Lampard er seriøst topp 3 år det gjelder verdens beste midtbanespillere. Hvert jævla år er han like målfarlig og like presis. Og har like mange assists. Er det en fyr jeg elsker i Chelsea (og det er bare en) så er det Lamps. Herlig person er han også. Husker når Lamps ble taklet av Ronaldo eller noe i PL kampen der vi vant 3-0 på OT; og det så kanskje ut som Ronaldo taklet stygt og dommerne løp bort til CR. Men så kom Lampard inn og snakket med dommeren og sa at det var ingenting elns. :)

 

Deflections aside; pure class. Syk i kveld også. Uheldigvis så blir det fittetrynet Terry som løfter PL i mai, ser det ut som/spør du meg.

Lenke til kommentar

Vinner vi CC-finalen i Februar går jeg inn mot vårsesongen med stoisk ro. Da har vi vunnet en såkalt "major honour" og det er godkjent +. Ingen kan forvente at vi vinner ligaen hvert år, selv om vi på ingen måte skal gi opp før slaget er tapt. It ain't over til it's over. Har vi samme innstillingen i kamper utover våren som idag, blir vi mestere. At det skjer tviler jeg sterkt på, men potensiale er der.

 

Fin kveld. Gleder meg ordentlig til Arsenal-kampen på Søndag.

Lenke til kommentar

Lampard i Utd back in the days hadde vel ikke fått spille en gang nei, sier en del om midtbanen vår down the years. Klasse x100.

 

Spør du meg så er Lampard mye bedre spiller enn Gerrard, og er kaptein-type uten å faktisk være det på papiret. Mye mer målfarlig også. Mye smarte kortpasninger og lille flicks som ofte blir assists. En ting Gerrard er bedre på er langballer til vingene osv. Men ingen slår Scholes der.

 

Sick ENGELSKE midtbanegeneraler da; Lampard, Scholes, Gerrard.

 

Synd vi har den eldste da... :( Men faen så mye han har gitt oss.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Mye mer målfarlig også.

 

07/08 - Gerrard 11mål+11assist, Lamps 10 mål+assist.

 

08/09 - Gerrard 16mål+10 assist, Lamps 12mål+10assist

 

 

Til nå denne sesongen har vel Lamps 3 mer mål enn Gerrard og 3 mer målgivende. Lamps har 2 eller 3 mer kamper på samvittigheten også, og gerrard har vært mye skada osv.

 

Bare for å ha det på det klare, liksom.

:)

 

alt er bare i liga btw.

 

Gerrard har vel for øvrig ikke slått en langball til en av vingene siden 06.. hehe

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Vinner vi CC-finalen i Februar går jeg inn mot vårsesongen med stoisk ro. Da har vi vunnet en såkalt "major honour" og det er godkjent +. Ingen kan forvente at vi vinner ligaen hvert år, selv om vi på ingen måte skal gi opp før slaget er tapt..

Game? Er det du som skriver dette? Eller sitter du bakbundet i kjelleren til Limbeck nå?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Er så gøy at Rooney hopper opp på Carrick sånn når Michael scorer. :) Alle husker vel Wigan 1-2 feiringen fra i fjor. også i kveld. :)

 

96214646.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F5F736B9DB9A2235B3EA3CE9830DD9BE23DB75C0AE0DF2B825

 

Btw, haha, skulle trodd vi hadde nettopp vunnet PL og CL igjen! :D

 

96214975.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F58D254D0377471305EA3CE9830DD9BE239C7A5D1722082485

 

96214961.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F576EF7A7EB4CEA0D2EA3CE9830DD9BE230D84C9959514B313

 

:D :D :D:love:

 

Wes på første bildet, haha. Litt synd at Rio har blitt så "tynn" da. Og ja, må si at det virker som at Rooney virkelig elsker Carrick altså. :p Ikke bare første bildet men også 3. der han ser ut som han vil være Carrick eller noe! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Så ufattelig deilig seier. Det var allsang på puben og bare god stemning. Digg å se hele laget i symfoni med full intensitet og agresjon, samt ro med ball og spill. At det kommer på overtid, at det er Wazza ( :love: ) og at Bellamy får kasta flaske etter seg er bare bonuser.

 

Faaaaen for noen bilder tc! Nani får alle til å se ut som bleike briter.

 

six-pack-abs.jpg

Lenke til kommentar

Så dere boysa hadde snakket om United-tur her før i tråden, gjorde meg lysten på å sjekke ut litt selv :) Forrige gang jeg var på OT var da United knuste Arsenal 4 - 0 i Fa-cupen (07/08-sesongen). Bestemte meg for å lokke inn mot San Siro den 16. februar. Det kom ut ganske rimelig faktisk:

 

San Siro Tur

 

Fly, RyanAir, Torp Tur/Retur: 339.00

Hotell(15 - 17, 4 stjerners): 700 pr. pers

Kampbilletter (fra den siden TC viste): 860 pr. pers

Togbilletter Tur / Retur (fra gjøvik til torp): 400

 

totalt: 2299 :D

 

Virker faktisk veldig fristende :)

Lenke til kommentar
Så dere boysa hadde snakket om United-tur her før i tråden, gjorde meg lysten på å sjekke ut litt selv :) Forrige gang jeg var på OT var da United knuste Arsenal 4 - 0 i Fa-cupen (07/08-sesongen). Bestemte meg for å lokke inn mot San Siro den 16. februar. Det kom ut ganske rimelig faktisk:

 

San Siro Tur

 

Fly, RyanAir, Torp Tur/Retur: 339.00

Hotell(15 - 17, 4 stjerners): 700 pr. pers

Kampbilletter (fra den siden TC viste): 860 pr. pers

Togbilletter Tur / Retur (fra gjøvik til torp): 400

 

totalt: 2299 :D

 

Virker faktisk veldig fristende :)

Det var en relativ billig tur det :)

Lenke til kommentar

Skulle ønske vi så flere kamper med denne tenningen. Det er så fantastisk å se på.

 

Men jeg syntes vi er lite effektive for tiden egentlig. Når jeg ser på statistikker etter kamper så er det få av våre avsluttinger som går på mål. Regna litt på det for et par uker tilbake, og da hadde vi 140 skudd hvorav 40 var på mål tror jeg. Ofte har motstander halvparten så mange skudd totalt, men ca like mange på mål. Det syntes jeg er litt rart.

 

Forresten så kan Vermaelen ha brekt beinet, og det er uansett veldig lite sansynlig at han spiller søndag. Good for us.

 

Merkelig hvordan denne episoden får så mye større oppmerksomhet enn da Evra ble truffet av en lighter kastet av City fansen i første oppgjør? Kanskje fordi Bellamy gjorde mye mer ut av det enn Evra? Merkelig at det ikke også nevnes i media at Bellamy kom med noen (sannsynligvis ikke veldig vennlige) kommentarer til publikum i forkant, noe som utløste reaksjonen fra publikum.

 

Når det er sagt, å kaste gjenstander på en spiller er selvfølgelig uakseptabelt uansett om det gjøres av en United eller en City supporter!

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si en ting. Jeg elsker at Rio er tilbake. Mannen er blod. Selv om det er hans feil at Tevez fikk mål så unnskylder jeg han det etter X antall kamper ute. En annen som er blod er faen Fletcher, måten han blåser seg opp mot Richards er ubetalelig. Å så må vi ikke glemme Rooney da, det drivet han har om dagen er umulig å stoppe.

 

Skal lage et skikkelig post-match innlegg senere i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...