Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Begge er kule, syns jeg. Mame har en lang vei igjen å gå, men at han kan bli til noe stort hos oss er det all mulighet for. Han viser veldig positive takter allerede, og jeg gleder meg til å se han videre.

Forøvrig.. en annen angriper som bare ikke vil gi seg: Nå har jeg denne spilleren langt oppi halsen

Jeg håper så inderlig at Neville kan spille i returoppgjøret. Fytti rakkern hvor ekkel han er. Og når du tror det ikke kan bli noe verre, så presterer han å komme med flere slike utspill. Håpløst, rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begge er kule, syns jeg. Mame har en lang vei igjen å gå, men at han kan bli til noe stort hos oss er det all mulighet for. Han viser veldig positive takter allerede, og jeg gleder meg til å se han videre.

Forøvrig.. en annen angriper som bare ikke vil gi seg: Nå har jeg denne spilleren langt oppi halsen

Jeg håper så inderlig at Neville kan spille i returoppgjøret. Fytti rakkern hvor ekkel han er. Og når du tror det ikke kan bli noe verre, så presterer han å komme med flere slike utspill. Håpløst, rett og slett.

"det er ikke rettet mot fansen" Hallo? Er han helt retarded id et lille rottehue sitt? Du snakker ikke sånn til Neville uten at fansen tar seg nær av det. Jeg sier som jeg sa i frustrasjonstråden: Håper Gaz Knekker de jævla rottebeina hans!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...