Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt kampen hos VGlive? :)

Trenger ikke å kjøpe en dritt (i hvert fall ikke på VGlive). Blir nok c+ på meg, ettersom Sky ikke sender den. :hmm:

VGLive har inngått samarbeid med C+. De streamer kampen live, for 79 kr :)

De kommer til å sende flere kamper i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Seriøst, Torstein? Det er å synke dypt, det er alltid pussig å se hvordan man kan dømme noen og ønske de akkurat det samme du dømmer dem for. Jeg hadde forventet det av kloffsk, han lever tross alt av å trolle, men ikke av deg.

Hva da? Jeg dømmer ikke "The Game". Jeg deler faktisk interessen ved å se motspillere bli skadet. Jeg håper Neville, Owen og Rooney alle blir stygt skadet i kamp. Kan jeg ikke ønske at "The Game" også skal bli det?

Jo, men du skriver alt for å trolle. Egentlig tror jeg ikke at du står for halvparten av det du skriver, men du finner glede i å trolle på forumet, et spesielt troll er du iallefall og jeg er glad i deg :love:

Lenke til kommentar

Jeg ønsker selvfølgelig ikke at motspillere skal skade seg stygt, foruten visse unntak som bl.a Tevez. Og det handler heller ikke om langtidsskader, det handler om å volde smerte der og da. Alt jeg skriver er at jeg som spiller er typen som hadde latt sinnet ta overhånd og gitt en grisare for egen del og fansen sin. Jeg hadde digget om noen tok Tevez i dag, så enkelt er det bare. Akkurat som mange Arsenal-supportere hadde elsket å se Adebayor få ei sko i ræva.

Nå ble jeg spent på hva Torstein skrev. Gjengivelse takk!

Jeg hadde hatt lyst til å spille en kamp mot Kloffsk. Han faller inn en kategori for motstandere der finspill og folkeskikk har blåst ut døra. Som vi sier herpå. "Jeg skulle kjøtta'n ne"

(Nei, ikke ta det 100% seriøst.)

Lenke til kommentar
Hvordan? Har ikke peiling, faren min som kjøpte. For priser, sjekk her. Du ble vel ikke særlig klokere etter det. tc47 har visst også Sky, tror han kan forklare det bedre enn meg. :p

Får vel tralte rundt på den siden og finne ut om det virkelig er verdt det.

Dreambox er også et alternativ. Der får man Sky-kanaler, canal+, norske kanaler og alt annet inkludert. Lettere å få med seg masse fotball da, spesielt for deg som ikke kan leve uten Serie A. :p

Et godt alternativ og det har vært vurdert, men Dreambox'er har en høy feilrate, dessuten er det ikke så veldig annerledes enn å bruke streaming, bare at du får det i bedre kvalitet.

Vet jeg ikke kan få i pose og sekk, men prioriterer Premier League og en liten dose av de andre Liga'ene fremfor Serie A (Som jeg kan se på Pub eller via Bet365/Bwin etc.), sådan var Canal+ det beste alternativet, men siden det er så stor usikkerhet avventer jeg.

Edit: Livesport er egentlig ren bingo om du får sett kampen eller ei, ihvertfall når det gjelder Serie A og Spansk :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Og Giallo: Man kan ikke kjøpe Sky direkte fra den siden, siden det er BARE for England. MEN, det er resellers som vi kjøper fra, som leverer til hele Europa. Man må ha satelitt og alt satt opp hjemme selv da, vi kjenner en montør fyr som gjorde det for oss.

Ellers, så er siden man kjøper fra:

www.skynow.tv

GL, Sky er ihvertfall fantastisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...