Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er meg, ja, Manx. Hatt mye å gjøre i det siste dessverre, men skal prøve å spille litt MW2 fremover. Er du god forresten?

Jeg er vel helt grei, noen ganger ser jeg fryktelig god ut og andre ganger så ser det ut som det er festet magneter til meg for jeg tiltrekker meg kuler :)

Er fryktelig skuffet etter kampen må jeg si, Given er en helvetes god keeper og det får man ikke gjort noe med og den ene gangen (teknisk sett andre men, men) vi får lurt ballen forbi han så er det en som redder på streken.

Lenke til kommentar
EDIT: Seriøst, Torstein? Det er å synke dypt, det er alltid pussig å se hvordan man kan dømme noen og ønske de akkurat det samme du dømmer dem for. Jeg hadde forventet det av kloffsk, han lever tross alt av å trolle, men ikke av deg.

Hva da? Jeg dømmer ikke "The Game". Jeg deler faktisk interessen ved å se motspillere bli skadet. Jeg håper Neville, Owen og Rooney alle blir stygt skadet i kamp. Kan jeg ikke ønske at "The Game" også skal bli det?

Jo, men du skriver alt for å trolle. Egentlig tror jeg ikke at du står for halvparten av det du skriver, men du finner glede i å trolle på forumet, et spesielt troll er du iallefall og jeg er glad i deg :love:

:love::love:

Lenke til kommentar
Det skrev Marca om David Villa i sommer også. Var utenfor Bernabeu og i RM drakt ovs. Dasspapir :)

Det har vel også vært bekreftet at David Silva var i Madrid, dog strandet overgangen(e) pga Overgangssummen Valencia krevde. Og mtp hva Marca nå skriver må jeg si det høres litt logisk ut, Real fikk Albiol veldig, veldig billig. Eneste som høres litt på kanten, er å hente David Villa, de har nok spisser, noen må evt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...