Suburbian Hero Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Kan kan jeg tenke meg at det sitter en fornøyd rødhåret sunnmøring i Liverpool. 9330527[/snapback] En sunnmøring som ikke har fått spille back i noen offisielle kamper denne sesngen? Den sunnmøringen som spiller ving framfor back nå? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 til dere som har reist så mye over til manchester, har dere noe tips på bra sider til flybilletter? 9319455[/snapback] www.ryanair.no www.norwegian.no Jeg har ikke brukt annet enn RyanAir de gangene jeg har vært over, men det fungerer utmerket. Da flyr du til Liverpool, så tar du buss fra John Lennon Airport til Manchester. Både flytur og busstur tar en drøy time, men det er selvsagt mye venting innimellom. Nå er det forøvrig bare 2 dager igjen til jeg drar over igjen for å se sesongens store forløsning mot Tottenham. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Kan kan jeg tenke meg at det sitter en fornøyd rødhåret sunnmøring i Liverpool. 9330527[/snapback] En sunnmøring som ikke har fått spille back i noen offisielle kamper denne sesngen? Den sunnmøringen som spiller ving framfor back nå? 9332319[/snapback] Vel, han kommenterte til avisene at det ville bli en stor utfordring å fo Heinze som utfordrer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Kan kan jeg tenke meg at det sitter en fornøyd rødhåret sunnmøring i Liverpool. 9330527[/snapback] En sunnmøring som ikke har fått spille back i noen offisielle kamper denne sesngen? Den sunnmøringen som spiller ving framfor back nå? 9332319[/snapback] Vi lar det være opp til Sasab og ødelegge vittige kommentarer fremover? Dyktig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hahahaha! Den kommentaren var så bra, sorry at jeg ødela den... Not... Vittig, nei. Teit ja... Min kommentar var surmuling BTW... Endret 22. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Min kommentar var surmuling BTW... 9335890[/snapback] Hans var en vittig og spøkefull kommentar som ikke gikk på noe sin bekostning Saha tilbake mot spurs, HERLIG. Synd jeg ikke får sett kampen, blir første og eneste i år jeg ikke ser. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Min kommentar var surmuling BTW... 9335890[/snapback] Hans var en vittig og spøkefull kommentar som ikke gikk på noe sin bekostning Saha tilbake mot spurs, HERLIG. Synd jeg ikke får sett kampen, blir første og eneste i år jeg ikke ser. 9337604[/snapback] Breaking news on Sky Sports News: Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Min kommentar var surmuling BTW... 9335890[/snapback] Hans var en vittig og spøkefull kommentar som ikke gikk på noe sin bekostning Saha tilbake mot spurs, HERLIG. Synd jeg ikke får sett kampen, blir første og eneste i år jeg ikke ser. 9337604[/snapback] Breaking news on Sky Sports News: Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham. 9337666[/snapback] Prøver du å være morsom nå? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet i farten hvor lenge Neville har kontrakt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Saha blir jo skadet bare av å ha mareritt, er jo komisk. EDIT: Ron har puttet for Portugal i kvalikken Endret 22. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Breaking news on Sky Sports News: Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham. 9337666[/snapback] Hahahah! Hadde ikke blitt overraska hvis det hadde hendt Saha noe før kampen mot spurs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Saha ser ut til å være tilbake, gud som vi trenger det nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) notis: Ronaldo scåra for Portugal i kveld. Flere djevler som scåret/spilt bra/skadet osv? Rio/Carrick starter for England samt ex red Beckham og Smith. Komentatoren sier at Heinze har skrevet under for Real Madrid. Jaja Heinze, godtar de albuene dine i Spania? Vil også ta med at Real Madrid har kjøpt Beckham/Ruud og nå Heinze av oss. Sammen med Carlos Queiroz som trener ei stund. Vi må faen ikke bli en farmer klubb for Real. Endret 22. august 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Da er det ihvertfall bekreftet at Judas er ute av klubben Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Å høre engelske fans synge god save the queen er ståpels Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Deilig å høre at Heinze er på vei ut av klubben Håper han råtner i Real Madrid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Da er det ihvertfall bekreftet at Judas er ute av klubben 9339112[/snapback] Haha, også den prisen da, vi er så utrolig gode på slikt, Richardson tidligere i sommer blant annet. Til h.. med han, du ønsker deg ikke til Liverpool når man spiller i ManUtd. Håper Gary gav han en kraftig lærepenge der. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Vi må faen ikke bli en farmer klubb for Real. 9339085[/snapback] Farmer klubber gir i fra seg ungdommer, 18-19-20 åringer... Heinze er 29. Og avdanka. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Heinze er ikke avdanket synest jeg. 8 mill pund ryktes det om ps: ikke legg en retur på 5 meter rett foran mål. Endret 22. august 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Når han drar fra United på en slik måte som han gjorde, er han avdanka i min bok. Aldri likt han noe særlig, men det er meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå