Limbeck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor var Nani? Han var borte lenge uten at jeg har sett noen forklaring, og nå har han levert to gode kamper på rad. Var det et nytt ferietriks? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor Nani var? Har jo vært skadet i 1 mnd eller noe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor Nani var? Har jo vært skadet i 1 mnd eller noe. Hvor har det stått? Trodde han har vert vraket jeg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Blant annet physioroom for Premier League og har sett det vært nevnt et par ganger på noen nettaviser. Endret 24. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Etter den siste landskampen ble han vel vraket i en måned eller noe, før han ble skadet. Var vel ute med skade i flere uker også. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, tror han ble skadet midt i desember eller noe. Før det var han bare vraket rett og slett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trodde han hadde kommet i unåde hos Fergie jeg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det virket jo sånn, så ble positivt overrasket da vi fikk se han fra start (og i det hele tatt i troppen) mot Burnley! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Prisutdelingen for 2009 er i gang om folk ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det virket jo sånn, så ble positivt overrasket da vi fikk se han fra start (og i det hele tatt i troppen) mot Burnley! jeg også. Trodde ikke han kom til å spille mere. Han har levert to gode kamper også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan jo sende Sameboe en PM og spørre om han er interessert i å kjøpe? Du er en morroklump du Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Latias: Skal vi bruke den allerede eksisterende United vs City tråden til midtukens kamp, eller vil du lage en ny? Evt en ny forside til den tråden. Like greit å spørre sjefen sjøl Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Litt fattig å kjøre "Anfield-style" og benytte samme tråden syns jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan jo sende Sameboe en PM og spørre om han er interessert i å kjøpe? Du er en morroklump du Så hvorfor stemte du da ikke på meg som årets morsomste?!?!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå, syns ikke du skal klage Points. Du fikk da mange andre priser jeg ikke kan fatte du fikk som f.eks "Årets kjekkas". Det burde vært meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Latias: Skal vi bruke den allerede eksisterende United vs City tråden til midtukens kamp, eller vil du lage en ny? Evt en ny forside til den tråden. Like greit å spørre sjefen sjøl Hadde egentlig vært best med ny tråd, men flertallet får bestemme. Siden jeg lo av Liverpool da de brukte samme tråd til omkampen mot Reading, så vet jeg ikke om det er særlig lurt med samme tråd. Men som sagt, flertallet bestemmer. Litt drøyt å kalle meg sjefen bare for å ha laget et par kamptråder. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det skader aldri med en ny tråd. Kjør på, sier nå jeg (bare jeg slipper å lage den)! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Latias: Skal vi bruke den allerede eksisterende United vs City tråden til midtukens kamp, eller vil du lage en ny? Evt en ny forside til den tråden. Like greit å spørre sjefen sjøl Hadde egentlig vært best med ny tråd, men flertallet får bestemme. Siden jeg lo av Liverpool da de brukte samme tråd til omkampen mot Reading, så vet jeg ikke om det er særlig lurt med samme tråd. Men som sagt, flertallet bestemmer. Litt drøyt å kalle meg sjefen bare for å ha laget et par kamptråder. Det er vel bare du, foruten undertegnede, arch og NK i blant, som lager kamptråder og da er det er naturlig å høre med deg hva du tenker om saken. Om du lager en ny tråd hadde det helt klart vært best. Tror ikke folk vet hvor tidskrevende det er med all kodinga og dritt. Hvor lang tid bruker du ca? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Leeds-kampen tok vel tre timer, var faen ikke verdt slitet i etterkant. Den til kampen i går brukte jeg en drøy time på. Så halvvannen time sånn ca. Det tar tid ja. Bare det å finne bilder og fikse på alle kodene kan ta over halvparten av tida. Ellers tar det tid til å finne info også. Om man bare hadde trengt å ta med litt tekst i tråden, hadde jeg nok brukt maks 20 minutter. Det tar faktisk ikke så mye tid. Endret 24. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå