Limbeck Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hadde wolves vunnet mot Liverpool i dag hadde jeg vunnet 1200kr på oddsen, enda jeg tippet for 30kr. Jævla bittert når man tenker på at hjemmelaget var best - få sjanser til tross. oi, den hadde vert søt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen. Vi får se Når ikke Liverpool CL-kvalikk i år så ligger laget i ruin. For godt til å være sant. Jeg har en kald og selg følelse nedover ryggen. Den graven du graver der er dyp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det ikke sånn at vinneren av Europaligaen får mulighet til å kvalifisere seg til Champions League? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 blabalbla decision-making; blablabla Sorry, men er du Nils Johan Semb? Disse oppdiktede engelske fotballordene må vekk. Hvis du i neste innlegg bruker ordet "smartness" tilter det for meg. Sorry innlegget, maks useriøst, men jeg kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Norske Etzaz (17) signerte proffkontrakt med United Nok en nordmann...Begynner bli spennende dette. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Han har jo vore på akademiet ei stund, men gledelig at han blir funne god nok til å få proffkontrakt. Får berre håpe han slepper så mykje meir skader, ettersom det har ødelagt mykje av denne sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Er dere klare for kamp? Mikemuscupen eller semifinale i CL - det føles likedan! GETT INN! Noen skal dø og "det" heter Tevez og Man Shitty. Denne mannen er seriøst bare for gud. Hvor er kamptråden? Ikke for å være ekkel Latias, men denne skulle vært oppe senest i går. Ikke bra. Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor er kamptråden? Ikke for å være ekkel Latias, men denne skulle vært oppe senest i går. Ikke bra. Sorry. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp. Enten skal jeg se via en tjeneste som ikke er tillatt å diskutere, eller så stikker jeg ned til den irske puben her i Tyskland. Kjenner desverre ingen andre som er interessert i denne kampen, så ender vel opp med å stikke ned på puben alene. Drikke blir isåfall guiness eller svart kaffe. Supplemert med chilinøtter. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan noen sende meg en PM om disse tjenestene som ikke er lov å diskutere. Jeg er så lei elendige feeds via PPLive, TVAntz etc. Nå har jeg Canal+, så i kveld er ingen krise, men snart er det Champions League igjen Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan noen sende meg en PM om disse tjenestene som ikke er lov å diskutere.Jeg er så lei elendige feeds via PPLive, TVAntz etc. +1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Litt OT: Anbefaler alle å høre Kris Allen - Live like we dying. Latterlig bra låt, som det ikke går an å mislike. Game presenterer: Frankie Boyle, verdens morsomste mann. Se filmen hos Youtube Live from Apollo part 1: Se filmen hos Youtube ------------- De som vil låne min Livesports-konto, send meg PM Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) -Ferguson virker nesten sjalu på City - Tor Kristian Karlsen SAF har forresten valgt å boikotte Sky i tillegg til BBC nå. Angående tjenestene som ikke er lov til å diskutere, så gjelder det PM også, ønsker ikke å være festbrems, men det har blitt nevnt tidligere. Slenger på disse også: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 27. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Her er jeg enig med Gamy sin tankegang, et talent skal ikke ta over for en spiller av Vidic sitt kaliber. Om Vidic drar er det nok Evans som tar plassen hans i midtforsvaret, mens Smalling tar "plassen" til Evans som talent/backup. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Enten så har du Quotet feil sitat eller misforstått, men The Game's tankegang er jo at han ønsker en direkte erstatter av høyt kaliber - Noe jeg er enig i, i denne sammenheng Endret 27. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har film av rio som slår ned Fagan? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Så da nekter han straff. Hva betyr det for United? Vil han nå kunne få utsatt straffen lenge nok til å komme forbi Arsenal kampen? Eller er det kun for City kampen dette gjøres? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Blir nok kun City-kampen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Noen som har film av rio som slår ned Fagan? http://www.dailymotion.com/video/xbywcv_ri...nch-on-ch_sport Du ser det så vidt i bakgrunnen, men det er eneste footage av dette så vidt jeg vet. Sky <3 Endret 27. januar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det merkelige er at han bare står opp som om ingenting har skjedd - Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå