Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.facebook.com/posted.php?id=5538...1#s293773403097

 

Davy Wathne kommenterer på facebook om Uniteds tittelhåp på ei av tv2-sporten sine linkar.

 

"Tittelhåp? Den middelmådige bulkegjengen? Det kan United glemme selv MED all verdens Wayne Rooney'er...Sorry!"

 

"United mangler klasse - helt enkelt. For mange ordinære spillere."

 

"Arsenal, Chelsea.....noen er der i flere leire. United har Rooney over det helt middelmådige. Resten er stort sett håndverkere."

 

Ååå som jeg elsker å bli undervudert

Lenke til kommentar
Nei ingen spiss, men du skjønte meningen?

Nei jeg gjorde ærlig talt ikke det - Ronaldinho har på langt nær funnet formen. Han kjemper om en plass på laget som enhver annen Milanista (Selv om han er spilt flesteparten) ;)

jeg mente at du kanskje skjønte at det å score på straffe kunne gi han ett løft. :p

Og det gjorde det.

Lenke til kommentar

Det er Wisbatov.

 

Om vi har et godt resultat og det er seint i kampen, gjør det ingenting om noen tar et rødt kort for å kveste Tevez. Hadde jeg spilt i kveld hadde det vært i tankene mine. Vente til han kom ut mot kanten, gjerne rundt hjørneflagget og ta rennafart å kjøre en tofots rett på siden/baksiden av knærne. Reise meg opp og spytte på fisken, sleng på en kort Robert Downing jr i tropic thunder "Se you in hell motherfucker." før resten av Shitty spillerne inkludert dommeren kommer løpende til.

 

Slikt drømmer jeg om.

Lenke til kommentar

Det er meg, ja, Manx. Hatt mye å gjøre i det siste dessverre, men skal prøve å spille litt MW2 fremover. Er du god forresten? Vi kan sikkert begynne å spille litt med hverandre fremover selv om jeg ofte spiller med endel andre norske som pleier å være ufyselige kvalme til tider når folk spiller dårlig, derfor må jeg nesten alltid velge mellom å spille med de eller med andre, men som sagt er jeg keen på å spille med deg litt fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...