Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott lån. Jeg tror han kunne fått spilletid i Wigan også, men med Darren som manager er han sikkert garantert spilletid fremover. 17. plass i Championship ligger de vel på, så det er absolutt store muligheter for han der, det her blir gøy, regner med at jeg skal følge Preston North End fremover nå da.

Lenke til kommentar

Han han er holdning på banen som skulle indikere verdensstjerne. Det er han ikke, og det er langt igjen før han er det. Men han har liksom scoret et vannvittig mål for United, og da tror han kanskje selv han er det.

 

Eg bryr meg lite om hva han sier og gjør på fritida, men hva han viser på banen derimot. Det betyr noe.

Lenke til kommentar
Han der Scholes har potensiale. Lån han ut i en sessong, så kan han bli knallgod. For et talent!

 

Uenig. Ser lite potensiale, men hvis han går på langtidslån til Scunthorpe og Exeter i årene fremover vil han kanskje være god nok om 5-6 år.

tror det blir et litt for kort lån ;)

 

har dere hørt om en som heter Gary Neville? jeg syns jeg hørte at han skulle begynne på akademiet til united til sommeren.

Lenke til kommentar

Kvifor snakkar alle om spelarar? Syns det er mykje meir interessant kven me får til trenar neste sesong! Har høyrd om ein skotte, kjend for tyggis og raud nase, litt usikker på namnet. Eit stort trenartalent med åra føre seg! Trur han har gjort det bra for Aberdeen som trenar, men t.o.m Wikipedia-artikkelen om han er mangelfull :(

 

Trur han heiter Chapman, men er jammen ikkje sikker... Nokon som har info om personen og eventuelle rykter?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
har dere hørt om en som heter Gary Neville? jeg syns jeg hørte at han skulle begynne på akademiet til united til sommeren.

Hvem? Har hørt om en som heter Phil, ikke Gary. Makan til rare spillere vi skulle skaffe oss da. Ferguson tror visst han kan lage verdensstjerner ut av ingenting. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...