Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg mener noe litt annet enn deg, deal with it. <---

 

Det er jo derfor vi skriver her. Du sier din mening, jeg sier min. Aldri gjort noe annet enn å godta det jeg, såvidt jeg husker. Jeg skrev jo bare at jeg syns den "Welbeck er arrogant"-saken er litt sånn kjærringer på pub sier for å imponere hannene i flokken. Så får du argumentere i mot det jeg la frem istedenfor å si det samme ("jeg liker han ikke fordi han er arrogant, han har mye å bevise").

 

Om jeg gikk til angrep på deg eller noen andre, så beklager jeg, for det var ikke meninga. Da er jeg vel bare over gjennomsnittet hardhuda, som trodde folk tålte "såpass".

 

Hehe... Det som skjedde i går kveld var at eg i min travelhet trodde både ditt innlegg og Wisbatov sitt innlegg var det samme. Da ble det et sammensurium og en del vas. Fikk nesten ikke sove, fikk dessverre ikke tid til å svare mer i går. Har lært at når en gravid kone sier "hopp" så svarer man "hvor høyt? Hvor langt? Hvor ofte? Hvor mange ganger? Hvor? Og er det noe annet eg kan gjøre samtidig som eg hopper?" ;)

 

Wisbatov, hva mer kan man begrunne enn det eg har gjort? Skjønner ikke... Eg liker ikke holdningen hans PÅ A-LAGET. Har ikke sett mer enn 2 kamper for reservene så kan ikke uttale meg om de kampene. Eg snakker kun om kampene han har hatt får A-laget der han har hatt en holdning eg misliker på en så ung spiller. Går det an å begrunne en mening mer enn det? Og hvis dere mener at eg ikke har sett nok reservelagskamper til å uttale meg, javel, det bryr meg lite at dere mener. Eg baserer mine meninger på det eg vet og har sett, noe mer er umulig. Feiringene hans er en ting, er totalpakken som stadig skuffer meg med Welbeck.

 

Og eg gleder meg veldig til eg tar feil og han slår skikkelig igjennom og er den pusegutten dere hevder han her. Virker jo som dere kjenner vedkommede svært godt, jamfør Tc sitt innlegg, så da skal jo alt gå fint. Eg vil ingenting mer enn at Welbeck skal slå gjennom og bli dritschwær på United, men det er laaaangt igjen enda synest eg. Han har "fallert" i årets sesong, og da mener eg at han burde lagt fra seg primadonnaen hjemme i stuen og heller jobbet litt mer på banen for å bevise at han er verdig en plass på A-laget. Det er ikke noe mer bak enn dette, og eg kan ikke begrunne det noe mer. Intervjuene er fine greier. Til og med Ronaldo kunne til tider virke sympatisk i intervjuer :D

 

Hvis United trenger en primadonna på banen så kan vi kjøpe en til 40mill. Me trenger ikke lage de selv. Det er ikke United måten å gjøre ting på.

 

Blir forøvrig litt samme problematikken med Gibson i forrige kamp. Da fikk eg fullstendig avsmak. Han presterer ikke LITT engang utpå banen, sauser ballen bort i hytt og gevær. Greit nok det, han er ung og ikke ferdig som fotballspiller. Men da får han pokker meg holde seg for god til å kjefte på andre når de gjør den ene feilen i kampen, og hvertfall kutte ut å kjefte på medspillerne når han selv gjør pasningsfeil. Slike ting reagerer eg litt på. Eg er bare sånn ;) Doin' it DB way ifølge folk her inne......

 

Edit: Huff... høres nesten ut som eg hater Welbeck. Gjør ikke det, og som sagt, håper han slår skikkelig gjennom. Lite ville gledet meg mer.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hva er det å utdype Wis? jf NK sitt innlegg.

 

Man må gjerne bevise noe før man oppfører seg som guds gave til fotballen. Bildet du postet oppsummerer vel det meste. At intervjuer tilsier en jordnær gutt er det for meg kneggende likegyldig om han oppfører seg som en nonchalant primadonna på banen. Not my cup of tea.

 

Men for all del. Stort talent jeg ser frem til se mer av i United drakta.

 

Edit: Vil du ha konkrete eksempler? Du skriver selv at han fremstår smått arrogant (elegant/nonchalant var dine ord)i spillestilen. Da trenger vi vel ikke ta frem teskjea?

 

Heh... Så mange linjer brukte du på akkurat det samme som eg skreiv :D

Lenke til kommentar

Denne yngre broren til Rooney som var litt nevnt i media for et par år siden, hvordan går det med han?

 

Om han har 50-60% av Wazza i seg, så burde han være god nok for klubber i CC iallefall.

 

Edit:

Kjapt googlesøk, John Rooney, spiller for Macclesfield Town med hele 3 mål på 31 kamper. Ikke rart han forsvant. Han er forvørig 19 år. Er han like sterk som Rooney er det uansett håp. Hvor mange hadde hør om Drogba da han var 20 år gammel...

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Veldig avslappet, kanskje litt semi-nonchalant. Ingenting i veien med det altså.

 

Så det at han er avslappet og semi-nonchalant er det som gjør at han "oppfører seg som guds gave til fotballen"?

 

Jeg har da aldri sagt at jeg har noe i mot Welbeck, men jeg skrev at det var andre som mente han oppførte seg arrogant, og dette har selvsagt en sammenheng med Welbeck sin spillestil på banen, som jeg, personlig, mener til tider kan være litt nonchalant og noe man sjelden ser fra en så ung fotballspiller. Nonchalanse er noe jeg forbinder med Berbatov, Totti, Cassano etc. Og det har jeg ingen problemer med. Vet ikke helt hvordan du klarer å dra inn det med at han oppfører seg som guds gave til fotballen, det har jeg aldri sagt i hvertfall.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Leser du ting i kontekst, NK? :p

 

Hele innlegget var jo rettet mot Game, han sa at du hadde beskrevet hva det var med Welbeck som gjorde at han var arrogant allerede, så jeg quotet den aktuelle delen av innlegget ditt for å svare Game. "Guds gave til fotballen" satte jeg slik, fordi det var nettopp slik Game ordla seg. Jeg skjønner nå i ettertid at det kan virke smått forvirrende og at jeg burde spesifisert at det var rettet til Game. Håper jeg rettet opp enhver misforståelse, for det var absolutt ikke min intensjon å legge ord i munnen din. :)

Lenke til kommentar
Leser du ting i kontekst, NK? :p

 

Hele innlegget var jo rettet mot Game, han sa at du hadde beskrevet hva det var med Welbeck som gjorde at han var arrogant allerede, så jeg quotet den aktuelle delen av innlegget ditt for å svare Game. "Guds gave til fotballen" satte jeg slik, fordi det var nettopp slik Game ordla seg. Jeg skjønner nå i ettertid at det kan virke smått forvirrende og at jeg burde spesifisert at det var rettet til Game. Håper jeg rettet opp enhver misforståelse, for det var absolutt ikke min intensjon å legge ord i munnen din. :)

 

Har ikke pløyd over de fire-fem siste sidene så veldig grundig nei, men jeg antok at det var meg du svarte i øverste del av innlegget ditt i går kveld, siden du siterte meg. Men jeg skjønner misforståelsen og ser at du siterte meg jmfr. det Game skrev. :)

Lenke til kommentar
Manchester United defender Rio Ferdinand has been charged with violent conduct.

The charge relates to an incident involving Hull City forward Craig Fagan during the second half of the match at Old Trafford on Saturday 23 January.

 

Ferdinand has until 6pm on Wednesday 27 January to respond to the charge. A Regulatory Commission will hear the charge on Thursday 28 January.

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/Ne...ged-260110.aspx

 

Kan dermed miste Arsenal, Portsmouth og Aston Villa. Hadde ikke skadet om den eventuelle karantenen ble utsatt en uke så han ikke går glipp av Arsenal.

Lenke til kommentar

Fy faen, pinlig å se BHR spille i PL.

 

Smalling er ikke med så mye lenger. Fy faen som Fulham savner Dempsey.

 

Dårlig av BHR der ja. Men hatt en god del fine innlegg.

 

Det hjelper ikke å slå et par gode innlegg når du har tid, når han suger så mye ellers med ballen og spesielt det han gjorde i forkant av 1-0, så jævlig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...