Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var en dyr six-pack må eg si. Bruker ikke hele 1000 lappen på det da Men den kom litt uforventet En sixpack? Ikke drikk så mye a Smallt fra rett kjeft Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg bare synes en six-pack var i det drøyeste laget. Alkoholforgiftning er ikke noe å kødde med. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I can see teh irony. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Roy Keane er den beste kapteinen som noen gang har levd. For meg var Bryan Robson bedre. Ikke noe serlig bølle og flere mål. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen, Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen, Sameboe Takk Torstein Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen Sameboe. Trodde du var født i 93 av en eller annen grunn, but I guess I were wrong. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen Sameboe. Trodde du var født i 93 av en eller annen grunn, but I guess I were wrong. Jepp, er nok 92 modell Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er for lenge til jeg blir 18.. September is too far away. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva skjedde med formennene i fotballkattegorien? De er fortsatt bare brukere. Holder på å aktivere disse nå.. Hurra! Da blir det snart formenn Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen. Takk Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gratulerer med dagen Sameboe. Satser på at du får en United-seier i forsinket gave i morgen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg bare synes en six-pack var i det drøyeste laget. Alkoholforgiftning er ikke noe å kødde med. Hahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Grattis, Sameboe! Kult med formenn greiene da. Ikke vet jeg hva de skal bruke til, men satser på at Points gjør en god jobb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 På tide formann greiene kommer igang nå. Points har jo ventet så lenge at han har blitt syk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var på fest med en hel haug av utvekslingsstudenter i går. Plutselig får jeg høre at det sitter to kvinnfolk fra Liverpool rett bortenfor meg, og jeg får da beskjed om å være snille med de. Vel, det skjedde jo ikke, det endte opp med at jeg sang anti scouse-sanger i minst en halvtime, og fikk med meg kompisene mine. Disse to skjøgene var også veldig representative for damebestanden på Merseyside og i UK generelt. Begge to hadde bart. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil heller ha en spiller som får unødvendige (røde)kort, hhv på tampen av kamper i ny og ne, fordi han bryr seg og gir alt, enn dagens United spillere som står å se på motstanderne mens de triller ball enda man ligger under, jf Leeds fadesen blant flere. +++ Jeg er i utgangspunktet enig. Vi hadde aldri (satt på spissen) spilt så tafatt som vi gjorde mot Leeds og de tre siste Liverpool-kampene med en slik kaptein på laget. Men: Det å slå til, trampe på folk som takler deg på samme måte som du takler alle andre, kaste ballen osv. er selvsagt god underholdning, men for lagets beste er det dårlig nytt. Og laget skal alltid komme først. Prøver ikke å sverte Keane eller noe, gud som jeg savner han i dagens tropp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha. Flirer Night. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå