Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wis, jeg har sett de fleste av EL kampene og du tenker sikkert på noen av innleggene og det er rett og slett ikke nok. Han har ikke fysikk, han er ikke smart og er grusom med decision-making; spesielt defensivt. Han er ikke god nok, rett og slett.

 

Uff, reprisen av 1-0 målet må være ekkelt å se for BHR etterpå. Er så latterlig at han ikke gjør NOE med den balen der når en klassespiller som Modric står bak han og truer.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har sett alle Fulhams EL cupkamper selv, og er dypt uenig. Registeret hans er absolutt snevert, men han er god nok for Fulham. Innleggene hans er skjær klasse, kanskje han har en dårlig kamp nå, men jeg føler Riise hatet alltid er her i Norge. I løpet av en kamp for Fulham vil Riise nesten alltid skape nok sjanser til at laget skal kunne vinne. Hvordan han skal prestere på toppnivå, vet jeg slettest ikke ettersom han sjelden får sjansen. Jeg kan ikke erindre at BHR har fått tre kamper fra start for Fulham på rad en eneste gang.

Lenke til kommentar
(...) Men han er god nok for Fulham. Innleggene hans er skjær klasse

Enig, dog ikke som førstevalg.

 

(...) Men jeg føler Riise hatet alltid er her i Norge.

Er du sønn av Berit og bror av John Arne så er du dessverre dømt til det.

 

At han kunne hatt utbytte av å spilt mer regelmessig er det vel ingen tvil om, men Engelskmenn og Engelske klubber er ikke akkurat av de mest tolmodige. Han trenger trygghet og tillit.

Lenke til kommentar

Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hadde wolves vunnet mot Liverpool i dag hadde jeg vunnet 1200kr på oddsen, enda jeg tippet for 30kr. Jævla bittert når man tenker på at hjemmelaget var best - få sjanser til tross.

Godt å se noe godt komme ut av denne drittkampen.

 

(:))

Lenke til kommentar
Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen.

 

Vi får se :) Når ikke Liverpool CL-kvalikk i år så ligger laget i ruin. For godt til å være sant.

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle for Benitez. Han har visst bestemt seg for å bli løst fra kontrakten og kjører den skuten på land til han fjernes fra roret. "Heldigvis" har ikke Liverpool tradisjon for å sparke manageren, så han blir nok sittende ut sesongen. Tipper de ender på en hederlig 6 plass i år. City tar 5. plassen mens Tottenham tar 4. plassen.

Lenke til kommentar
Lurer på når du begynner å innse at det godt kan hende at Pool ikke tar 4. plassen i år NK. Det hadde vært litt katastrofe for din "tipping" om City/Villa/Spurs faktisk hadde tatt den og slått "winning mentality Liverpool" og tatt CL-plassen.

 

Vi får se :) Når ikke Liverpool CL-kvalikk i år så ligger laget i ruin. For godt til å være sant.

De greide da det for noen år siden, men fikk være med fordi de hadde vunnet CL året før og skulle være med for å forsvare tittelen sin, patetisk spørr du meg men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...