Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Kuyt skal spille spiss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) 5-3-2? :!: Endret 20. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Blir vel mer Carr-Kyri-Skrtel-Insua Masche-Lucas-Aqua Degen-Riera Kuyt ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hva med han n'gog? Synes han har vert bra Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Morroklumpene. Kuyt er faktisk en goalgetter ("hehe") Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis ikke Spurs slår DÉT Liverpool-laget, så har de ingenting i diskusjonen om topp 4 og CL-plass å gjøre. Det er nettopp det som er forskjellen på Liverpool og utfordrer-klubbene. Vinnerkultur og erfaring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis ikke Spurs slår DÉT Liverpool-laget, så har de ingenting i diskusjonen om topp 4 og CL-plass å gjøre. Det er nettopp det som er forskjellen på Liverpool og utfordrer-klubbene. Vinnerkultur og erfaring. Samme sa du da Liverpool "kontrollerte" mot Stoke. Antar at det er et godt tegn, og at Spurs vinner denne kampen 2-1. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis ikke Spurs slår DÉT Liverpool-laget, så har de ingenting i diskusjonen om topp 4 og CL-plass å gjøre. Det er nettopp det som er forskjellen på Liverpool og utfordrer-klubbene. Vinnerkultur og erfaring. Samme sa du da Liverpool "kontrollerte" mot Stoke. Antar at det er et godt tegn, og at Spurs vinner denne kampen 2-1. De spilte uavgjort på en bane, der vi såvidt tok en knepen 1 - 0-seier i fjor, uten deres to beste spillere, som er spillere i verdensklasse. Det er ingen tvil om at det laget Spurs stiller i dag er bedre enn det Liverpool stiller. 5-3-2 på hjemmebane for faen, det er patetisk, men det er andre faktorer som spiller inn. Slik som vinnerkultur og erfaring. Spurs bør slå det laget der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er 5-3-2 direkte feil da. Spiller en slags 4-2-3-1 som vi alltid gjør. Men er enig i at Tottenham-laget er sterkere på papiret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis ikke Spurs slår DÉT Liverpool-laget, så har de ingenting i diskusjonen om topp 4 og CL-plass å gjøre. Det er nettopp det som er forskjellen på Liverpool og utfordrer-klubbene. Vinnerkultur og erfaring. Samme sa du da Liverpool "kontrollerte" mot Stoke. Antar at det er et godt tegn, og at Spurs vinner denne kampen 2-1. De spilte uavgjort på en bane, der vi såvidt tok en knepen 1 - 0-seier i fjor, uten deres to beste spillere, som er spillere i verdensklasse. Da hadde vi nettopp kommet tilbake fra Japan. Denne sesongen vant vi 2-0 på den banen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe, takk for jinxingen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Er det berre eg som føler at vi mangler den flaksen man trenger for å vinne for tida? Eg tenker då på dei to dommeravgjerelsane i går mot City som begge var feil som førte til to mål, ogso ser du på f.eks. Arsenal i dag(2-2 målet var soleklart frispark til Bolton) og Liverpool som slepp unda straffe(trøya til Crouch som blei brukt til flagg). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Og der leder Arsenal serien... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke lenge, bryr meg ikke stort at de leder serien nå for øyeblikket. De har altfor mye urutinerte spillere til å være på toppen i mai. Kommer nok til å stå mellom Chelsea og United. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Selvfølgelig holder det ikke inn, jeg bare tenkte jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 De har altfor mye urutinerte spillere til å være på toppen i mai. United. Ble ikke noe av det samme sagt om United i 99? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg sa det før sesongen at jeg tror Arsenal henger med i toppen. Var vel meg og Wis. Tror de har en god sjanse i år når ligaen er så fucked. Og Utd er så "messy". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg sa det før sesongen at jeg tror Arsenal henger med i toppen. Var vel meg og Wis. Tror de har en god sjanse i år når ligaen er så fucked. Og Utd er så "messy". Heiheiheihei. Jeg sa faktisk det og, men ble slaktet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Selfølgelig kommer dem blant topp 4/3, men jeg tviler sterkt på om de henger med topp 1 og topp 2 i mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå