Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men mannen har jo rett også, såpass med skader i forsvaret også henger vi med bare 1 (4) poeng bak 1. plassen, det er faen meg bra. Når man da tar med i betrakting at vi har spilt som hodeløse høner til tider denne sesongen, så blir det jo nesten imponerende bra og ligge der vi ligger.

Evra har laget seg bruker her inne på forumet. Han kaller seg selv Limbeck ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverpool med ni defensive spillere blir pisset på av Stoke. Makan til et elendig lag, aldri om det blir noen fjerdeplass i år.

 

Lett å si når de spiller uten sine to beste spillere, som er blant de to beste i verden i sine respektive posisjoner. Selvsagt karrer Liverpool seg til en fjerdeplass. City? Villa? Spurs? Når presset kommer, så kommer chokingen. Aston Villa i fjor er et praktseksempel. Lå 8-9 poeng foran Arsenal og hadde fjerdeplassen i sin hule hånd. Neste 8 kampene? 0-3-5- Nuff said.

Lenke til kommentar

Liverpool tar aldri 4. plassen. Ja, Villa "choket" på slutten av forrige sesong, men hva tilsier at de skal gjøre det nok engang hvis de kommer i samme posisjon i år? City sitter jo forøvrig med en virkelig stor manager som kan lede laget og håndtere presset. Vi får selvsagt se hvem som har rett på slutten av sesongen, men jeg føler meg rimelig sikker på at fjerdeplassen står mellom City, Tottenham og Aston Villa.

Lenke til kommentar

Svært så skråsikre folk skulle være her inne da. "Aldri" blir brukt av to forskjellige brukere. Liverpool ser ut til å vinne borte mot Stoke nå, UTEN Gerrard og Torres. Det er sterkt. Da vil de være 3 poeng bak City med en kamp mer spilt. Da setter jeg seriøse spørsmålstegn ved folk som sier at Liverpool aldri vil ta fjerdeplassen i år når de er 3 fattige poeng bak. Hadde de vært femten poeng bak hadde jeg skjønt det, men tre? Latterlig.

Lenke til kommentar

Du er jo svært bombastisk selv NK, når du skriver at det er en selvfølgelighet at Liverpool tar 4. plassen. Denne sesongen har vært utrolig dårlig både spillemessig og resultatmessig for Liverpool. Det styrker heller ikke Liverpool at de har tre nøkkelspillere ute nå. Vi får som sagt se på slutten av sesongen, men det Liverpool viser nå er langt fra sterkt, og der satt utligningen fra Stoke, herlig.

Lenke til kommentar

Jeg lar folk få mene akkurat hva de vil, men jeg reagerer på reaksjonen din når din egen uttalelse var svært så skråsikker selv. Det er godt mulig Liverpool kan ta 4. plassen hvis ryktene om at Guus Hiddink kan være på vei inn til Merseyside, men med Benitez ved roret velger jeg fortsatt å stå ved min egen uttalelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...