Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Respektløst å kalle John O'Shea, O'shit. En av våre mest trofaste tjenere og en mann som har valgt å bli hos oss som squad spiller i stedet for å spille fast i en annen klubb. Den ultimate squad-spilleren.

100% enig. Jeg for en elsker O'Shea, og setter så jævlig mye pris på han.

Lenke til kommentar
Har dere ikke humor? En kompis kom på kallenavnet da han gjorde en kjempeblooper, og vi synes det var hysterisk der og da, så kallenavnet hang bare igjen. Han er en av mine favoritter, sammen med Darren Fletcher.

Poenget er at det er respektløst, ikke morsomt. Men det er selvfølgelig noe annet om du virkelig sier/skriver det pga av at du synes at det er morsomt. Men nei, jeg synes ikke det.

Ikke noe big deal da, så.. gjør ingenting for min del.

fælt så høytidlig dere er.

Hehehe. Må jo få ut litt frustrasjon, fikk jo nettopp vite at han er ute i hele sesongen. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Har dere ikke humor? En kompis kom på kallenavnet da han gjorde en kjempeblooper, og vi synes det var hysterisk der og da, så kallenavnet hang bare igjen.

Og er det like morsomt nåtildags? Du kaller ikke en såpass respektert fyr som O'Shea slikt i overskuelig fremtid.

Forøvrig en merkelig form for humor, på lik linje med overskriftene til VG noen ganger og Roar Stokke's merkverdige uttalelser når det gjelder navn.

Lenke til kommentar

Hehehe... Å nei, noen kaller O'shea for O'shit. :D

Det var sikkert litt morsomt den ene gangen, men som permanent kallenavn var dårlig. Allikevel så trenger man da ikke ta helt av?

Husker dog da Evra kom til klubben, i begynnelsen gikk han jo under kallenavnet Revva. Eg lo eg. Har jo ingenting med respektløshet å gjør. Litt må man tåle.

Når det er sagt så er det litt snodig å like/digge en spiller for så å kalle han for noe som indikerer at han er drittdårlig...

Lenke til kommentar
Har dere ikke humor? En kompis kom på kallenavnet da han gjorde en kjempeblooper, og vi synes det var hysterisk der og da, så kallenavnet hang bare igjen.

Og er det like morsomt nåtildags? Du kaller ikke en såpass respektert fyr som O'Shea slikt i overskuelig fremtid.

Forøvrig en merkelig form for humor, på lik linje med overskriftene til VG noen ganger og Roar Stokke's merkverdige uttalelser når det gjelder navn.

Jeg sliter litt med å forstå hvorfor vi skal rakke på noe,som ganske obvious er intern humor imellom haswonit og kompisene hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...