Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.facebook.com/posted.php?id=5538...1#s293773403097

 

Davy Wathne kommenterer på facebook om Uniteds tittelhåp på ei av tv2-sporten sine linkar.

 

"Tittelhåp? Den middelmådige bulkegjengen? Det kan United glemme selv MED all verdens Wayne Rooney'er...Sorry!"

 

"United mangler klasse - helt enkelt. For mange ordinære spillere."

 

"Arsenal, Chelsea.....noen er der i flere leire. United har Rooney over det helt middelmådige. Resten er stort sett håndverkere."

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Han har jo et poeng bak alle den hjerneløse svadaen, vi har ikke mange stjerner. Vidic, Rio, VDS, Giggs, Scholes, Rooney, Berbatov, Evra... Ja det er jo helt ordinære spillere.

 

Han sier noe av det samme både Game og Jeg har sagt, men han mener noe totalt annet. Den karen der har definert Bergensere for meg siden jeg var liten, prototypen. Bottler.

Lenke til kommentar
Tittelhåp? Den middelmådige bulkegjengen?

Selv om Rooney ikke er så rippa som Ronaldo blir det feil å kalle united for en bulkegjeng imo :p

 

 

Wathne sa vel forøvrig at Solskjær aldri kom til å bli god nok for tippeligaen i sin tid også......

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete trenger ikke Chelsea å spille sin utsatt kamp mot Hull nå i midtuken mens alle Afrikanere er vekke? Kampen som skulle spilles forrige helg, har blitt utsatt til 2. fuckings februar. Mens f.eks vår kamp mot City ble utsatt til denne uken, og Arsenal sin hjemmekamp mot Bolton som ble utsatt forrige uke ble utsatt til midtuken nå også.

 

?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...