Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut.

 

Hehe... Komme hjem med sin homofile elsker: Helt greit.

 

Komme hjem med presteutdanning (regner med at det er noe du ikke helt digger): Helt greit.

 

Komme hjem og si at han forsaker alkholyer og aldri vil se NHL: Helt greit.

 

Komme hjem og si at han har hatt sex med sin egen mor, altså din kone: Helt greit, faktisk litt opphissende?

 

Komme hjem i Liverpool drakt: Rett på gata med hagleskur etter seg :!:

 

Mine fremtidige sønner kommer til å bli oppdratt til å bli ekte mannfolk. Dvs, fotball og hockey 24/7, så sjansen for at en av mine sønner blir en skinkerytter er minimal. :) Har lite i mot kristendom, så prest er et flott yrke spør du meg, samt veldig respektert. Lo godt nå Jotun, keep em coming :)

Lenke til kommentar
1995 i alle fall. Fergies fledglings...

 

Stemmer det. Var vel en eller annen som sa noe ala "You can't win the league with kids".

 

Folk var sure i 99 sesongen også. Første halvdelen hadde ikke vert så bra og mange hadde ingen tro på ligagull. Husk at vi kom fra en tittelløs sesong, men så begynte spillet å sitte.

Lenke til kommentar

O'Shea gjorde i fjorårsesongen høyrebacken til sin. Han hadde uten tvil vært fast inventar der i år også skadefri. Han ble bare bedre og bedre på backen utover i sesongen og jeg må si at jeg har savnet han enormt når han har vært ute, og det her er triste nyheter for en supporter som virkelig elsker John O'Shea.

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

 

Maradona good, Pelè better, George Best.

 

Det er ingen i verden som kan få meg til å tro at det har eksistert en bedre fotballspiller enn George Best. Jeg får tårer i øynene av videoen. Han hadde blitt 64 år i år, trist at han forlot oss for tidlig.

 

"Farewell our friend, but not goodbye. Your time has come, your soul must fly. To dance with angels, find the sun, but how we'll miss our special one.

 

He walks among us just a while, weaved your magic, made us smile. Your life was so full of light and tears, we lived it through you, through the years.

 

"The golden days, they went so fast. The precious times, why can't they last? So many loved you, did you know? We were not ready to let you go. "The stars from Heaven are only lent. A gift from God, that's why they're sent. We won't forget our Belfast boy, he filled our lives with so much joy. Your star will shine now in the sky. Farewell our friend, but not goodbye."

 

Du postet forresten en link til en video av talen engang gjorde du ikke, Game? Send meg den på PM hvis du vil, hadde satt stor pris på det.

 

37979.gif

Lenke til kommentar
Han er jo strengt tatt ikkje førstevalget i nokon posisjon, men han kan komme inn over alt og gjer ein veldig viktig jobb når han får sjansen. Hadde lett tatt O'Shea på høgrebacken over Gaz i det siste, men det er akkurat det med at han er så tilpasningsdyktig vi får størst problemer med.

 

Har vi noen bedre høyreback enn o shit egentlig?

Lenke til kommentar
Han er jo strengt tatt ikkje førstevalget i nokon posisjon, men han kan komme inn over alt og gjer ein veldig viktig jobb når han får sjansen. Hadde lett tatt O'Shea på høgrebacken over Gaz i det siste, men det er akkurat det med at han er så tilpasningsdyktig vi får størst problemer med.

 

Har vi noen bedre høyreback enn o shit egentlig?

Brown er en bedre høyreback.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete kaller du han for O'Shit? Utrolig dumt, og du fortjener ihvertflal ikke svar på spørsmålet ditt.

 

Han er jo strengt tatt ikkje førstevalget i nokon posisjon, men han kan komme inn over alt og gjer ein veldig viktig jobb når han får sjansen. Hadde lett tatt O'Shea på høgrebacken over Gaz i det siste, men det er akkurat det med at han er så tilpasningsdyktig vi får størst problemer med.

 

Har vi noen bedre høyreback enn o shit egentlig?

Brown er en bedre høyreback.

 

Sheasy har egentlig vært mer consistent der da, men Brown i 07/08 var definitivt vår beste der siden 06/07 dagene og før til Nev.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete kaller du han for O'Shit? Utrolig dumt, og du fortjener ihvertflal ikke svar på spørsmålet ditt.

 

Husker han hadde en grusom tabbe mot Liverpool tror jeg det var. Etter det har han gått som o'shit i vennegjengen. Misforstå meg rett, jeg digger spilleren og synes han er jævlig undervurdert. Må støtte han titt og ofte mot supportere av andre lag som ikke fatter verdien hans.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete kaller du han for O'Shit? Utrolig dumt, og du fortjener ihvertflal ikke svar på spørsmålet ditt.

Fordi han sikkert foretrekker en mer utfordrende back ala Dani Alves eller lignende, og blir lurt av den enkle spillestilen og gode spillestilen til Sheasy...

 

haswonit: Og siden den påståtte vennegjengen din sier "O'Shit" så sier du akkurat det samme? Utrolig lavt...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...