Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er ikke post-match-intervjuene obligatorisk?

Snakket om pre-match intervjuene jeg. Da Fergie slenger på noen vitser og sånt. Noen som vet hvem andre som pleier å være på de intervjuene? På de pre-match intervjuene jeg har sett i det siste så har spørsmålene kun kommet fra Sky-reporteren. :hmm:

Lenke til kommentar
Enten så har du Quotet feil sitat eller misforstått, men The Game's tankegang er jo at han ønsker en direkte erstatter av høyt kaliber - Noe jeg er enig i, i denne sammenheng :)

 

 

Jeg skjønte i grunn det. Men jeg ser på det som lite sannsynlig at SAF kjøper inn en klassespiller for å erstatte Vidic når vi har Evans som burde være god nok. Synes det blir feil prioritering å handle en dyr forsvarsspiller hvis det går på bekostning av en skikkelig ving. Spesielt når vi har en så god spiller som Evans i bakhånd.

Lenke til kommentar
Er Sir Alex helt idiot? Gidd å legge skyld på SkySports når det er Neville og Rio som ikke klarte å oppføre seg.

Les litt mellom linjene. Dette er bare små dråper som har fått begeret til å renne over. Skysports har gått mer og mer inn for å ta de store klubbene. Det er ikke noe nytt fenomen, selv Josè har klagd på dette under hans tid.

Lenke til kommentar

Slik som Nani har spillt i det siste, så lurer jeg virkelig på hva som egentlig har vært greia i høst. Ikke har han spillt reservelagskamper, ikke har han spillt førstelagskamper, ikke på benken, ingen skaderapporter heller.

 

En eller annen disiplinærsak som de har lagt helt lokk på? Eller kanskje noe familiære problemer?

 

Hva tror dere? Skjønner ingenting jeg.

Lenke til kommentar
En eller annen disiplinærsak som de har lagt helt lokk på? Eller kanskje noe familiære problemer?

 

Hva tror dere? Skjønner ingenting jeg.

 

Enig med deg. Kanskje han rett og slett har fått beskjed av Ferguson om å rett og slett se mer fotball. Se videoer av gamle kamper, analysere bedre vinger osv. Han virker som en helt annen spiller nå, han tok vel knapt en eneste finte i dag hvis det ikke gagnet spillet hans. Og de innleggsføttene da, de er det klasse over.

Lenke til kommentar

Virket som om det var planer om å selge han etter medieuttalelsene hans. Kanskje fant vi ikke noen erstattere til en grei pris. Kanskje fikk vi ikke god nok pris for han. Kanskje hadde han og Fergie et møte på kontoret der Nani beklaget seg og lovet bot og bedring. Ikke godt å si hva som har skjedd, men virker som han er på vei inn i varmen igjen nå.

Lenke til kommentar
Slik som Nani har spillt i det siste, så lurer jeg virkelig på hva som egentlig har vært greia i høst. Ikke har han spillt reservelagskamper, ikke har han spillt førstelagskamper, ikke på benken, ingen skaderapporter heller.

 

En eller annen disiplinærsak som de har lagt helt lokk på? Eller kanskje noe familiære problemer?

 

Hva tror dere? Skjønner ingenting jeg.

 

 

Han har vel vært skadet. Ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar
Synd med boikotten av Sky. Er jo på Sky Sports jeg ser alle intervjuene, blir nok veldig lite av det fremover. :(

 

Han hadde det i kveld han på Sky, tror ikke han slutter med Sky Sports intervju. Han elsker jo Geoff Shreeves osv. Er nok bare det med CARRINGTON og pressekonferanser det er snakk om, som går på Sky Sports News, Latias. :)

Lenke til kommentar

Det som er så jævla konge, er at før sesongen sa jeg at Nani kom til å gjøre det bra. Og i starten gjorde han jo det faktisk jævla bra. Men så fikk han en down periode, de gangene han spilte gjorde han det svakt, så ble han vraket i over 1 mnd, også skadd frem til Burnley kampen. Jeg begynte å tro at han var på vei ut, men når jeg så bilde av han med laget på Qatar, da sa jeg igjen - Nani is back motherfuckeeeerssss. Og alle kampene han nå har fått spille har vært mer enn godkjent. For ett innleggsbein! Det er jo magi når han slår de inn bak forsvaret, de sliter så jævlig med å få forhindret det. Deilig. Deilig. Deilig. Jeg tok Nani som avatar ved nyttår, og skal faen meg ha det en stund til. Jeg digger Nani i form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...