Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til dere som har reist så mye over til manchester, har dere noe tips på bra sider til flybilletter?

9319455[/snapback]

 

www.ryanair.no

www.norwegian.no

 

Jeg har ikke brukt annet enn RyanAir de gangene jeg har vært over, men det fungerer utmerket. Da flyr du til Liverpool, så tar du buss fra John Lennon Airport til Manchester. Både flytur og busstur tar en drøy time, men det er selvsagt mye venting innimellom.

 

Nå er det forøvrig bare 2 dager igjen til jeg drar over igjen for å se sesongens store forløsning mot Tottenham. :yes:

Lenke til kommentar
Kan kan jeg tenke meg at det sitter en fornøyd rødhåret sunnmøring i Liverpool.

9330527[/snapback]

En sunnmøring som ikke har fått spille back i noen offisielle kamper denne sesngen? Den sunnmøringen som spiller ving framfor back nå?

9332319[/snapback]

 

Vel, han kommenterte til avisene at det ville bli en stor utfordring å fo Heinze som utfordrer.

Lenke til kommentar
Kan kan jeg tenke meg at det sitter en fornøyd rødhåret sunnmøring i Liverpool.

9330527[/snapback]

En sunnmøring som ikke har fått spille back i noen offisielle kamper denne sesngen? Den sunnmøringen som spiller ving framfor back nå?

9332319[/snapback]

Vi lar det være opp til Sasab og ødelegge vittige kommentarer fremover? Dyktig.

Lenke til kommentar
Min kommentar var surmuling BTW...

9335890[/snapback]

Hans var en vittig og spøkefull kommentar som ikke gikk på noe sin bekostning :)

 

Saha tilbake mot spurs, HERLIG. Synd jeg ikke får sett kampen, blir første og eneste i år jeg ikke ser.

9337604[/snapback]

Breaking news on Sky Sports News:

 

Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham.

Lenke til kommentar
Min kommentar var surmuling BTW...

9335890[/snapback]

Hans var en vittig og spøkefull kommentar som ikke gikk på noe sin bekostning :)

 

Saha tilbake mot spurs, HERLIG. Synd jeg ikke får sett kampen, blir første og eneste i år jeg ikke ser.

9337604[/snapback]

Breaking news on Sky Sports News:

 

Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham.

9337666[/snapback]

 

Prøver du å være morsom nå?

Lenke til kommentar

Breaking news on Sky Sports News:

 

Saha has herniated three discs in his spine after team mates gave him congratulatory pats on the back to the news he was playing against Tottenham.

9337666[/snapback]

Hahahah! Hadde ikke blitt overraska hvis det hadde hendt Saha noe før kampen mot spurs.

Lenke til kommentar

notis: Ronaldo scåra for Portugal i kveld. Flere djevler som scåret/spilt bra/skadet osv?

 

Rio/Carrick starter for England samt ex red Beckham og Smith.

 

Komentatoren sier at Heinze har skrevet under for Real Madrid.

 

Jaja Heinze, godtar de albuene dine i Spania? Vil også ta med at Real Madrid har kjøpt Beckham/Ruud og nå Heinze av oss. Sammen med Carlos Queiroz som trener ei stund.

 

Vi må faen ikke bli en farmer klubb for Real.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...