Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er Wisbatov.

 

Om vi har et godt resultat og det er seint i kampen, gjør det ingenting om noen tar et rødt kort for å kveste Tevez. Hadde jeg spilt i kveld hadde det vært i tankene mine. Vente til han kom ut mot kanten, gjerne rundt hjørneflagget og ta rennafart å kjøre en tofots rett på siden/baksiden av knærne. Reise meg opp og spytte på fisken, sleng på en kort Robert Downing jr i tropic thunder "Se you in hell motherfucker." før resten av Shitty spillerne inkludert dommeren kommer løpende til.

 

Slikt drømmer jeg om.

Det er sånt man drømmer om. Hadde forgudet deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er Wisbatov.

 

Om vi har et godt resultat og det er seint i kampen, gjør det ingenting om noen tar et rødt kort for å kveste Tevez. Hadde jeg spilt i kveld hadde det vært i tankene mine. Vente til han kom ut mot kanten, gjerne rundt hjørneflagget og ta rennafart å kjøre en tofots rett på siden/baksiden av knærne. Reise meg opp og spytte på fisken, sleng på en kort Robert Downing jr i tropic thunder "Se you in hell motherfucker." før resten av Shitty spillerne inkludert dommeren kommer løpende til.

 

Slikt drømmer jeg om.

 

Hadde vært fint å ha Keane ute på banen i kveld. Han visste hva han skulle gjøre med feige jævler som Tevez.

 

Håper Gary spiller. Håper han tofotstakler neandertaleren til helvete. Åpent benbrud. Yes please.

Lenke til kommentar

I motsetning til Neville tror jeg ikke Tevez sin tid er forbi (statistikken taler for seg selv). Jeg tror derimot at Neville er ferdig som Unitedspiller etter sesongen.

 

Jeg vet for lite om Tevez sine krav til lønn i United, men jeg mener å erindre at det største problemet var kravet fra mannen bak rettighetene til Tevez.

 

For tiden kan det også virke som om en av årsakene til at vi ikke har Tevez var mangel på økonomisk frihet da vi hadde mulighet til å kjøpe han fri fra "kontrakten".

Lenke til kommentar
Det er Wisbatov.

 

Om vi har et godt resultat og det er seint i kampen, gjør det ingenting om noen tar et rødt kort for å kveste Tevez. Hadde jeg spilt i kveld hadde det vært i tankene mine. Vente til han kom ut mot kanten, gjerne rundt hjørneflagget og ta rennafart å kjøre en tofots rett på siden/baksiden av knærne. Reise meg opp og spytte på fisken, sleng på en kort Robert Downing jr i tropic thunder "Se you in hell motherfucker." før resten av Shitty spillerne inkludert dommeren kommer løpende til.

 

Slikt drømmer jeg om.

:love: :love:

 

Do it!

Lenke til kommentar
Juble for skader er bare low. Hvis det er snakk om Tevez eller Heinze så har jeg forståelse, men Essien? Det kommer bare til å slå tilbake på oss selv når Wayne Rooney slår opp sin Metatarsal igjen....

Forhåpentligvis har vi hatt nok skader de to siste sesongene. Chelsea trenger også skader, hadde vært synd om de vant ligaen på å ha skadefri tropp hele sesongen mens vi slet med flere midtbanespillere i forsvar i flere måneder.

Lenke til kommentar

Jeg jubler for skader hos motstanderen. Godtet meg skikkelig når Gerrard og Torres gikk av mot Reading bl.a. Men så har jeg forlengst erkjent at moral-kartet mitt er temmelig råttent fra før.

 

Har begynt å spille 8.div fotball igjen og gleder meg til våren/sesongstart. Kanskje dere ser meg i United om ikke lenge, vi kjøper jo til stadig Firstprice suppe fra Norge så det er ikke umulig.

Lenke til kommentar
Har begynt å spille 8.div fotball igjen og gleder meg til våren/sesongstart. Kanskje dere ser meg i United om ikke lenge, vi kjøper jo til stadig Firstprice suppe fra Norge så det er ikke umulig.

 

Skal le om noen tar en "Eduardo"-takling på deg.

Jeg også. Håper nå ikke han lo av den..

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Vi skulle fått til et skikkelig United-treff der vi spilte fotball sammen til sommeren, hadde vært skøy. Hvor spiller du nå Game?

 

Jeg regner med at Chelsea gjør det like bra uten Essien, alvorlige skader ønsker jeg aldri noen spillere, men at Tevez får juling på banen i form av kakker konstant på leggen og at han kjenner det i ribbeina en uke etter gjør ingenting.

 

EDIT: Seriøst, Torstein? Det er å synke dypt, det er alltid pussig å se hvordan man kan dømme noen og ønske de akkurat det samme du dømmer dem for. Jeg hadde forventet det av kloffsk, han lever tross alt av å trolle, men ikke av deg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...