Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på fest med en hel haug av utvekslingsstudenter i går. Plutselig får jeg høre at det sitter to kvinnfolk fra Liverpool rett bortenfor meg, og jeg får da beskjed om å være snille med de. Vel, det skjedde jo ikke, det endte opp med at jeg sang anti scouse-sanger i minst en halvtime, og fikk med meg kompisene mine.

 

Disse to skjøgene var også veldig representative for damebestanden på Merseyside og i UK generelt. Begge to hadde bart. :(

Lenke til kommentar
Jeg vil heller ha en spiller som får unødvendige (røde)kort, hhv på tampen av kamper i ny og ne, fordi han bryr seg og gir alt, enn dagens United spillere som står å se på motstanderne mens de triller ball enda man ligger under, jf Leeds fadesen blant flere. +++

 

Jeg er i utgangspunktet enig. Vi hadde aldri (satt på spissen) spilt så tafatt som vi gjorde mot Leeds og de tre siste Liverpool-kampene med en slik kaptein på laget.

 

Men: Det å slå til, trampe på folk som takler deg på samme måte som du takler alle andre, kaste ballen osv. er selvsagt god underholdning, men for lagets beste er det dårlig nytt. Og laget skal alltid komme først.

 

Prøver ikke å sverte Keane eller noe, gud som jeg savner han i dagens tropp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...