Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La merke til det, ja, Manx. Selv går det mest i demolition og S&D for min egen del, så var litt ute av mitt element. Du tok uansett mye poeng hver eneste runde, noe som er imponerende det. Har du mic forresten? Jeg visste ikke så jeg gadd ikke å sette på min, det er kjedelig å snakke hvis ingen snakker tilbake :p

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Nå spiller jeg svært lite forskjellig spill, hos meg går det kun i Fifa, COD, og GTA.

 

Corey, jeg må le av deg. Halo har jeg aldri skjønt hvorfor det er så populært, et møkkaspill i mine øyner. Har du i det hele tatt prøvd PS3?

PS3 er jo mye mere oversiktlig enn XBOX, og såppas bør jeg vite som har begge konsoller.

 

X360 har vel ganske lik kontroll som på førstegenerasjonen av XBOX, så ikke kom med den. En fargeendring teller ikke all verden. Selv om X360 kontrollen fikk litt slankepiller så fikk den ikke store endringen. Men selve kontrollen er bedre å holde i, ja..

 

PS har vel hatt noen endringer på kontrollene sine, de første PS1 kontrollene hadde ikke joystickene.

 

Du ler av meg?Vet du hvem du snakker til?Jeg spiller spill som jobb!Du tryner jo på første forsøk når du bruker Fifa,COD og GTA som di eneste titlene du spiller!Hva med Halo,Bioshock,Far Cry 2,Infamous,Gears of War,Mass Effect...Titler som er ansett av hele verden som noe av det beste som har kommet ut.

Du har ikke peiling og du avslører deg selv på første setning.

Xbox 360 kontrolleren har igjennomgått en total overhaling fra første til andre generasjon.

 

benheck_xbox_controller1.jpg

 

Og sist men ikke minst,har du prøvd Halo?Hvordan kan du si det er et møkkaspill,ettersom du ikke har Xbox 360 engang?

Lenke til kommentar

Tror dere har havnet i feil tråd gutter, men siden jeg er så snill kan jeg lede dere på rett vei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=320

 

Kan vi gå tilbake til United nå? (Kjenner jeg virket som en grinebiter nå..)

 

EDIT: Vet at off-topic skal være greit osv. osv. men det går jo an å late som om det er en United-tråd av og til ;)

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Lær deg å les, har begge konsoller. Skal jeg ramse opp alle konsollene jeg har?

 

Ok,my bad..Gikk ganske fort i svingene når jeg skrev.Rams gjerne opp,men jeg ser ikke nytten i det når du sier at du ikke spiller noen flere enn 3 titler.

 

Wis:Jeg er inne i min andre periode som Gaming-ansvarlig i en av Norges ledene elektronikk-forhandlere.

La meg si det slik,jeg har hatt det fantastisk morsomt på jobben i ny og ne.Stikkord: Go-kart,Las Vegas,Formel 3000,øøøøøøøøøøøøøl,tommy tee osv osv.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...