Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen.

 

Vi får se :) Når ikke Liverpool CL-kvalikk i år så ligger laget i ruin. For godt til å være sant.

 

Jeg har en kald og selg følelse nedover ryggen. Den graven du graver der er dyp

Lenke til kommentar

Er dere klare for kamp? Mikemuscupen eller semifinale i CL - det føles likedan! GETT INN! Noen skal dø og "det" heter Tevez og Man Shitty.

 

Denne mannen er seriøst bare for gud.

 

Hvor er kamptråden? Ikke for å være ekkel Latias, men denne skulle vært oppe senest i går. Ikke bra.

 

Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp.

Lenke til kommentar
Uansett: Hvor skal dere se kampen og hva skal dere spise/drikke? Jeg tar på meg jobben med å tenne de slappeste av dere til kamp.

 

Enten skal jeg se via en tjeneste som ikke er tillatt å diskutere, eller så stikker jeg ned til den irske puben her i Tyskland.

 

Kjenner desverre ingen andre som er interessert i denne kampen, så ender vel opp med å stikke ned på puben alene. Drikke blir isåfall guiness eller svart kaffe. Supplemert med chilinøtter.

Lenke til kommentar

-Ferguson virker nesten sjalu på City - Tor Kristian Karlsen

 

SAF har forresten valgt å boikotte Sky i tillegg til BBC nå.

 

Angående tjenestene som ikke er lov til å diskutere, så gjelder det PM også, ønsker ikke å være festbrems, men det har blitt nevnt tidligere.

 

Slenger på disse også:

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...