Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel etter denne folk fikk for seg at han var arrogant:

danny_welbeck_1117633c.jpg

 

 

 

@Jotun: Helt greit å være uenig, men savner at du argumenterer for hvorfor du oppfatter han som arrogant. Jeg ser ingen begrunnelse, og jeg regner med at Niko savner det samme.

 

EDIT: Omformulerte setningen min.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Eg mener noe litt annet enn deg, deal with it. <---

 

Det er jo derfor vi skriver her. Du sier din mening, jeg sier min. Aldri gjort noe annet enn å godta det jeg, såvidt jeg husker. Jeg skrev jo bare at jeg syns den "Welbeck er arrogant"-saken er litt sånn kjærringer på pub sier for å imponere hannene i flokken. Så får du argumentere i mot det jeg la frem istedenfor å si det samme ("jeg liker han ikke fordi han er arrogant, han har mye å bevise").

 

Om jeg gikk til angrep på deg eller noen andre, så beklager jeg, for det var ikke meninga. Da er jeg vel bare over gjennomsnittet hardhuda, som trodde folk tålte "såpass".

edit: Ser at folk har posta mellom oss og at Wis nevnte det samme som meg.

edit 2: Og om du bare ser spilleren i A-lagskamper har du gått glipp av mye av kaka ettersom han oftere figurerer på reservelaget. Se et par post-match intervjuer fra MUTV e.l. så får du nok en annen oppfattningen av Danny.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Syntes Welbeck har en arroganse over kroppsspråket sitt som overhode ikke kler han. Regner med at noen mnd i championship vasker det bort.

 

På hvilken måte? Uansett ønsker jeg litt arroganse fra en spiss, det er som oftest spisser med arroganse over seg som får det til, dog synes jeg ikke at han er spesielt arrogant, heller litt nonchalant og elegant. Løpe som en vaktbikkje vil han aldri gjøre, det ligger ikke i hans natur. Championship vil uansett gjøre han tøffere. Engelskmenn er engelskmenn der, på godt og vondt :)

Lenke til kommentar

Poenget er at ingen av dere begrunner hvorfor dere oppfatter han som arrogant. Jeg synes det er smått frustrerende å ikke se en eneste mann utdype hvorfor han blir oppfattet slik. Jeg ser reservelaget titt og ofte og merker ikke forskjellen i holdningen, delvis at det er slik personligheten hans er, dog forteller uttalelsene hans til media at han er uhyre ydmyk.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Hva er det å utdype Wis? jf NK sitt innlegg.

 

Man må gjerne bevise noe før man oppfører seg som guds gave til fotballen. Bildet du postet oppsummerer vel det meste. At intervjuer tilsier en jordnær gutt er det for meg kneggende likegyldig om han oppfører seg som en nonchalant primadonna på banen. Not my cup of tea.

 

Men for all del. Stort talent jeg ser frem til se mer av i United drakta.

 

Edit: Vil du ha konkrete eksempler? Du skriver selv at han fremstår smått arrogant (elegant/nonchalant var dine ord)i spillestilen. Da trenger vi vel ikke ta frem teskjea?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Stol på meg, han er en herlig fyr. Har sett han spille for reservene helt siden starten på MUTV, og intervjuene hans osv er fantastiske. Han er ikke arrogant/ekkel på noen som helst måte. En feiring forandrer det ikke. Og han gjør jo ingenting spesielt arrogant på banen når han spiller på førstelaget? Det er SPILLEstilien hans når han har ballen, hvordan er det arrogant? Ja, det er sant at han ikke løper rundt og jager hver ball men det er ikke det han er god på heller. Er best med ballen.

Lenke til kommentar
Veldig avslappet, kanskje litt semi-nonchalant. Ingenting i veien med det altså.

 

Så det at han er avslappet og semi-nonchalant er det som gjør at han "oppfører seg som guds gave til fotballen"?

 

primadonna -en, -er teaters (operas) fremste, mest feterte skuespillerinne (sangerinne) // affektert, selvgod el. lunefull person

 

Den første delen kan vi jo så bort fra, ettersom han ikke er av det kvinnelige kjønn. Affektert er vel det samme som tilgjort, noe jeg absolutt ikke føler Danny er etter å ha sett han frekventere ofte for reservene, selvgode må de fleste spisser være for å lykkes, hvis meg en spiss som ikke er selvgod, iallefall ikke ørlite. Jeg oppfatter han heller ikke som lunefull. Det at Danny ikke beveger seg i like stor grad som andre spillere skyldes vel at han lenge har vært protagonisten på reservelaget. Han er vant med å få ballen i beina og trives med det, det er som oftest han som skaper mye av angrepet og som han har sagt selv så trives han best som "Supporting striker"

 

For all del, det er lov til å være uenig med meg, men så langt har jeg ikke sett noen gå i dybden for å forklare hvorfor han er en primadonna.

 

EDIT: Eleganse har da aldeles ikke noe med arroganse å gjøre, at han til tider virkelig litt nonchalant/skjødesløs har vel mer med at han er vant til å spille slik, dog ser jeg ikke nonchalansen hans på førstelaget, der virker han fullt fokusert på å gjøre en jobb og ta vare på sjansen sin, av banen er han fantastisk, det vet alle som har sett post-match interviews og pre-match interviews, men det er jo på banen vi snakker om.

 

Teskje har jeg alltid vært fan av Game :)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Feiringen ovenfor, som folk misliker, var vel den perlen mot Stoke. Var ikke dette debuten til Welly? Mener å huske at han var ganske beskjeden med ball, slo støttepasninger med Berbatov osv. 5 sekunder med feiring etter klassescoring i debuten. Forestill deg opplevelsen, man tenker nok ikke klart. Da syns jeg Diouf sin var verre ...

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

 

Husker jeg så denne kampen direkte. Greit at det var deflection og straffe, men han vant straffen selv og treffer stolpen med et helt vanvittig skudd litt etter 5 min (i youtube videoen altså). Han var the star of the show der mot City, som var litt ekstra gøy.

 

Special talent.

 

:)

 

Se filmen hos Youtube

 

Etter 1 min i videoen er det intervju med Welly. Ingen tvil om at han har høye håp og at han har selvtillitt, men han er ikke arrogant. Er høflig, og en veldig snill fyr. Han skjønner hva det betyr å få spille for Utd som man ser i den videoen også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har ikke tid til å spille akkurat nå, men om du adder meg på PSN spiller jeg gjerne mot deg en annen gang, jeg spiller PS3 en god del iforhold til hvor mye jeg henger på dette forumet så det er bare å sende en melding på PSN om du skulle være keen en gang. Er usikker på hvor mye motstand jeg kan gi dog, er ikke noe tc/steen akkurat. :wee:

Lenke til kommentar

Høres supert ut, tc :). Forresten flott kamp av Danny, absolutt den spilleren jeg ønsker mer enn noe annet at skal slå igjennom på førstelaget. En av mine favorittspillere i United :)

 

Legger deg til på PSN jeg, PSV. Jeg er heller ingen tc eller steen, de gutta er "in a class of their own."

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Enig med niko, tc og Wisbatov, da jeg selv også har sett mange reservelagskamper de siste par årene, og en god del intervjuer av han. Men jeg skjønner også de som, på bakgrunn av feiringen, synes han kan virke litt arrogant. For det er en småekkel måte å feire på etter å ha scort ett mål (som var vakkert vel og merke). Og det at han ikke tenkte klart etter scoringa er egentlig ikke en unnskyldning, da det er mange andre som også har scoret i så ung alder, uten å feire på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...