Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Ka skal man si?

 

Corey er ute av skapet.

 

NK skal bare ha NHL og United elskende sønner og ville skutt etter de om de kom hjem i jenterødt.

 

O'shit er det nye kallenavnet på poteten.

 

Tc synest tanken på sex med sin egen mor er relativt(!) ekkel.

 

Jefecito digger meg!!! (Litt usikker på sannhetsgestalten i denne nyheten, kilder bør sjekkes grundig.)

 

Ellers er det lite som har skjedd gitt....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Når prisnivået på de aller beste spillerne er blitt som det er i dag synes jeg ikke prisen er så latterlig. Barca måtte ut med 400 millioner pluss Eto'o for å få Zlatan, Bayern krevde vel rundt 600 millioner for Ribery i sommer etc. Man kan godt si at prisnivået er latterlig i seg selv, men tar man prisnivået i betraktning synes jeg ikke han var for dyr. Jeg hadde følt meg direkte snytt om vi solgte han for 600 millioner eller mindre.

 

 

Man skal heller ikke glemme at Ronaldo er et gigantisk ikon i Spania. Han trekker tilskuere, selger drakter og effekter etc. Det kommer ikke til å dekke innkjøpet, men det hjelper nok på en god del i lengden.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Prisene sist sommer var jo helt vanvittige, men det var utelukkende Real Madrid sin skyld. Når de andre klubbene ser at vi får 825 millioner for Ronaldo, da tenker de selvsagt at sine spillere skal prises relativt til det. Det vil si at 600 millioner for Ribery kan "forsvares". Akkurat det samme har jo skjedd (selvsagt i mye mindre skala) i Norge, med Brann i spissen.

Lenke til kommentar

Ronaldo fortjente å bli tidenes dyreste fotballspiller, 825 millioner er en enorm sum, men likeså er 500 millioner det eller 300 millioner. Det skjedde som tidligere nevnt av String-Emil på grunn av Real Madrid, men hva gjør 800 så mye verre enn 500? Det er selvsagt bekymringsverdig at prisene går opp, men i fotball operer topplagene med fantasisummer. Faktum er også at fotball er stor business og at det er mye mer penger i dagens fotball enn tidligere.

 

Forøvrig god lesning:

Fergie sign him up! (eller?) - Tor Kristian Karlsen

 

 

@Manx: Vi må arrangere playdate på MW2 [PS3] snart.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Bare å invitere meg hvis jeg skulle være på, noe jeg har vært MYE i det siste, har bare igjen de siste 2 levlene før jeg kan gå 1. prestige, så det skal gjøres i løpet av dagen :)

 

 

 

Godt å se at Ferdinand er tilbake i dag, så får vi bare håpe at han har trent godt sånn at han er tilbake i kampform og kan spille regelmessig i siste halvdel av sesongen sånn at vi får litt mer stabilitet bak i forsvaret. Og med Rio, Vidic og Evra pluss Van der Sar bakerst så tror jeg vi har muligheten til å få en god gammel United avsluttning på sesongen.

Lenke til kommentar

Ufattelig digg om vi får se Rio fra start igjen idag. Favorittspilleren min back in action; deilig bursdagsgave :love:

Så hadde det vært enda bedre om han spiller konge idag, selvom jeg ikke forventer for mye når han har slitt så lenge med skader.

 

Rio, Rio, he is a red you know!

He met el Tel, and said farewell

RIO, RIO, RIO, RIO!!

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Charlie Nicholas er en idiot. Mener at Gallas har fått altfor mye pepper etter taklingen på Davies, enn det Fletcher fikk for sin takling tidligere i sesongen. Hvilken takling er det han snakker om? Kan ikke huske å ha sett Fletcher takle stygt denne sesongen, i hvert fall ikke noen taklinger like stygge som den Gallas hadde. Kudos til Paul Merson, mener at Wenger ikke burde ha forsvart Gallas. Definitivt Merson som kom seirende ut av denne Arsenal-duellen. Phil Thompson mente at det var et direkte rødt kort. Han sammenlignet også situasjonen med Eduardo-taklingen, bare at beinet til Eduardo var dårligere plassert. Han sa at Wenger ville ha Martin Taylor utestengt for resten av karrieren etter Eduardo-taklingen, mens han forsvarer Gallas etter en lignende takling.

 

Så, noen som vet hvilken Fletcher-takling Nicholas snakket om?

Lenke til kommentar
Han sa at Wenger ville ha Martin Taylor utestengt for resten av karrieren etter Eduardo-taklingen, mens han forsvarer Gallas etter en lignende takling.

Dette tror jeg han var ganske kjapp med å trekke tilbake etter at han hadde sagt det.

Stemmer det, han trakk det tilbake og innrømmet at han kun sa det i affekt. Fun fact: Coyle kalte taklingen til Gallas et "overgrep" etter kampen, men trakk dette tilbake morgenen etter og innrømmet at det var et rent uhell (mistimed challenge).

 

Her tråkker du forøvrig ganske grundig i salaten, Latias. Mediastormen etter taklingen har mildt sagt vært latterlig. Slikt skjer i fotball, det er absolutt ingen grunn til å starte et hylekor mot Arsenal.

"It was a mistimed challenge but without any intention to harm the player.

 

"What is more funny is that, when we get kicked, some people say before the game 'we know how to play Arsenal, we have to kick them' and nobody in the whole country is upset by that.

 

"I am always absolutely amazed that people get away with it. When we get kicked and lose the game, the question I get from the press is 'oh, you did not fancy that'. But nobody is upset or shocked by it. When we are kicked they find that it is absolutely all right.

 

"I said after the Bolton game if Gallas has injured the player, we are sorry. We will have a look at the tackle and if it is malicious we will come out and make a statement. We looked at it carefully and we saw that it was just a mistimed tackle. That is why we didn't see why such a story should flare up and make a national issue if the intention of the player was completely right.

Også:

"Fabregas had two clear penalties at Bolton and one or two here," recalled Wenger. "At Bolton there was what happened after [the penalty claim] when they [bolton players] pulled his hair and stood on his neck.

 

"Why is no-one sensitive to that? Does that not make a story? You wonder why. We saw it three or four times when we watched the tape afterwards and we spoke about it. How can that not be a penalty?

 

"Today, we are all brainwashed by one or two main medias who decide what we have to talk about and we talk about that.

 

Så hvorfor ranter Merson? Det er jo ingenting å forsvare engang, ettersom Wenger bare konkluderer med at Gallas gikk etter ballen, men feilet med taklingen og tok mannen i stedet. Spør du meg er det mye verre at Bolton bevisst sparket ned Fabregas fordi han var en enorm trussel. Intensjonen her er å gå direkte etter spilleren og sette seg selv i respekt for å få et psykologisk overtak, mens Gallas gikk kun etter ballen.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...