Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Hva har det her å gjøre uansett? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Sant nok, sarkasme fungerer dårlig på nettet, men tenkte siden det ble hele 7-2 ville de fleste skjønne det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Skriv heller i Chelsea-tråden da! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Så, så. Skrev det bare fordi jeg såg at det var skrevet om her litt før i dag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5865960,00.html Kan bli mange sjanser for Mame Biram nå. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 er det en plass hvor man kan se alle premier league kampene gratis? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 er det en plass hvor man kan se alle premier league kampene gratis? Ja, sannsynligvis. Men ikke lovlig. Så for at ikke onkel Alastor skal dra frem pisken sin, er det nok best å legge den diskusjonen død med en gang Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) http://www.facebook.com/posted.php?id=5538...1#s293773403097 Davy Wathne kommenterer på facebook om Uniteds tittelhåp på ei av tv2-sporten sine linkar. "Tittelhåp? Den middelmådige bulkegjengen? Det kan United glemme selv MED all verdens Wayne Rooney'er...Sorry!" "United mangler klasse - helt enkelt. For mange ordinære spillere." "Arsenal, Chelsea.....noen er der i flere leire. United har Rooney over det helt middelmådige. Resten er stort sett håndverkere." Endret 17. januar 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Davy Wathne har like mye peiling på fotball generelt som tanta mi. Ta deg en cola, Davy. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan vel nesten si meg delvis enig med ham. Vi har ingen superstjerner bortsett fra Rooney, men da må det jo være noe annet enn enkeltspillere som gjør at vi ligger på 2.plass akkurat nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Han har jo et poeng bak alle den hjerneløse svadaen, vi har ikke mange stjerner. Vidic, Rio, VDS, Giggs, Scholes, Rooney, Berbatov, Evra... Ja det er jo helt ordinære spillere. Han sier noe av det samme både Game og Jeg har sagt, men han mener noe totalt annet. Den karen der har definert Bergensere for meg siden jeg var liten, prototypen. Bottler. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Det ser for meg ut som han absolutt ikkje har peiling på kva United er ein gang. Kva med SAF? Kva med rutinen, og erfaringa? Du kan ikkje berre male over sånne ting. Fotball er meir ein individualistiske ferdigheiter til spelarane. Kva faen, davy... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Middelmådige spillere sett bort ifra Rooney? HAHA Evra, Vidic, Rio, VDS, Giggsy, Berbatov, Valencia. Shut the fuck up Davy Edit: Jeg kunne virkelig sett for meg Dempsey gjøre det bra i United. For en spiller! Endret 17. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Middelmådige spillere sett bort ifra Rooney? HAHAEvra, Vidic, Rio, VDS, Giggsy, Berbatov, Valencia, Berbatov. Shut the fuck up Davy Hva med Berbatov? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Middelmådige spillere sett bort ifra Rooney? HAHAEvra, Vidic, Rio, VDS, Giggsy, Berbatov, Valencia, Berbatov. Shut the fuck up Davy Hva med Berbatov? Davy mener hele laget utenom Rooney er middelmådige. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Nei, han glemte jeg visst. Får vel skrive opp han også Haha Endret 17. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Tittelhåp? Den middelmådige bulkegjengen? Selv om Rooney ikke er så rippa som Ronaldo blir det feil å kalle united for en bulkegjeng imo Wathne sa vel forøvrig at Solskjær aldri kom til å bli god nok for tippeligaen i sin tid også...... Endret 17. januar 2010 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Hvorfor i helvete trenger ikke Chelsea å spille sin utsatt kamp mot Hull nå i midtuken mens alle Afrikanere er vekke? Kampen som skulle spilles forrige helg, har blitt utsatt til 2. fuckings februar. Mens f.eks vår kamp mot City ble utsatt til denne uken, og Arsenal sin hjemmekamp mot Bolton som ble utsatt forrige uke ble utsatt til midtuken nå også. ? Endret 17. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hver gang de har muligheten til å ødelegge for United, gjør FA nettopp det. Ikke annet å forvente egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå