Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi nå hadde fått £200M for Rooney, så hadde vi sikkert måtte punge ut med £120M eller noe sånt tullete for Torres. Markedet :(

 

Jeg har sett avisene figurere med £100M, og gitt at mange syns det var hårreisende og latterlig at Ronaldo ble solgt for £80M, så vil jeg si at det ville være dumt å ikke selge, fra et økonomisk ståsted.

Lenke til kommentar

Endelig noe godt fra den kanten, Lucky, for tro det eller ei, nå er jeg faktisk enig. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at han trenger mer fysisk trening for som 19 år har ikke de fleste en slik fysikk, selv om det absolutt er arbeidspotensiale der, men et utlån nå hadde vært det optimale for min favoritt. Jeg mener selvsagt at Wigan da er rett klubb så fremt Martinez kan love spilletid. Nå som Mame Biram ser ut til å kunne slå igjennom og presser seg foran Welbeck i køen blir det vanskelig for han som ikke er en utpreget målscorer som Mame Biram og presse seg inn på førstelaget fra reservelaget. Jeg hadde ihvertfall fulgt alle Wigans kamper hvis Welbeck hadde gått ut på lån der.

Lenke til kommentar
Fornøyd med Nani i går Lucky?

Ja veldi, gutten var helt rå på høyre kant. masse fine finter, å en haug med snasende innlegg

Så vi trenger ikke å selge han lenger? :D

det sa jeg ikke, husk at vi spillte tross alt mot Hull, å om jeg skal forandre meningen, må han spille like godt eller bedre jevnt over, ikke bare mot et bunnlag, angående Rooney: hvis vi ikke får ut Glazer innen sommeren, eller iløpet av sommeren, mister vi Rooney, Vidic er jeg ganske sikker på bytter beite uansett økonomi

Lenke til kommentar

Men for gudsskyld, ikke bit av meg hode nå :whistle:

Gibson... hehe... en assist, resten :ph34r: altså gutten har et jævla skuddbein som sikkert hadde slått hodeskade på enhver, men igår holdt jeg på å bite av meg hånda da jeg fulgte han, herrejesus noe så talentløst innhopp, etter kampen tenkte jeg på 2 ting, Hva sier folket på HW etter Nani sin dag, å deretter Gibson sin Puhhh.

 

Ops. sry dobbel post

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Det er nå så, dette er det som overrasker meg mest:

 

For all the talk of crisis on the field and frustration about our performances, if we had a defensive record that was anything like last season, when we had a fully fit for defence for large chunks of the season, we would be miles ahead at the top.

 

As it is, this season Rio has played in 5 Premiership games, Nemanja Vidic has played in 13 league games, Edwin Van der Sar has played in 6 league games.

 

After 23 Premiership games last season, Rio had played in 17 games, Vidic in 22 and Van der Sar in 22.

 

We’re top of the league, having played 1 game more than Arsenal, 2 games more than Chelsea. But where would be had we not been crippled by defensive injuries, or if our rivals had suffered anything like the injuries we’ve put up with this season?

Lenke til kommentar

Hva faen er det med Chelsea som får de LETTESTE kampene mulig i FA Cupen osv alltid alltid alltid i de tidlige rundene. Fucking hell. Chelsea v QPR, Preston v Chelsea også Chelsea v Cardiff. Arsenal fikk f.eks Hammers borte også Stoke borte mens vi fikk Leeds; greit nok League 1 men uansett så var det Leeds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...