Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jotun: På hvilken måte misliker du holdningene hans på banen? Jeg vil tro det har med en hvis feiring å gjøre, en feiring han forøvrig har uttalt at han angrer på og ikke vet hvorfor han gjorde. Hvis det er måten han spiller på, så kan jeg ikke se det arrogante, men elegante spillere får ofte dette stempelet uintensjonelt. For Welbeck er ingen Rooney, han jager ikke ball som Rooney. Han liker å få ballen i beina, han liker seg som "second striker". Han spiller med rak rygg. Det eneste jeg legger merke til på banen er at han ikke tørr å prøve på det samme som på reservelaget, de elegante vendingene som til tider får Berbatov til å virke amatørmessig. Welbeck er på vei mot å bli stor.

Lenke til kommentar

Faen, har ergret meg i lang tid over hull i samlingen, noen som vet om noe sted hvor man kan kjøpe Season Review fra 2000/2001? Jeg har alle fra og med 1998/99 til i dag på DVD og 95/96, 96/97 og 97/98 på VHS så det er litt kjipt å mangle bare den. Play.com som jeg har kjøpt det meste ifra har den ikke. :(

Lenke til kommentar

Spør du meg er det veldig påtatt og "jeg-har-lest-db.no" å påstå at Welbeck har holdningsproblemer. Det har aldri vært noe problem, verken før eller etter den ene feiringen. Inklusiv Jotun har jeg sett maks 5 personer klage (med argumenter) over dette. I fare for å tråkke noen på tærne er jeg redd dette heller går på de som kritiserer Welbeck og dems generelle syn på en slike spillere, enn Welbeck og hans såkate "holdning".

Lenke til kommentar

Jeg sa ingenting om at undertegnede var kritisk til hans såkalte holdning på banen, men jeg hintet til at det var andre som kanskje var det. Men det er sjelden man ser en slik ungutt som Welbeck i dagens fotball med en slik spillestil. Veldig avslappet, kanskje litt semi-nonchalant. Ingenting i veien med det altså. Hadde håpet han fikk prøve seg en i en PL-klubb.

Lenke til kommentar
Spør du meg er det veldig påtatt og "jeg-har-lest-db.no" å påstå at Welbeck har holdningsproblemer. Det har aldri vært noe problem, verken før eller etter den ene feiringen. Inklusiv Jotun har jeg sett maks 5 personer klage (med argumenter) over dette. I fare for å tråkke noen på tærne er jeg redd dette heller går på de som kritiserer Welbeck og dems generelle syn på en slike spillere, enn Welbeck og hans såkate "holdning".

 

db.no faktisk. Har igrunn aldri lest noe om Welbeck der, men greit det. Eg liker ikke Welbeck helt enda, da eg føler han oppfører seg som verdensstjerne. Nå gjentar eg meg selv enda en gang her. Eg aksepterer at folk liker han, eg klarer ikke helt å se hvilke grunner han har for å framtre slik på banen og føler han har mye å bevise enda.

 

Elsker Cantona sin arrogante holdning. Men jamen var han god nok til å oppføre seg slik.

 

Håper Welbeck slår igjennom, for potensialet er udiskutabelt. Og en periode utleid tror eg kan være det som skal til for at han kan bli stor.

 

Forøvrig synest eg det er veldig db.no sitt "forum" å "angripe" med den kommentaren du begynner innlegget med niko. Eg mener noe litt annet enn deg, deal with it. <--- Ser du ka eg gjorde der? Angriper med samme mynt, slik at du skal se koss patetisk det faktisk var.

 

Edit: blandet litt brukere, så nå ble ting litt rare her :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jotun: På hvilken måte misliker du holdningene hans på banen? Jeg vil tro det har med en hvis feiring å gjøre, en feiring han forøvrig har uttalt at han angrer på og ikke vet hvorfor han gjorde. Hvis det er måten han spiller på, så kan jeg ikke se det arrogante, men elegante spillere får ofte dette stempelet uintensjonelt. For Welbeck er ingen Rooney, han jager ikke ball som Rooney. Han liker å få ballen i beina, han liker seg som "second striker". Han spiller med rak rygg. Det eneste jeg legger merke til på banen er at han ikke tørr å prøve på det samme som på reservelaget, de elegante vendingene som til tider får Berbatov til å virke amatørmessig. Welbeck er på vei mot å bli stor.

Hvilken feiring er det dere prater på?

Lenke til kommentar

Er enig med folkene som sier at Welbeck er litt arogant, og han tror han allerede er "verdensstjerne". Nå er jo ikke det som er grunnen til at han blir lånt ut da, problemet er at han har rett og slett stagnert i denne sesongen og ikke innfridd. Dette kan løses ved å bli lånt ut og jeg håper dette kan gjøre at han kan bli viktig for oss om et par sesonger.

 

Jeg har tro på gutten og han har absolutt et godt talent :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...