Old Game Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) De har altfor mye urutinerte spillere til å være på toppen i mai. United. Ble ikke noe av det samme sagt om United i 99? 1995 i alle fall. Fergies fledglings... Edit: Forøvrig utrolig å se tannløse Tottenham er i angrep. De har mye bedre fotballspillere enn Liverpool, likevel ender de opp med et 2-0 tap. Tatt på innsatsen, akkurat som vi ble.. Endret 20. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åååh, så forbanna herlig det er å komme hjem etter å ha dimma militæret så har den latterfuglen av en far (City-fan) du har hengt opp et avisklipp fra VG der det står "KONG CARLOS" på midt på døra til gutterommet ditt. Nå ble jeg plutselig i jævlig godt humør! &/(&/(&/(%/(&(/¤"#/(&/(%&"¤.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hahaha! Nå lol'a jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åååh, så forbanna herlig det er å komme hjem etter å ha dimma militæret så har den latterfuglen av en far (City-fan) du har hengt opp et avisklipp fra VG der det står "KONG CARLOS" på midt på døra til gutterommet ditt. Nå ble jeg plutselig i jævlig godt humør! &/(&/(&/(%/(&(/¤"#/(&/(%&"¤.. Burde ikke du strengt tatt vært City-fan? Dårlig jobb fra far din i såfall, men hypotetisk sett kan du ikke klage. Den gangen jeg får et-par tre sønner (Nei, døtre er uaktuelt..), så er det inn i supporterklubben når de er nyfødte. De skal tidlig krøkes, hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kun jeg som skiller meg ut, både søstern og brudern er City-fans. Black sheep. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kun jeg som skiller meg ut, både søstern og brudern er City-fans. Black sheep. Red sheep. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut. Hehe... Komme hjem med sin homofile elsker: Helt greit. Komme hjem med presteutdanning (regner med at det er noe du ikke helt digger): Helt greit. Komme hjem og si at han forsaker alkholyer og aldri vil se NHL: Helt greit. Komme hjem og si at han har hatt sex med sin egen mor, altså din kone: Helt greit, faktisk litt opphissende? Komme hjem i Liverpool drakt: Rett på gata med hagleskur etter seg :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut. Hehe... Komme hjem med sin homofile elsker: Helt greit. Siden NK spiller begge veier selv, så tror jeg ikke det er et problem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Mer en fordel kanskje? Evt. en bakdel.... Endret 20. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 "Komme hjem og si at han har hatt sex med sin egen mor, altså din kone: Helt greit, faktisk litt opphissende?" Wtf? Det er jo ikke morsomt en gang. Spesielt andredelen der. Easy now, haha. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Satt på spissen tc, satt på spissen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bare ikke sønnen kommer hjem i Liverpool-drakt... DA.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut. Hehe... Komme hjem med sin homofile elsker: Helt greit. Siden NK spiller begge veier selv, så tror jeg ikke det er et problem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men helt ærlig. Hadde ikke kastet han ut.... Hadde tatt han inn i varmen og funnet ut av problemene hans og løst de i fellesskap før vi hadde tatt en tur på byen og skaffet oss en drakt av typen "mannerødt". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, men det ble nesten litt for rart å lese. Ikke noe med overdriving, bare at det var et fucked konsept. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, men det ble nesten litt for rart å lese. Ikke noe med overdriving, bare at det var et fucked konsept. må nesten kjøre en ny "oh snap" her, men skal la være. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Haha Game! Hahahaha PSV! Nice one. Endret 20. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hver gang Berba frustrerer meg med spillet på banen skal jeg bare lese denne artikkelen og plutselig like han mye bedre. Lest den (og postet den) før men er verdt å lese igjen. Veldig fint sagt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 1995 i alle fall. Fergies fledglings... Stemmer det. Var vel en eller annen som sa noe ala "You can't win the league with kids". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå