Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latias: Skal vi bruke den allerede eksisterende United vs City tråden til midtukens kamp, eller vil du lage en ny? Evt en ny forside til den tråden. Like greit å spørre sjefen sjøl :)

Hadde egentlig vært best med ny tråd, men flertallet får bestemme. Siden jeg lo av Liverpool da de brukte samme tråd til omkampen mot Reading, så vet jeg ikke om det er særlig lurt med samme tråd. Men som sagt, flertallet bestemmer. Litt drøyt å kalle meg sjefen bare for å ha laget et par kamptråder. :p

Lenke til kommentar
Latias: Skal vi bruke den allerede eksisterende United vs City tråden til midtukens kamp, eller vil du lage en ny? Evt en ny forside til den tråden. Like greit å spørre sjefen sjøl :)

Hadde egentlig vært best med ny tråd, men flertallet får bestemme. Siden jeg lo av Liverpool da de brukte samme tråd til omkampen mot Reading, så vet jeg ikke om det er særlig lurt med samme tråd. Men som sagt, flertallet bestemmer. Litt drøyt å kalle meg sjefen bare for å ha laget et par kamptråder. :p

Det er vel bare du, foruten undertegnede, arch og NK i blant, som lager kamptråder og da er det er naturlig å høre med deg hva du tenker om saken. Om du lager en ny tråd hadde det helt klart vært best.

 

Tror ikke folk vet hvor tidskrevende det er med all kodinga og dritt. Hvor lang tid bruker du ca?

Lenke til kommentar

Leeds-kampen tok vel tre timer, var faen ikke verdt slitet i etterkant. Den til kampen i går brukte jeg en drøy time på. Så halvvannen time sånn ca. Det tar tid ja. Bare det å finne bilder og fikse på alle kodene kan ta over halvparten av tida. Ellers tar det tid til å finne info også. Om man bare hadde trengt å ta med litt tekst i tråden, hadde jeg nok brukt maks 20 minutter. Det tar faktisk ikke så mye tid.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...