Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kan jeg være med ? Jeg suger hesteballer i MW2 på Ps3, men jeg er fin å levle på.

 

Bare å legge meg til Manx-Tequila, er litt der selv til tider. Men alltid hyggelig å hjelpe andre er det ikke :)

 

Måtte bare inn for å sjekke når kampen startet i dag, så slipper jeg å gå på en smell og sitter å spiller bort hele kampen. Har egentlig funnet ut at Burnout Paradise også er litt moro...

 

 

Er et par ting å håpe på i dag, at Ferdinand kommer seg igjennom kampen uten noen tull (City hjemme) og uten å slå opp noen skader. Sist men ikke minst, at Scholes får banket inn mål nr. 100 i PL, jeg regner med at han starter idag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråkker ikke i salaten jeg vel. Lurte bare på hvilken Fletcher-takling Nicholas snakket om, for etter hans mening var det visst en styggere takling enn Gallas sin. Du burde lese innlegget nøye før du konluderer med noe som helst.

 

Starter heller ingen hylekor mot Arsenal hvis du tror det. Jeg var en av mange som kritiserte drittlaget Bolton etter kampen på Reebok. F.eks. den ene situasjonen der spilleren sitter på Cesc, før han slår til med kneet, og da han stod opp sparker han Cesc i fjeset. Som sagt, vil bare vite hvilken takling Nicholas snakket om, ettersom den var ganske stygg. Tok med hele diskusjonen for det var et hett tema i Sky Sports studio tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Tråkker ikke i salaten jeg vel. Lurte bare på hvilken Fletcher-takling Nicholas snakket om

 

Såvidt jeg erindrer så ble det stor ståhei om Fletcher etter Arsenal-kampen pga Wenger mente han bare løp utpå der å sparket ned folk.Syns også å huske at Fletcher fikk 5-6 taktiske frispark imot seg samtidig som Cesc fikk akkurat det samme.

 

Edit : Link

 

Og det var ikke Cesc,men RvP som laget like mange frispark.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Haha, overlegent? Neppe, PSN har tatt igjen Live så det synger. Om jeg kunne ha velget mellom X360 og PS3 hadde jeg soleklart valgt PS3, en mye bedre konsoll i mine øyner og har mye mere funksjoner. Blu-Ray Disc, en mye finere meny, og mye mere oversiktlig.

 

 

Edit: Er ganske sikker på at støyen til X360 lagde jordskjelvet i Haiti, fy faen for en bråkmaskin.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Haha, overlegent? Neppe, PSN har tatt igjen Live så det synger. Om jeg kunne ha velget mellom X360 og PS3 hadde jeg soleklart valgt PS3, en mye bedre konsoll i mine øyner og har mye mere funksjoner. Blu-Ray Disc, en mye finere meny, og mye mere oversiktlig.

 

 

Edit: Er ganske sikker på at støyen til X360 lagde jordskjelvet i Haiti, fy faen for en bråkmaskin.

 

Standard svar fra en PS3 fanboy.

Du glemmer jo det mest viktige argumentet,og det er spillutvalg.Microsoft har kjøpt seg inn i mange av PS3 sine studioer,noe som gjør at di siste årene har di desidert største og beste spillene komt til Xbox 360.Hvem bryr seg vel om funksjoner når du får mindre spill?

Den eneste eksklusive tittelen til PS3 som jeg sikler etter er God of War,faktisk skal jeg kjøpe PS3 ene og alene pga denne tittelen.

 

Samt,Xbox 360 våger å satse på nyskapende ting,som feks en ny håndkontroll,spør du meg den desidert beste FPS-kontrollen noensinne.Hva har PS3 gjort på denne fronten?Jo forholdt seg til samme design som PS1.

 

Mye mer oversiktlig meny?Bedre enn Live?Få hodet ut av rævva da!

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Live-systemet til Xbox er jo bedre, det mener jo til og med de hardeste Sony-fanboys :)

 

Dessuten. Enerett på Gears of War og Halo, som er tidenes to beste spillserier gjør seieren overlegen for meg, og please, ikke kom med MGS-motargumenter, gjeeesp :)

 

Ikke glem Gran Turismo som di tyter om til det kjedsommelige.Gran Turismo,som di har brukt 5 år på å utvikle og ikke engang har skade-simulasjon på bilene.

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg svært lite forskjellig spill, hos meg går det kun i Fifa, COD, og GTA.

 

Corey, jeg må le av deg. Halo har jeg aldri skjønt hvorfor det er så populært, et møkkaspill i mine øyner.

PS3 er jo mye mere oversiktlig enn XBOX, og såppas bør jeg vite som har begge konsoller.

 

X360 kontrollen er vel ganske lik som XBOX orignal hadde, det eneste er at Microsoft ga X360 noen få slankepiller og den ble litt slankere og muligens bedre å holde. Jeg er enig i at selve håndkontrollen er bedre å holde i, men når man kommer til konsollen er PS3 bedre.

 

PS har vel hatt noen endringer på kontrollene sine, de første PS1 kontrollene hadde ikke joystickene.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...