Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leker meg skal jeg si dere!

Det er forskjell på å spille mot folk på fotballdelen iforhold til OT baren og Sosialt :p

Hysj nå.

 

LEKER MEG SIER JEG!

Leker meg skal jeg si dere!

Du knekker jo sammen som et knekkebrød etter en liten usklydig skulder mot skulder. :p

Jeg ble jo toppscorer...

 

 

...som keeper.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Ehh, ser nå at det kom litt feil ut.

 

Poenget var at jeg mener det er tragisk å godte seg over at andre lags viktige spillere blir skadet. Dette har selvsagt noe å gjøre med at Arsenal slettes ikke har vært det heldigste laget på akkurat den fronten de siste åra. Det jeg mente med "får håpe han ikke lo av det da" var at håper ikke at Game lo av taklingen på Eduardo som førte til et jævlig langt skadeavbrekk. Jeg håper inderlig ikke at noen lo av det, faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
LEKER MEG SIER JEG!
Leker meg skal jeg si dere!

Du knekker jo sammen som et knekkebrød etter en liten usklydig skulder mot skulder. :p

Jeg ble jo toppscorer...

 

 

...som keeper.

Datasmurf og han ilpostino sto i mål. Hardt å nette ja....

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tviler på at noen lo av det, det var noe av det verste jeg har sett på en fotballbane og et bilde som har brent seg fast i hodet mitt.

 

Game fortalte meg at han skulle til Telenor Arena, har ikke fått snakket på msn med han enda, men noen andre har da vel også planer om å dra? Det må vel være flere i nærheten av Bærum/Oslo/Asker her. Points?

Lenke til kommentar

Hvordan? Har ikke peiling, faren min som kjøpte. For priser, sjekk her. Du ble vel ikke særlig klokere etter det. tc47 har visst også Sky, tror han kan forklare det bedre enn meg. :p

 

Dreambox er også et alternativ. Der får man Sky-kanaler, canal+, norske kanaler og alt annet inkludert. Lettere å få med seg masse fotball da, spesielt for deg som ikke kan leve uten Serie A. :p

Lenke til kommentar
EDIT: Seriøst, Torstein? Det er å synke dypt, det er alltid pussig å se hvordan man kan dømme noen og ønske de akkurat det samme du dømmer dem for. Jeg hadde forventet det av kloffsk, han lever tross alt av å trolle, men ikke av deg.

 

Hva da? Jeg dømmer ikke "The Game". Jeg deler faktisk interessen ved å se motspillere bli skadet. Jeg håper Neville, Owen og Rooney alle blir stygt skadet i kamp. Kan jeg ikke ønske at "The Game" også skal bli det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...