Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

De har altfor mye urutinerte spillere til å være på toppen i mai. United.

 

 

Ble ikke noe av det samme sagt om United i 99?

1995 i alle fall. Fergies fledglings...

 

Edit: Forøvrig utrolig å se tannløse Tottenham er i angrep. De har mye bedre fotballspillere enn Liverpool, likevel ender de opp med et 2-0 tap. Tatt på innsatsen, akkurat som vi ble..

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååh, så forbanna herlig det er å komme hjem etter å ha dimma militæret så har den latterfuglen av en far (City-fan) du har hengt opp et avisklipp fra VG der det står "KONG CARLOS" på midt på døra til gutterommet ditt. Nå ble jeg plutselig i jævlig godt humør!

 

&/(&/(&/(%/(&(/¤"#/(&/(%&"¤..

Lenke til kommentar
Åååh, så forbanna herlig det er å komme hjem etter å ha dimma militæret så har den latterfuglen av en far (City-fan) du har hengt opp et avisklipp fra VG der det står "KONG CARLOS" på midt på døra til gutterommet ditt. Nå ble jeg plutselig i jævlig godt humør!

 

&/(&/(&/(%/(&(/¤"#/(&/(%&"¤..

 

Burde ikke du strengt tatt vært City-fan? Dårlig jobb fra far din i såfall, men hypotetisk sett kan du ikke klage. Den gangen jeg får et-par tre sønner (Nei, døtre er uaktuelt..), så er det inn i supporterklubben når de er nyfødte. De skal tidlig krøkes, hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut.

Lenke til kommentar
hadde jeg sett sønn min komme hjem med en Liverpool-drakt hadde jeg kastet han ut.

 

Hehe... Komme hjem med sin homofile elsker: Helt greit.

 

Komme hjem med presteutdanning (regner med at det er noe du ikke helt digger): Helt greit.

 

Komme hjem og si at han forsaker alkholyer og aldri vil se NHL: Helt greit.

 

Komme hjem og si at han har hatt sex med sin egen mor, altså din kone: Helt greit, faktisk litt opphissende?

 

Komme hjem i Liverpool drakt: Rett på gata med hagleskur etter seg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...