Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Da burde han holdt det internt, men er enig med G, det er ikke det jeg vil kalle god humor akkurat. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Diouf rocker med reservene Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Diouf rocker med reservene Gikk av med skade. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Står at han gikk ut med skade på united.no, ikke alvorlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Diouf 3 stk tror eg. Fjerde fikk eg ikke med meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dere sitter her og diskuterer kampen når jeg sitter alene i reservetråden, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Dere sitter her og diskuterer kampen når jeg sitter alene i reservetråden, ja. Er jo nesten ingen som har den tråden i mine innlegg, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Judas skylder på Neville Det var ikke noe vondt ment. Jeg prøvde ikke å egge opp noen, men jeg ble tvunget til å fortelle Neville at jeg fortjener mer respekt. Fortjener mer respekt? Da har du en latterlig dårlig måte å vise det på. Vet at Giggs er en veldig sympatisk og fantastisk spiller, men om en snau ukes tid burde han faen ikke le med Judas igjen. Brant i øynene av å se han stå der og ha en hyggelig samtale med en ekte Judas. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 einig Latias... eg fikk vondt òg. Forresten, så syntest eg overskrifta på united.no var morosom "Oh, Mame Mia!" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Forresten, så syntest eg overskrifta på united.no var morosom "Oh, Mame Mia!" Jepp, ganske kreative. Mame har btw fått en sang, med melodien til Mamma Mia. Mame Biram, here he goes againFour goals, every game he plays in, Mame Biram, watch him go again, And now, nobody can stop him Red since the day he started Diouf, we will never be parted Why, why do you let that nail grow? Mame Biram, now we really know My my, we can never let you go Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Four goals, every game i plays in, ja.. Litt av en standard de har satt på han =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Liker sånt kultheltopplegg de har her, samme som med Park ^^. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Forventningene var skyhøye allerede før han kom. Tror ikke de har blitt så mye mindre etter perlen mot Burnley og hat-trick i kveld. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er jo ikke rart det blir forventninger når alle skal sammenligne overgangen med Sunny's. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahaha. Fantastisk sang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) De elsker jo å sammenligne han opp mot Ole Gunnar enda mer enn vi gjør her i landet. "The man from Molde scores, how many times haven't we heard that before" av kommentatorene i dag. En på Live fra RedCafe i går kveld som var i lykkerus over han og kalte han norsk. Paddy rettet selvsagt på han. EDIT: Sangen var vel klar før han kom i januar også og stammer vel fra de fire målene mot Brann. Det hadde vært utrolig gøy om Mame Biram endte opp som kulthelt. Endret 21. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Foretrekker denne Mame-sangen: DIOUF, DIOUF, DIOUF IS ON FIRE! DIOUF, DIOUF, DIOUF IS ON FIRE! WE DON'T NEED NO TEVEZ, LET THE MOTHERFUCKER BURN! BURN MOTHERFUCKER, BURN! (Til melodien: Bloodhound Gang - Fire Water Burn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå