Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg håper du la merke til at jeg er en del bedre i Domination enn i TDM? Og hvordan er det mulig å ha 1800xp og være dårligst på laget Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) La merke til det, ja, Manx. Selv går det mest i demolition og S&D for min egen del, så var litt ute av mitt element. Du tok uansett mye poeng hver eneste runde, noe som er imponerende det. Har du mic forresten? Jeg visste ikke så jeg gadd ikke å sette på min, det er kjedelig å snakke hvis ingen snakker tilbake Endret 23. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nå spiller jeg svært lite forskjellig spill, hos meg går det kun i Fifa, COD, og GTA. Corey, jeg må le av deg. Halo har jeg aldri skjønt hvorfor det er så populært, et møkkaspill i mine øyner. Har du i det hele tatt prøvd PS3? PS3 er jo mye mere oversiktlig enn XBOX, og såppas bør jeg vite som har begge konsoller. X360 har vel ganske lik kontroll som på førstegenerasjonen av XBOX, så ikke kom med den. En fargeendring teller ikke all verden. Selv om X360 kontrollen fikk litt slankepiller så fikk den ikke store endringen. Men selve kontrollen er bedre å holde i, ja.. PS har vel hatt noen endringer på kontrollene sine, de første PS1 kontrollene hadde ikke joystickene. Du ler av meg?Vet du hvem du snakker til?Jeg spiller spill som jobb!Du tryner jo på første forsøk når du bruker Fifa,COD og GTA som di eneste titlene du spiller!Hva med Halo,Bioshock,Far Cry 2,Infamous,Gears of War,Mass Effect...Titler som er ansett av hele verden som noe av det beste som har kommet ut. Du har ikke peiling og du avslører deg selv på første setning. Xbox 360 kontrolleren har igjennomgått en total overhaling fra første til andre generasjon. Og sist men ikke minst,har du prøvd Halo?Hvordan kan du si det er et møkkaspill,ettersom du ikke har Xbox 360 engang? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har det.. Har det kommet noe lag til dags kamp, ennå? Men det ligger vel også i kamptråden, når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Tror dere har havnet i feil tråd gutter, men siden jeg er så snill kan jeg lede dere på rett vei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=320 Kan vi gå tilbake til United nå? (Kjenner jeg virket som en grinebiter nå..) EDIT: Vet at off-topic skal være greit osv. osv. men det går jo an å late som om det er en United-tråd av og til Endret 23. januar 2010 av GBD Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan vi gå tilbake til United nå? (Kjenner jeg virket som en grinebiter nå..) No offence,men flertallet har bestemt at offtopic er helt ok i denne tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tror dere har havnet i feil tråd gutter, men siden jeg er så snill kan jeg lede dere på rett vei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=320 Kan vi gå tilbake til United nå? (Kjenner jeg virket som en grinebiter nå..) Skjer nok ikke. De fleste ville ha off-topic i denne tråden... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Corey, smartass. Om du har lest innlegget mitt bør du få med deg at jeg har både PS3 og XBOX 360. Er ikke meg som tryner på første forsøk, men deg. Så der faila du gitt! Endret 23. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor og med hva jobber du, Corey? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Huff, flaut å være norsk når man hører engelsken til Fjørtoft. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Lær deg å les, har begge konsoller. Skal jeg ramse opp alle konsollene jeg har? Ok,my bad..Gikk ganske fort i svingene når jeg skrev.Rams gjerne opp,men jeg ser ikke nytten i det når du sier at du ikke spiller noen flere enn 3 titler. Wis:Jeg er inne i min andre periode som Gaming-ansvarlig i en av Norges ledene elektronikk-forhandlere. La meg si det slik,jeg har hatt det fantastisk morsomt på jobben i ny og ne.Stikkord: Go-kart,Las Vegas,Formel 3000,øøøøøøøøøøøøøl,tommy tee osv osv. Endret 23. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Gidder ikke å ramse opp nå, men faktisk så tror jeg selv bør vite hvilken konsoll som er best etter det jeg selv har erfart. Men smaken er som baken. Nå setter jeg meg i sofaen Endret 23. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men smaken er som baken. Jepp, og din stinker! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Eg har noe utslett eg sliter med. Kan noen se på det og vurdere om det er farlig? Regner med at dette er en grei tråd å spør om siden noe av utslettet er rødt.... Bilde av utslette på foten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bilde av utslette på foten. Hmm,ja det så ikke bra ut.Har du prøvd nesle-eliksir fra Nepal?Det funker enten eller.Bivirkninger er overflødig svette i endetarm-regionen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men det kunne blitt bra, for eg har samme utslettet der... Men tenkte bilde av det var en unødvendighet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 I dag har det vært stemning på tribunen. Bare synd at de synger om å feste når Glazer dør... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nå fikk jeg et bilde på netthinnen som jeg kommer til å slite med å bli kvitt de nærmeste dagene. Tror faen ikke jeg har nok sprit i huset så jeg klarer å drikke meg til blackout heller... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er en ting eg lurer på. Har en bortedrakt(forrige svart) med 32 TEVEZ. What to do with it? Få tykt opp "JUDAS" på kvite bokstaver og trykke skrått over? Ønsker ikke brenne en United-drakt. Andre tips=? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du kan jo sende Sameboe en PM og spørre om han er interessert i å kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå