Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Leeds-kampen tok vel tre kamper Rimelig sikker på at United bare fikk en kamp mot Leeds. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Leeds-kampen tok vel tre kamper Rimelig sikker på at United bare fikk en kamp mot Leeds. Like mye tid som det tar å fullføre tre kamper altså. Årets bortforklarer er min neste år. Book it. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Rindarøy trener med Manchester United Endret 24. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En venn av meg på fjesboka som er Liverpool-fan: "Rooney bedre enn Torres? Ehh, nei. Torres er like bak Rooney på toppscorer lista og han har spilt mye mindre kamper pga alle skadene." Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Torres er etter min mening verdens beste spiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En venn av meg på fjesboka som er Liverpool-fan: "Rooney bedre enn Torres? Ehh, nei. Torres er like bak Rooney på toppscorer lista og han har spilt mye mindre kamper pga alle skadene." Like bak er å ta i,eller ser jeg ikke noe øyehimlende over den der. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Leeds-kampen tok vel tre timer, var faen ikke verdt slitet i etterkant. Jeg setter stor pris på arbeidet deres og skjønner selvsagt at det er både tidkrevende og slitsomt. Men kanskje man kunne vurdert å senke standarden på åpningsinnlegget i kamptrådene slik at det ikke blir et slitsomt og tidkrevende dugnadsarbeid/gratisarbeid å lage en tråd som i utgangspunktet ikke trenger å være så omfattende? Tenker da bare å skrive tidspunkt for kamp, hvilke kanaler den blir vist på og hvilke spillere som er i troppene. Rett og slett klargjøre en tråd som kan brukes under kampen? Endret 24. januar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper at standarden på åpningsinnleggene holdes, dog jeg skjønner totalt om dere ikke orker å gjøre det til vær kamp. Men takk for det bra arbeidet sålangt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Raste: Det er ikke noe spesielt, regner med at Rindarøy har Solbakken som agent? Solbakken fikser stort sett alle han representerer prøvespill hos oss. Vi har hatt tre 95-modeller over på prøvespill også hvorav bare en av dem er et virkelig stort talent, Mads. Han er forresten sønnen til Truls Dæhli. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Raste: Det er ikke noe spesielt, regner med at Rindarøy har Solbakken som agent? Solbakken fikser stort sett alle han representerer prøvespill hos oss. Vi har hatt tre 95-modeller over på prøvespill også hvorav bare en av dem er et virkelig stort talent, Mads. Han er forresten sønnen til Truls Dæhli. Var da en annen av dem som scoret for G15 laget da. Herman et eller annet... Fetteren min har spillt på lag med han så. Dog, veldig liten gutt Endret 24. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Å be folk skrive dårligere innlegg er jo helt feil. Det er jo ikke slik at bare fordi Tom Waits For Alice skriver de desidert beste innleggene på forumene, rent retorikk-messig og "kvalitetsmessig", så slutter andre å debattere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Står fortsatt på at Dæhli er den eneste av dem som virkelig har United-potensiale. Han er så vidt meg bekjent regnet som den beste 95-spilleren på Østlandet, hvis ikke i hele Norge. Utrolig god. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 *snip* Like bak er å ta i,eller ser jeg ikke noe øyehimlende over den der. Like bak jeg hovedsaklig siktet til. Sist jeg sjekket er 7 mål mer enn "like bak". Og han mener at det er latterlig å si at Rooney er bedre enn Torres, og der må jeg si meg uenig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sikkert ikke latterlig. Men litt feil. Kommer an på totalpakken. Hvis Torres skal være like mye skada som han har vært de siste sesongene, så hjelper det ikke å vøre dritgod.... Kjeks kan man kjøpe på Kiwi. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Slik Rooney har spilt denne sesongen synes jeg ikke Torres er bedre, setter dem heller mer jevnt. Og det eneste jeg har imot Torres er at han spiller for Liverpool. Han var favorittspilleren min da han spilte for Atlético. Så det er sagt liksom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Raste: Det er ikke noe spesielt, regner med at Rindarøy har Solbakken som agent? Solbakken fikser stort sett alle han representerer prøvespill hos oss. Vi har hatt tre 95-modeller over på prøvespill også hvorav bare en av dem er et virkelig stort talent, Mads. Han er forresten sønnen til Truls Dæhli. Har jeg sagt at det er noe spesielt med det? Tenkte bare å opplyse det jeg vettu Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ang koding i 1. innlegg på kamptråder, burde det vel være mulig å bruke en "mal" ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da dro Welbeck på utlån: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2811941.ece Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan være lurt at han gikk til Preston istedet for Wigan. Får nok mer spilletid der, og der er viktigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå