Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart kamp igjen og atter ein gong må vi faktisk ha tre poeng. Burnley påførte oss det dei fleste såg på som eit arbeidsuhell då vi møtte dei borte tidlegare i haust, men eindel andre resultat har nok vist at også andre lag har mogelegheiter mot oss. Vi har kanskje hatt endå litt fleire arbeidsuhell enn dei fleste her ynskjer og har godt av, i tillegg til av nivået i PL ser jamnare ut enn på lenge, sidan ingen av topplaga har prestert å halde prestasjonane på eit jamnt nivå fram til jul (sjølvsagt med unntak av Liverpool). Sidan vi fann ut at vi skulle skusle vekk to poeng sist helg, så leitar eg atter ein gong fram MÅ, for no må vi aller helst slå Burnley. Ikkje berre for å halde fylgje med Chelsea på toppen, men også fordi det er litt miniderby og vi helst skal slå laga frå Greater Manchester.

 

Eg får diverre ikkje sett kampen, ettersom eg må nytte dagen til skisalg og tilhøyrande montering. Eg reknar likvel med at de klarer dykk fint utan meg, og heier laget fram til ein sårt tiltrengt siger.

Lenke til kommentar

Men mannen har jo rett også, såpass med skader i forsvaret også henger vi med bare 1 (4) poeng bak 1. plassen, det er faen meg bra. Når man da tar med i betrakting at vi har spilt som hodeløse høner til tider denne sesongen, så blir det jo nesten imponerende bra og ligge der vi ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...