Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ville Heinze egentlig så sterkt gå fra United? Vet Evra tok plassen hans, men det blir alltids spillemuligheter og forsvaret trenger ikke mange skader før han har fast plass.

9343852[/snapback]

 

Lurt litt på det samme. Tror nok det er en liten Liverpool supporter siden ønsket om Liverpool var så stort. Tror også at Heinze i en alder av 29 og landslags spiller, vil ha fast plass på laget og sog sin opning i Liverpool mens Evra har konkurert han ut her.

 

Tviler på at det var en krangel mellom han og Fergie før han ville til Liverpool.

Lenke til kommentar
26£ Millioner på spillersalg denne sesongen, og de var ikke fast i første11 heller, faen så digg.

9340423[/snapback]

 

Hadde gjerne sett Alan Smith bli igjen. :hm:

9343979[/snapback]

enig, smith er ein løpsmaskin av dimensjona.. Han henger som ein klegg på motstandaren og gjer jobben vansklig for motstandaren uansett kven me spelar mot.

9344373[/snapback]

Kan ikkje få sagt meg meir enig. Eg så lenge vurderte å kjøpe bortetrøya med Smith bakpå! Hjemmetrøya er jo uansett booka med nummer 10 :)

Lenke til kommentar
Hadde vært fint og hentet inn Huntelaar nå :D

9346812[/snapback]

 

Tja, muligens fint som du sier, men nødvendig? :nei:

9347007[/snapback]

 

Visst faen, en av de aller beste spissene i verden. Bedre enn Rooney i mine øyner.

 

Om Ajax gir slipp på han derimot, er det verre med.

 

Spillertype som minner grenseløst om Van Nistelrooy, men slo vel gjennom som litt yngre spiller, og har mange gode år foran seg.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint og hentet inn Huntelaar nå :D

9346812[/snapback]

 

Tja, muligens fint som du sier, men nødvendig? :nei:

9347007[/snapback]

 

Visst faen, en av de aller beste spissene i verden. Bedre enn Rooney i mine øyner.

 

Om Ajax gir slipp på han derimot, er det verre med.

 

Spillertype som minner grenseløst om Van Nistelrooy, men slo vel gjennom som litt yngre spiller, og har mange gode år foran seg.

9349707[/snapback]

 

 

Bedre enn Rooney? :ohmy:

Det tror jeg ikke, men det høres ut som du følger Nederlansk liga så det vet vel du mye bedre enn meg. Eller er det bare FM som prater.. Ikke vet jeg. Tror ikke han er bedre enn Rooney..

Lenke til kommentar
Hadde vært fint og hentet inn Huntelaar nå :D

9346812[/snapback]

 

Tja, muligens fint som du sier, men nødvendig? :nei:

9347007[/snapback]

 

Visst faen, en av de aller beste spissene i verden. Bedre enn Rooney i mine øyner.

 

Om Ajax gir slipp på han derimot, er det verre med.

 

Spillertype som minner grenseløst om Van Nistelrooy, men slo vel gjennom som litt yngre spiller, og har mange gode år foran seg.

9349707[/snapback]

 

 

Bedre enn Rooney? :ohmy:

Det tror jeg ikke, men det høres ut som du følger Nederlansk liga så det vet vel du mye bedre enn meg. Eller er det bare FM som prater.. Ikke vet jeg. Tror ikke han er bedre enn Rooney..

9349863[/snapback]

 

Huntelaar er bare 24 år, og født i 1983.

 

- Han har puttet 41 mål på 49 kamper i toppserien for Ajax.

- Før han dro til Ajax puttet han 34 mål på 46 kamper i toppserien for Heerenveen.

- Siste sesongen sin for Heerenveen puttet han 17 mål på 15 kamper. (Kjøpt av Ajax i juletider den sesongen.)

- Tilsammen har han altså puttet 75 mål på 95 kamper i toppserien i Nederland.

- Sammenlignet med Rooney, har Rooney puttet 41 mål på 101 kamper i ligaen for Manchester United per dags dato.

- Huntelaar scoret 4 mål i ligapremieren i Nederland i år mot ett nyopprykket lag da Ajax vant 8-1.

- 9 mål på 9 kamper i europacupen i fjor for Ajax, så man kan ikke direkte si at den nederlandske ligaen er dårlig heller.

 

En annen veldig god spiller i den nederlandske ligaen, er spissen Afonso Alves som er 2 år eldre. (1981) Han har per dags dato 34 mål på 31 toppserie kamper i Nederland. (For Heerenveen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...